Oké heb gezorgd dat dit beschikbaar is op party, op welk account moet ik overschrijven?
Op breakingcold, ik heb geen idee of transfers mogelijk zijn op partypoker, maar kijk maar even of het lukt!
Doorsturen gaat dus wel, maar moet ik pas enzo uploaden. Ik zie wel wanneer het goed uitkomt
Juij terug gold
Bad news; ik heb het net in de periode dat ik eigenlijk poker zo weinig mogelijk wil houden
Oorspronkelijk gepost door liessens
Nu zit ik weer al op dit forum. Tja ik werd gek, dus moest ff iets anders doen
Wat moet je studeren? x)
Ik studeer voor burgelijk ingenieur. Ik ben nu bezig met chemie. Tegen morgen zou ik dat voorbereid willen hebben. Dan begin ik volgende week aan annalyse
In plaats van te leren wat zitten trollen bij coaching Steambull. Zeer nuttige tijdsbesteding!
Oorspronkelijk gepost door liessens
Ik studeer voor burgelijk ingenieur. Ik ben nu bezig met chemie. Tegen morgen zou ik dat voorbereid willen hebben. Dan begin ik volgende week aan annalyse
In leuven? Van de Creemers toch niet?
Btw, ik denk da ge op uwe msn ne virus hebt
Kben ni 100% zeker da het uw msn was, maar er begon iemand tegen mij te praten met als personal msg een link met erbij 'live cam' en da was ne bot, dus elke keer als ge iet zei, dan praatte die verder
Of ik op de cam wou spelen enzo. Heb het maar rap verwijderd dus. Alleszins, ziet eens of gij da zijt. Ik stuur in pm het mailadres, dan weet ge direct of ge met ne virus zit of ni^^
Jep ben ik, ik heb geen idee wat ik daar mee moet. Zit nooit meer op msn. Is ooit eens gehacked geweest. Had het terug, maar die is verdomme terug op geraakt en nu hoor ik van overal vol met virussen zit.
Ohja Gent
geld staat op partypoker, maar moet nog iddenty check doen. Probleem is, niet direct scanner ter beschikking, maar het komt wel in orde. Heb je het direct nodig?
Trouwens, maak maar niet meer over naar party.
Ben daar gestopt, en heb geen geld meer opstaan.
Stuur maar terug naar neteller.