Ga naar het forum
Project 2013, BR we...

Meldingen
Alles wissen

Project 2013, BR wederopstanding met mttsng + mtt's

62 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
1,999 Weergaven
Roodbaars1986
PokerStrategist

Goededag allemaal

Daar ben ik weer, een tijd actief weggeweest met incidenteel een post her en der.. Maar heb maar weer besloten wat constructiever met poker om te gaan omdat ik voor mezelf een challenge wil stellen en een aantal doelen wil gaan bereiken dit jaar.

Kort over mijzelf:
Ik ben 26 jaar, ga in het echte leven onder de naam Hugo en speel al een tijdje poker. Ben in 2008 met pokerstrategy in contact gekomen en heb een tijd succesvol toernooien gespeeld.. Over 2 jaar tijd 25k aan profits bij elkaar gesleept.. Maar ben dit geld even hard weer kwijt geraakt aan van alles en nog wat. Ben begin 2011 begonnen met een langdurige staking, dit was leuk en aardig.. Maar heeft mijn pokercarriere niet heel erg veel goeds gedaan, het was een leuke ervaring en ik heb veel goede mensen leren kennen. Ik zie veel dingen om mij heen gebeuren op het gebied van poker, en vraag me dagelijks af 'waar ik de plank heb misgeslagen'. Het verleden kan je niet meer veranderen en is ook niets iets waar je te lang bij stil moet blijven staan.

In 2013 wil ik toch wat serieuzer gaan spelen en proberen voor mezelf wat doelen te stellen en wat actie te ondernemen om het weer te gaan oppakken. Het zullen vele uren grinden worden, veel moeilijkheden overwinnen en mentaal proberen sterk te blijven om mezelf weer omhoog te laten klimmen.

Voor nu ligt mijn focus op de 18-45mans SnG's op Pokerstars en zal ik braaf beginnen bij de laagste limieten. Af en toe probeer ik een staking er door heen te krijgen om zo nog wat meer op te kunnen bouwen (90ko's, toernooien op het Ipoker netwerk).

Mijn doel voor het einde van het jaar is om eerlijk gezegd supernova te worden (voor vip-hotrun) en misschien weer regular toernooien te kunnen grinden tot aan 55$. Hiervoor is een flinke bankroll nodig en deze moet ik gaan opbouwen.

Voor januari probeer ik nog 500sng's te spelen om zo al wat te beginnen met klimmen. Misschien aan het einde van de maand nog Silverstar te zijn om in februari door te kunnen knallen naar goldstar.

Er zijn nog zoveel dingen waar ik het over wil hebben, degene die mijn oude blogs kennen weten dat ik hou van grote verhalen waarin in een deel van mijn leven blootleg..

Later nog een update over alle overige dingen die ik meemaak in mijn leven, en welke ervoor zorgen dat ik nu weer een drive heb om te gaan spelen.

Voor nu weer even genoeg, later volgt meer (inclusief doelen en beginnende threadsavers...)

Hugo

Beantwoorden
Citeren
61 reacties
Orodin
PokerStrategist

Hey Roodbaars,

Welkom 'terug' (hoewel je natuurlijk niet echt weg was)!

Leuk dat je direct een nieuw blog start. Ik wens je heel veel succes met je poker-avonturen!

Bolletje :)

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk
PokerStrategist

Bolletje! :)

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

GL en bolletje

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Daar hebben we 'm weer, de mede hiphop liefhebber. :D

Succes en bolletje!

Zelf ben ik na lange tijd cashgames gespeeld te hebben voorlopig ook overgestapt naar 45-180 mans en mtt's.

Spoiler
Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986 Topicstarter
Roodbaars1986
PokerStrategist

Dank jullie wel alvast voor de bolletjes, laat ik hopen op een goed blog met wat constructiviteit en lol.

Enfin, voor de luca.. Right back at ya

Voor de overigen een threadsaver:

Tot morgen,

Roodje

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

bolletje

Beantwoorden
Citeren
WPTRay
Poker Player

Heel veel succes gewenst man!

Schrok even van het bedrag, 25K, dan ben je ver gekomen in de tijd dat ik hier niet meer kwam :)

Cheers!

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Bol!:D

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Welcome ouwe rukkerrttttttttt

Beantwoorden
Citeren

nice read. GL sir :)

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Goedemorgen

Woensdag 16 januari..

We zitten alweer over de eerste helft van de eerste maand van het nieuwe jaar heen. Gaat hard de tijd, en voordat je het weet zitten we alweer in maart en verder.
Het is goed dat het snel gaat, dat betekent dat je dingen om handen hebt om te doen en die ervoor zorgen dat de tijd wat sneller doorgaat.

