Ok ik ga mij terug sessietje opstarten. Straks speel ik ook nog FL freeroll op party. Ik zie nog wel of ik deze combineer of dan stop met cash.
Bamm eindelijk eens lekkere sessie. Op bepaald moment naderde ik de 20 up, uiteindelijk zakte ik nog beetje terug maar toch mooi 13.86up. Mijn monsters werden lekker afbetaald. Niet teveel coolers gehad wel AK<AA en trips<flopped flush/top/low pair<top 2. Eigenlijk als je het zo bekijkt, nog best veel coolers tegengehad en toch zo'n mooie sessie
Oké die freeroll werd jammer genoeg niks, dus terug maar aan het SH cashgamen, sessiestart, voorspelt wel niet veel goed
Ik rond sessie af. Jammergenoeg terug mindere sessie. typevoorbeeld was dat ik 3handed pot met T9s op J87 board in 11dollar pot tegen T9zit
Dan nog counter fitted full house. Zat ook al heel snel sessie JJ<AA. Ik besliste voor 4bet te gaan en kon dus niet meer weg bij 5bet. Ik had ook 3bet kunnen callen. Echter zat ik dan met JJ uit positie en zo fijn speelt dat niet en voor de rest gewoon heel veel outrivverd. Ook leken mijn c-bets niet te pakken.
Mijn w$SD% is 32.1...
Ik weet wel niet goed wat dit wil zeggen. Is dat ik ofwel sick slecht runde of gewoon met slechte handen naar showdown ga. Ik vermoed het eerste, aangezien mijn andere stats vrij gelijkaardig zijn aan vorige sessie waar ik 51.7 had, ik ging toen zelfs meer naar de showdown
Overigens overzichtje sinds ik spel beetje heb aangepast. Ervoor wou ik te LAG spelen. Nu heb ik veel meer controle en speel ik zeker winstgevend. Het zit echter nog niet volledig mee.
VPIP 29.4 PFR 26 3bet 11.4 WTSD 30.8 W$SD% 44.3 Agg 2.76 Agg% 34.7% is totaal stats. Dus dit is op shorthanded tables
6handed
837handen VPIP 27.6 PFR 23.2 3bet 11.5 WTSD 31.6 W$SD% 48 Agg 2.6 Agg% 32.9% nett won +3.63
764handen VPIP 29.8 PFR 26.6 3bet 10 WTSD 25 W$SD% 54.5 Agg 4.22 Agg% 40.2% nett won +2.41
Vooral op 4handed lijkt een vloek te rusten. Ik heb nog maar een240tal handjes, maar W$SD is 25! Maar de stats lijken daar op eerste zicht ook echt slecht
Ik ga nu eens op tijd in bed kruipe denk ik
Wat handjes van misi gereviewed. Zeker goed voor mijn spel, aangezien hij op vergelijkbare limiet speelt. 5NL wel op stars en gameflow verschilt natuurlijk wel sterk per room.
Nu eerst eten en dan ofwel sessietje spelen ofwel beetje leren, ben er nog niet uit
Lol wat sick begin sessie. Ik heb 2showdown handen gehad beide kicker eentje lager(ben de naam vergete hoe dit heet:p
Edit: eerste fish quasi drawing death gestacked:p
Ik ben sessie aan het afsluiten. Sta ongeveer 10 up. Ik heb beslist voor meerdere kortere sessies te gaan vanaf nu en dan tussendoor wat aan spel te werken. Dit om spewfactor te berperken.
Edit
BR: 74.29.+halfweg eerste luik first deposit bonus(5dollar waard)
Dus ik zit mooi halfweg op weg om gespew terug te verdienen. Ik weet dat ik niet zo mag denken, maar ik wil zeker stacking positief eindigen en het kriebelt ook toch om terug mttsng te gaan spelen, nu ik terug op stars kan. Maar ik focus mij dus eerst nog tot eind volgende week vol op de backing en dan zien we wel weer
Lol sick sessie. Ik run verschrikkelijk slecht, maar ben nog steeds up. Ik had normaal al iets van 20 up ofzo moeten zijn
Normaal is het tijd om sessie af te sluite, maar die ene vis is zo winstgevend dat ik die tafels ga laten openstaan, hij openpushed soms voor 100 bb enzo. Dan mag zelfs mijn concentratie lichtjes dalen. Het blijft altijd winstgevend om aan die tafels te blijven zitten.
