Ik bak momenteel ook weg van de zolder en dan al die BBQ-herrie in de buurt ...
Laat die winter maar komen
Ik bak momenteel ook weg van de zolder en dan al die BBQ-herrie in de buurt ...
Laat die winter maar komen
De DONs zijn voor mij de enige discipline die winstgevend is. De 25c 45 mans zijn leuk, maar helaas verliesgevend. De DONs zijn maar kort, en daarom is er geen haast. Zo speel ik op mijn best. Tevens is het een FT-situatie, en dat ligt me.
De BBQ gekken zijn hier total door het lint gegaan. En die zooi is ongezond! Zwaar kankerverwekkend. If they only knew.... En een herrie...echte aso's.
Maar zoals SDK aangeeft...het is nu snel voorbij! Gelukkig. Dan kunnen we weer een potje spelen.
Nja, ik vind BBQ ook wel leuk, maar daar hoef je geen buurtradio bij aan te hebben, of tot diep in de nacht te brallen en lallen
Het maakt ook behoorlijk verschil of je het goed doet, want de meesten eten rauw vlees met een verbrand laagje eromheen en da's echt slecht.
Mijn BBQ is bijna een meter lang en afsluitbaar, zodat je het vlees rustig kunt garen naast het vuur en dan pas even snel een licht korstje eromheen kunt bakken boven de kolen.
Verse sla erbij tegen het heemijzer en je bent al een stuk verder.
Jouw bbq lijkt een van de betere te zijn, maar vergis je niet: die briketten, of kolen, zijn gewoon chemische bestanddelen, en hebben feitelijk niks met hout te maken. En daar ligt ook het gevaar. Ook idd het vuur dat een zwarte korst maakt is gevaarlijk. Zwart is hetzelfde als roet, chemisch bestanddeel: C. Die zooi moet je niet eten. Gewoon mild koken op het fornuis is zo veel beter. Ik denk dat het bbq-en iets is dat de mannen nog hebben overgehouden van de oertijd. Even laten zien wat ze kunnen. Lol!!!! Niks dus. Deze figuren zijn veelal computerklaargestoomde wichten die menen dat ze tha shit zijn. Opscheppers dus.
Jouw verhaal klinkt me heel wat beter in de oren, Zee. Voor jou maak ik dan ook graag een uitzondering.
Goed, nu naar het poker. Het wordt weer moeilijk om te spelen vandaag. Temperatuur schiet de hoogte in, en de zon fakkelt op het raam. We zullen zien wat het gaat worden.
Boh....
Mijn vrouw heeft bij de voordeur de ramen dichtgemaakt. Het helpt! Het is niet meer warmer geworden dan 25.5 graden in de woonkamer. Het voelt wel erg benauwd aan, maar de superhitte is niet meer binnengekomen.
Normaal bij dit weer loopt het ook hier op naar dertig graden. Vooruitgang dus!
Morgen gaan er al een paar graadjes af. Dus van 33 naar 29 graden. Nog steeds erg warm, maar de dalende lijn komt er in.
Nu hopen op regen, want de natuur is stervende. Wat een verschil met eerder dit jaar, toen de regen met bakken naar beneden kwam. Het klimaat is naar de vaantjes, dat moge duidelijk zijn. Triest, maar helaas waar.
Ik heb een groot afdekzeil voor mijn raam gehangen en met alle deuren en ramen dicht blijft het beneden de 27 graden downstairs.
Het klimaat is overigens gewoon aan het doen wat het altijd al doet: zich niets aantrekken van wat de mens vindt en gewoon zijn ding doen. Vergeet niet dat we ergens in de middeleeuwen een tijdje een woestijnklimaat hebben gehad
De wereld is zeker gek, maar de natuur doet zijn eigen ding. De mens probeert er alleen geld aan te verdienen (zoals extra belastingen en paniekzaaien om verkopen te stimuleren).
Gelukkig vandaag de laatste loodjes voor je qua warmte. Al speel je denk ik te weinig 45 mans om te concluderen dat je ze verliesgevend speelt. Als je al 1.000 games hebt gespeeld dan zou het een ander verhaal zijn.
Haha, ja, das waar. Maar wat ik ook speel, alles gaat nu helaas verloren. Raak zo wel gauw door mijn zuurverdiende freerollgeld heen.
Maar goed, dat wat je voor niks krijgt moet je vaak weer afgeven.
Momenteel druk zoekende hoe het aanhoudend verliezen te stoppen. Een antwoord vinden is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ga nu wel een opzetwijziging doen. Probeer het zo aan te pakken als Schelle. Die doet alles zeer constant, en goed.
Bij mij is het vaak chaos. Dan dit, dan dat. Tijd om een rechte lijn te gaan maken. We gaan beginnen met de 11 centers DONs. Die trekken we door totdat we 11 dollar hebben als bankroll op PartyPoker, daarna gaan we aan de slag met de 22 centers totdat we 22 dollar hebben. Tenslotte doorzetten met de 55 centers tot aan...juist...de 55 dollar. Veel beter dan het gepruts van nu.
Dank Julie wel! Ik ga bij elke sessie multitafelen. Zo is het de tijd ook waard, en kom je sneller vooruit. Ook ga ik verder met de 25 cents. Liefst op het zelfde moment als de DONs.
Heb mezelf toch weer laten gaan, en toch weer geprobeerd te cashgamen. En opnieuw zwaar verloren.
Intussen word ik ook knettergek van al die loze beloften hier aan mezelf. Om dat niet meer te laten gebeuren hou ik ermee op hier. Mijn account gaat eraan. Dit keer is het voor het echie.
Iedereen bedankt. Het ga jullie goed.
Degenen die mijn mailadres hebben kunnen me nog altijd bereiken, maar hier op PS.com is het over.
Tot ziens.
Blijf je ons wel volgen Robbie? Gewoon bij freerolls houden ter ontspanning en verder poker laten varen is misschien het beste. Geen verwachtingen is geen stress.
We zullen het zien. Al lijkt me dit een emotioneel besluit, maar ik kan er naast zitten