Dit jaar gaat er veel gebeuren, er staan wat veranderingen op het lijstje om ook voor mezelf een bepaalde sleur te doorbreken.
Nog altijd ben ik vaak afhankelijk van mijn mental state en kan ik sommige dingen lastig loslaten. Echter heb ik hier geheel 2012 aan gewerkt en heb ik positiviteit hoog in het vaandel gezet. Naar mijn idee is dit erg goed gelukt en dit merk ik ook in mijn directe omgeving.

Afgelopen jaar ben ik langzaam aan gaan werken, en op het moment van schrijven draai ik gemiddeld tussen de 20-40 uur per week, afhankelijk van de hoeveelheid werk. Via het uitzendbureau heb ik verschillende baantjes, dus ben ik altijd nog afhankelijk van aanbod wat er is.
Om nog wat met mijn opleiding te doen, heb ik besloten een eigen bedrijf te starten in het maken van applicaties voor de gezondheidszorg (denk hierbij aan preventief handelen en voorlichting via smartphones/tablets).

Mijn vriendin gaat waarschijnlijk in Mei voor haar werk verhuizen naar Parijs en dus is dit voor mij een goede motivatie om verder te gaan zoeken naar een nieuwe woonruimte (in Belgie) en misschien wel weer te gaan studeren (Antwerpen/Leuven). Hiernaast verschillende dingen te doen om mezelf bezig te houden... Er is niets mis met lange dagen maken en alle mogelijkheden bekijken die er op je pad komen.

Op het gebied van poker ga ik rustig aan weer een bankroll opbouwen en probeer ik een keer iets te gaan bereiken. Hetzij SuperNova, hetzij een grote ship.. Of gewoon regelmatig de sng leaderboards crushen.. Moet voor mezelf ook mijn bankroll centraliseren naar Pokerstars, omdat ik hier toch wat volume kan gaan maken.
Ik wil gaan werken met week targets en bekijken hoever ik kan komen.

Voorlopige (poker-gerelateerde) targets voor de rest van deze week:

[ ]Bankroll Centraliseren op Pokerstars
[ ]Bankroll Managment plan maken
[ ]Video bekijken 18-mans DonBartos
[ ]Boek opzoeken van Colin Moshman over sng's (ligt nog ergens)
[ ]75-100 $1.50 18-mans spelen, mits Bankroll tijdig op orde is
[ ]Zondag MiniFtops Main event spelen

Voor nu een afsluitend muziekje en de vriendelijke groeten:

Peace

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Vind t altijd leuk om je verhalen te lezen, Baasje!

Goodluck!

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet
PokerStrategist

Leuke plannen, ga me ook proberen te qualifien voor 't Main Event van de MiniFTOPS. Ga voor 2 entries.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

goededag allemaal

Het is alweer vrijdag, de week knalt voorbij. Zonder al teveel grote lappen tekst (zut op mijn telefoon en is niet het meest snelste van allemaal). Toch een kleine update over mijn doelen. Helaas neemt mijn werk af voor de komende weken en dus brengt dat eventueel meer tijd met zich mee om te pokeren. Meteen een goede teat voor mijn eigen discipline (een belangrijke eigenschap van een goede pokeraar).

De doelen kort verder uitgelicht:

Bankroll centraliseren:
Done, voor nu staat alles op stars met een geheel van ongeveer 310$ en een nog lopende backing van gamblewithme voor 56.50$.

Bankroll management:

Ok, laten we hier rustig de tijd voor nemen. Ik wil namelijk relaxed kunnen spelen zonder teveel dik en ik wil me kunnen veroorloven soms fouten te maken (hier leer je weer van).

Schema:
Grinden van 1.5$ 18mans en 1.5$ 45mans tot aan 600 dollar.
Grinden van 3.5$ 18mans en 3.5$ 45mans tot aan 1000 dollar.

Hierna wat geld overzetten op fulltilt om wat 90player knockouts te gaan spelen.
Op pokerstars zijn de 180mans van 4.5$ mooie bankroll builders en zal ik deze in lange sessie gaan meedraaien (mits ik 150x de buyin hiervoor heb).

Vanuit hier zien we wel verder. Al met al zeer ruim brm voor nu, maar ik denk dat dit juist wel een goed is.

Ga nu de video van donbartos even kijken en wat aantekeningen hierbij maken.

Een muziekje bij deze, geen hiphop maar wel schitterend mooi: muziek die ik vermoedelijk wat vaker aan ga zetten tijdens het grinden (houdt me rustig).