Het probleem is andere tafels zitten ook allemaal vissen en kan niet kiezen welke af te sluiten wat ik wel doen:(
Pff 12dollar pot verloren, doordat ik push van hem call en word behind gecalled:(
Ik was ff up bovend de 100 terug geweest:(
Edit: hij is broke, denk ik:(
Die fish heeft er op 3tafels in totaal meer als 80dollar doorgespassd. Voor een groot stuk natuurlijk aan rake, want heb best wat keer tegen hem all in gestaan en rake op microlimits is aanzienlijk
Resultaat is in sessie waar ik eigenlijk aanvankelijk belachelijk slecht runde 26.45dollar up en dan verloor ik dus nog in 1pot 12dollar. Zie net dat ik met mijn AQ wel tegen de fish zijn 84had verloren. Dus het scheelde maar 8dollar. Maar ik twijfel wel of isolate push hier wel goed idee was. Hij was al ff any 2 aan het pushen en zowel ik als de speler die mij 3bet speelde daar op terug(ik minraise daarom bewust, in begin pushte hij daar gemakkelijker over, maar was op dit moment eigenlijk al niet meer van toepassing. Maar wat doe ik hier dus met mijn AQ
$0.02/$0.04 No Limit Holdem
PartyPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG liessens ($25.88)
UTG+1 MakesMeHappy ($1.28)
CO davidov1809 ($8.75)
BTN lenzdej ($11.32)
SB meireles6 ($6.24)
BB Paisting ($4)
Pre-Flop: ($0.06, 6 players) liessens is UTG A♥ Q♠
liessens raises to $0.08, 2 folds, lenzdej raises to $0.28, 1 fold, Paisting goes all-in $3.96, liessens goes all-in $25.80, lenzdej goes all-in $11.04
Flop: 8♦ 6♦ 10:spade: ($41.22, 3 players, 3 all-in)
Turn: 5♥ ($41.22, 3 players, 3 all-in)
River: 9♠ ($41.22, 3 players, 3 all-in)
Final Pot: $41.22
Paisting shows
8♠ 4♥
lenzdej shows
Q♣ Q♦
liessens shows
A♥ Q♠
lenzdej wins $25.66 (net +$14.34)
liessens collects $14.56 (net -$11.32)
Paisting lost $4
Maar ik verloor dus
-tegen hem 2allin's met QQ eens tegen 42 en tegen A4.
-random fish called met underpair flop in 3bet pot om dan op de turn met pair of aces the outdrawn.
-Eens AJ<A7tegen die fish voor sidepot, KK had behind gecalled en mainpot gewonnen.
- Heb eens set of eights op de river moeten folden, omdat ongeveer alles aankwam.
-Eens AKs<QJs preflop all in.
-nog eens aces outdrawn. Had op de turn wel zelf de nutflushdraw, maar hit niet en kon ook niet meer weg op river.
-heb ook eens op de river trips moeten folden, omdat board dubbel pairde.
Zo runde ik dus maar ongeveer op EV in 26dollar up sessie. Hij geeft wel lichtjes boven EV, maar mijn riverfolds waar ik al helft stack in de pot heb, maar outriverd wordt, zijn daar niet in meegrekend.
En zo ben ik terug BE op party. Oh die fish heeft mij zo gelukkig gemaakt. Maar was wel sick spannend, al heb ik al gespeeld voor meer dan mijn hele BR nu, op bepaald moment was ik echt bijna continu wel ergens tegen die vis all in
Eitjes gebakken en lekker opgegeten, wat rustig bezig gehouden. Tijd voor derde sessie van de dag. Ik zal maar niet als doel stellen, beter doen als vorige sessie zeker
Allereerste hand sessie hoe reageer je daar op?
$0.02/$0.04 No Limit Holdem
PartyPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG nordmann ($4)
UTG+1 luckydonyjd ($4.67)
CO vitalkom777 ($6.63)
BTN woeiseye ($4.41)
SB Alex1662 ($1.53)
BB liessens ($4)
Pre-Flop: ($0.06, 6 players) liessens is BB A♣ Q♣
4 folds, Alex1662 goes all-in $1.51, liessens calls $1.49
Flop: K♦ 4♦ 2♥ ($3.06, 2 players, 1 all-in)
Turn: Q♦ ($3.06, 2 players, 1 all-in)
River: 7♠ ($3.06, 2 players, 1 all-in)
Final Pot: $3.06
Alex1662 shows
A♥ K♣
liessens shows
A♣ Q♣
Alex1662 wins $2.91 (net +$1.38)
liessens lost $1.53
Waarom moet er na goede sessie altijd slechte zijn. Weer meer als 5BI down verdomme en ik speelde echt niet slecht... Ik won maar 1pot net meer als 1dollar
set<2pair 150+bb deep
flushdraw<lagere flushdraw
flushdraw+gutshot<TPTK(checked turn, waarna ik semi bluff maak en hij ineens shoved en ik committed ben)
KK<AA
die ene AQs hand van hierboven
Voor de rest wou ook niks meezitte, hitte niks.
Tja cashgamen het is een lange en harde weg.
Genoeg gepokert voor vandaag. Ik ga beetje FM spelen. Daarna misschien nog beetje blogjes lezen/sh handebeoordelingsforum wat lezen