Goededag allemaal
Daar ben ik weer, een tijd actief weggeweest met incidenteel een post her en der.. Maar heb maar weer besloten wat constructiever met poker om te gaan omdat ik voor mezelf een challenge wil stellen en een aantal doelen wil gaan bereiken dit jaar.
Kort over mijzelf:
Ik ben 26 jaar, ga in het echte leven onder de naam Hugo en speel al een tijdje poker. Ben in 2008 met pokerstrategy in contact gekomen en heb een tijd succesvol toernooien gespeeld.. Over 2 jaar tijd 25k aan profits bij elkaar gesleept.. Maar ben dit geld even hard weer kwijt geraakt aan van alles en nog wat. Ben begin 2011 begonnen met een langdurige staking, dit was leuk en aardig.. Maar heeft mijn pokercarriere niet heel erg veel goeds gedaan, het was een leuke ervaring en ik heb veel goede mensen leren kennen. Ik zie veel dingen om mij heen gebeuren op het gebied van poker, en vraag me dagelijks af 'waar ik de plank heb misgeslagen'. Het verleden kan je niet meer veranderen en is ook niets iets waar je te lang bij stil moet blijven staan.
In 2013 wil ik toch wat serieuzer gaan spelen en proberen voor mezelf wat doelen te stellen en wat actie te ondernemen om het weer te gaan oppakken. Het zullen vele uren grinden worden, veel moeilijkheden overwinnen en mentaal proberen sterk te blijven om mezelf weer omhoog te laten klimmen.
Voor nu ligt mijn focus op de 18-45mans SnG's op Pokerstars en zal ik braaf beginnen bij de laagste limieten. Af en toe probeer ik een staking er door heen te krijgen om zo nog wat meer op te kunnen bouwen (90ko's, toernooien op het Ipoker netwerk).
Mijn doel voor het einde van het jaar is om eerlijk gezegd supernova te worden (voor vip-hotrun) en misschien weer regular toernooien te kunnen grinden tot aan 55$. Hiervoor is een flinke bankroll nodig en deze moet ik gaan opbouwen.
Voor januari probeer ik nog 500sng's te spelen om zo al wat te beginnen met klimmen. Misschien aan het einde van de maand nog Silverstar te zijn om in februari door te kunnen knallen naar goldstar.
Er zijn nog zoveel dingen waar ik het over wil hebben, degene die mijn oude blogs kennen weten dat ik hou van grote verhalen waarin in een deel van mijn leven blootleg..
Later nog een update over alle overige dingen die ik meemaak in mijn leven, en welke ervoor zorgen dat ik nu weer een drive heb om te gaan spelen.
Voor nu weer even genoeg, later volgt meer (inclusief doelen en beginnende threadsavers...)
Hugo