Denk dat de personen die opletten de film wel kunnen herleiden, deze man staat over een tijdje in Carré maar was helaas al uitverkocht :(.

Roodje

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Tering! Dat oeverloos lullen ben je ook nog niet verleerd :D

Beantwoorden
Citeren

Leuk dat je ook terug bent hier. Toch nog iemand die ik hier herken :)
Altijd leuke posts van jou en deze blog ga ik zeker volgen.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Tering! Dat oeverloos lullen ben je ook nog niet verleerd :D

Uiteraard niet :D, nog steeds the same old me..

Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Leuk dat je ook terug bent hier. Toch nog iemand die ik hier herken :)
Altijd leuke posts van jou en deze blog ga ik zeker volgen.

Dank je wel, you're more then welcome.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

Yes, 29 januari

Back again,

Alweer een paar dagen niet geblogd, dus bij deze nog een update.
Januari is alweer bijna voorbij en dus is het tijd om even stil te staan bij de doelen die waren opgesteld.

[X]Bankroll Centraliseren op Pokerstars
Gedaan en geregeld, staat nu een roll op Pokerstars en op mijn Neteller account.

[X]Bankroll Managment plan maken
Gedaan en geregeld, wel wat nitty, maar ik heb nu wat uitbreidingsmogelijkheden waar ik een stukje verderop wat meer over zal vertellen.

[X]Video bekijken 18-mans DonBartos
Gedaan, echter nog geen samenvatting van gemaakt. Dat staat op de lijst voor een van dezer dagen. Bij gemaakte samenvatting zal ik deze in mijn blog knallen. Misschien dat iemand er nog wat aan heeft.

[-]Boek opzoeken van Colin Moshman over sng's (ligt nog ergens)
Nog te weinig moeite en tijd voor kunnen vinden.
Moet over paar dagen, weken de hele schuur met wat verhuiszooi uitzoeken en verwacht dat die in een doos zit.... I'll keep that in mind, misschien dat ik een shitload SnG ga spelen in de toekomst.. Denk nog steeds dat daar ook wel toekomst in zit, mits je de juiste aanpassingen maakt.
Uiteindelijk krijgen we allemaal 2 kaarten in onze handen en moeten we het hier mee doen.

[-]75-100 $1.50 18-mans spelen, mits Bankroll tijdig op orde is.
Nog niet gehaald, wel een lading toernooien gespeeld, maar deze helaas bijna allemaal geblankt. Hoort er ook bij, moet even weer wennen aan het spelletje, maar het plezier komt langzamerhand wel terug.
Mede door een andere mogelijkheid die op mijn pad kwam, minder sng's - meer mtt's. (Hierover iets verder in de post meer).

[-]Zondag MiniFtops Main event spelen
Niet gespeeld, ben dat weekend behoorlijk ziek geweest. Dus niet gespeeld.

Next part:

Via een voormalig coach van me uit mijn tijd met mijn sponsordeal heb ik wat kunnen regelen qua staking.
Hij sms'te me een paar weken geleden, en ik moest even hierover nadenken, maar heb toch besloten om verder hiermee te gaan. Hij heeft me wat geld gestort op Stars en hiermee kan ik aan de slag.
Kan af en toe wat railen bij hem om zo zelf ook mijn game te improven, en verder moet ik uiteraard zelf wat discipline tonen...
Enfin, limieten bepaal ik zelf wel beetje en probeer eerst weer rustig alles terug te pakken op <22$ toernooien.

Vind het voor nu wel even mooi, rustig opstarten en de tijd nemen om te improven.

Tijd om wat nieuwe doelen op te stellen:

[ ]Elke dag checklist bijhouden gespeelde games (MTT's)
[ ]Sharkscope gebruiken voor dagelijkse statistieken op SnG's
[ ]Chromestar behalen op Pokerstars (almost done)
[ ]Proberen volume te increasen (250 sng's) per week
[ ]Multitablen (12 tafels) mix tussen 1.50 / 3.50 om te beginnen en te evalueren hoe dit mij bevalt.

Lange termijn (3-4 weken):
[ ]Silverstar op Stars zijn medio/eind februari.
[ ]Leaderboards opknallen!
[ ]Game improven door aantal games te evalueren.
[ ]Focus op Volume --> Behalen: 500 games op de 1.50$ en 500 op de 3.5$

Voor nu all good,

Ga wat ontspannender spelen, we zullen allemaal we zien wat de toekomst gaat brengen.

Groetjes,

Roodje

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Heb je dat vrouwtje nog, waar je mee naar die italiaan bent geweest?

Beantwoorden
Citeren