Geld staat nu wel op party, kan je uitcashe zonder identy check?
En het eerste examen heb ik al zwaar gebeat se ♠_cool:
Vandaag ga ik nie meer lere denk ik
Eh jij die ik nog geld moet, zeg ff je neteller. Mijn moneybookers is vrij gegeven. Laat ik BR party wel staan
Unknown
CryptoLogic
9 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
UTG BeringelaMan ($0)
UTG+1 pisces85 ($0)
MP1 ylts01 ($0)
MP2 1bluemac ($0)
MP3 NIÃ?OFUENLA ($0)
CO micmichec ($0)
BTN tommeketoch ($0)
SB mirek994 ($0)
BB masanlo ($0)
Pre-Flop: ($0, 9 players)
1 fold, pisces85 raises to $0, 4 folds, tommeketoch goes all-in $0, 2 folds, pisces85 folds
Final Pot: $41,600
Straks pokerstars op mijn dak voor colussion:(
Oei beetje fout gegaan, het komt er op neer dat hij 16k raisde en zijn overgebleven 19chips neit callde op een push
Ik ben sinds vandaag met iets nieuws als sidegame begonnen. Fl cash.
Dit topic voor meer info waarom enzo.
Eerst al heel wat gelezen. Basic/brons/deel zilver en dan rustig 1tablend beetje begonnen.
Ik ga nu afsluiten en sessie is meteen heel mooi gegaan.
Ik ben 11.5dollar up of 24big bets. Obviously hotrunnen.
Zo heb ik full house geflopt ,quads gehit en dan ook nog eens set in grote pot. Echter heb ik ook 10+dollar pot 5outer op river tegengekregen. en ook KK=KK. Ook heb ik fish net tegen mij gekregen die elke sb limped en al flush en 2pair<toppair betere kickere heeft gehit. Daarom snel tijd af te sluite
En nu ff serieus, wou sowieso wel af sluite, want die fish zou ik sowieso nog wel wat geld willen afhandig maken, maar ik moet morge/overmoge goe leren voor examens en heb dus slaap nodig
Beetje geld weggespassd bij hu fl cash. Iets te hoge limiet(laagste hu die er is). Maar 2fl mtt's gespeeld
Gewoon gigantisch aggressief. Ik naderde vpip 50 tegen einde over mijn laatste tafel bij de tweede(dat was ergens vanaf 3/4ft)
Eerste was einde echt unlucky. Ik knok mij op ft van shortie tot gelijk eerste stack en bully echt tafel als een gekke, maar kreeg elke keer coolers als ik naar showdown ging en eindig als 5de
2de speelde ik dus echt gigantisch aggressief aan ft. Ik begon als 7de en swingde als ne gekke. Ff down geweest tot 2de shortstack, maar daarna runde ik echt over de table en van 5handed had ik al meer als helft chips aan tafel en speel het vrij easy out.
Dus br party 256dollar. Die fl mtt's zijn echt mega nice, maar runnen niet zo super veel. Bij cash games heb ik nog wel veel te leren en blijf zeker voorlopig weg van de hu tafels, want het is sowieso al te hoge limiet voorlopig en rake is zo killing, dat ik die tegen vis, misschien nipt beat.
Vandaag weer sessietje fl gespeeld. BE sessietje en ben voorlopig rakeback grinder
Maar op zich is dat al mooi. Ik ben ten slotte direct op 0.5/1 begonnen en momenteel zou ik zeker blij zijn als ik nu al BE kan spelen. Zolang het in de toekomst maar up gaat
He man,
Ik wil binnenkort een stepchallenge gaan doen op stars en heb eigenlijk wel het geld nodig wat ik nog moet hebben. Dus kun je dit overmaken via neteller of stars (accnaam devlooikat)? Ik hoor 't wel!
Bankrekening is evt ook prima
Oh ik was al compleet vergeten. Ik had het geld heel de tijd speciaal opgezet, maar ik dacht zelfs al dat ik had betaald, maar nu ik eens nadenk, heb ik dat idd niet gedaan, maar je moet wel dan zeggen waar ik kan betalen, want dat vraag ik al heel de tijd
Haha sorry:p.
Het mag via stars op devlooikat.
Via neteller mag het naar het account vanaf waar ik ook had gestuurd of evt bankrekening (info stuur ik dan wel via skype!).
Thnx alvast!
https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=62258
Stom dat ik het zo ver heb moeten laten komen. Examens en poker slechte combinatie
Waarschijnlijk heb ik morgen afspraak over het staken.
Normaal ga ik beginnen met 3.5's erin te komen om dan ergens halfweg over te schakelen op 7dollars.
We gaan voor dit de laatste keer broke!
Paar minorleaks waar ik nog aan moet werken
*iets loser pushes callen/overcallen. Zeker op hogere limieten. Op de 0.5's kan je zwaar +EV call spots laten gaan, omdat je nog zoveel +EV's spot anders voor later op het spel zet. Hoe hoger de stakes zijn, hoe minder dit wordt.
*looser 3bet pushen met 8/14bb's effective stacks. Thx to solar
Ik ga hier beetje proberen aanpassen, dit zal waarschijnlijk beetje met vallen en opstaan zijn, goed mogelijk dat ik eerst ga overdrijven, dan weer te weinig, zo stilaan dichter bij het optimum proberen geraken
gl ! zal zeker lukken. denk dat je wel goed inzicht hebt in het spel en je de juiste vragen stelt bij meeste handen. Ranges optimaliseren is kwestie van tijd.
succes met je staking en hopelijk kan je ASAP met je eigen roll iets moois uitbouwen