Zonde
Laat dat echie nou maar gewoon een tiltmove zijn, want we willen je hier echie niet missen!
Er zijn altijd mannen hier die me op de een of andere manier toch weten over te halen om te blijven.
Heb er een dagje overheen laten gaan na die afgang met cashgaming. Ben toen begonnen met hetgeen ik al eerder aangaf: doen wat Schelle doet. Alleen is het geen cashgamen. Ga me concentreren op de DONs, en af en toe 25 cents toernooien, 45 mans. Dat laatste doe ik alleen als ik echt voldoende tijd heb, en echt zin erin heb.
Gisteren de eerste twee sessies van de DONs gedaan. Twee maal zes tafels tegelijk. Dat ging heel goed. 4 van 11c, 4 van 22, en 4 van 55. Winst $1.28. Niet gek op een BI van $3,52, en ondanks de rake die toch behoorlijk is.
Dit klinkt mij heel bekend in de oren.
Alleen tilte ik dan extreem, en knalde er dan alles door op de hogere cashgames... ☺️
Eindelijk eens verstandig gedaan en gewoon gebruik gemaakt van tafellimieten 😇
Veel succes nog!
Vangansbekes, speel je nu nog? Zo ja, wat speel je, en waar?
Vertel eens over jouw verhaal, en heb je een blog?
Ik heb 2 jaar niet gespeeld na mijn laatste poker fiasco, dit is natuurlijk zwaar uitgedrukt maar zo voelde het wel voor mij..
Elke dag had ik nieuwe doelen, met nieuwe varianten,... Op zich denk ik dat ik een bovengemiddelde speler ben, met uiteraard nog heel veel zaken die beter moeten, maar toch genoeg voor de micro's te kunnen overleven.
Het grootste probleem is denk ik dat ik nooit een verliesgevende sessie kon verwerken, dit is weer zwaar uitgedrukt, maar ik moest en zou het geld terug verdienen dezelfde dag, en daardoor deed ik zaken die wel altijd vroeg of laat verkeerd gingen.
Maar kijk ben terug gestart met mijn blog op te pikken sinds daarnet, en vanavond een eerste sessie.
Yep, heb hetzelfde. Dat zo snel mogelijk willen terug winnen is de clue erin. Dat gaat niet altijd. En dan gaat het van kwaad tot erger.
Ik beschouw mezelf als een matige speler, die rond het percentiel 25 zal zitten. Zou graag een ranglijst hebben van alle pokerspelers op aarde met hun prestatierating. Of per pokerroom, land of werelddeel. Ik zou er vermoedelijk heel laag op staan. Haha!
Ik wens je heel veel succes vanavond. Niet tilten, en als je toch weer gaat tilten schrijf het op hoe het voelt. Wat je dan denkt. Het gaat om het denkproces, dat weer mede bepalend is voor de mindset.
Vanavond opnieuw een sessie van twaalf DONs gedaan. Dit keer ging het een stuk moeizamer, maar wist toch nog een winst van 28 cent mee te pikken. Wist zes van de twaalf games te winnen, maar gelukkig zaten er drie van 55 cents bij, waardoor de rake verslagen werd.
Mindset was wat minder vandaag, maar dat compenseerde ik met extra alert spelen.
Toch weer mooi gedaan Robbie! Ga je een bankroll laten groeien of cash je af en toe uit?:f_cool:
Dank je wel, Shove!
Hopelijk lukt het me een roll te laten groeien. Zou die groot genoeg worden dan kan ik wellicht wat uitcashen. Eerst maar eens een goede roll ervan maken.
Elke winst is mooi meegenomen als je denk ik vooral tegen nits speelt.
Al zullen er vast op jouw limieten spelers zijn die graag ICM zelfmoord plegen.
Nits? Is dat niet een muziekband?
Vanavond een paar DONs gespeeld. Eerst een tafeltje met een elfcenter. Ging verloren. Toen gauw vier tafels opengegooid met een van elf, een van 22, en twee van 55 cent. Alle vier gewonnen. Toch ruim een dollar opgehaald.
Nu wat bankhangen.
Zou kunnen, maar ik bedoel natuurlijk dat je tegen hele tighte spelers speelt daar.
Nou, ik vind dat heel erg meevallen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ikzelf hypertight ben.
Dat zou heel goed kunnen en dat je tegenstanders niet weten hoe ze een DON moeten spelen.
De DONs lijken gemakkelijk, maar wat ik vaker meemaak.... Je wordt zo ontzettend vaak geriverd op PartyPoker. Daar verbleekt PokerStars nog bij.
Ik lijk wel een speelwijze gevonden te hebben, en bij bestudering van de diverse toernooien ziet het ernaar uit dat het klopt.
Het is voornamelijk spelen tegen het huis, aangezien de meesten inderdaad geen idee hebben wat ze doen. De rake is de lelijkste tegenstander. De helft winnen is nu eenmaal niet genoeg.
De rake zou best wat minder mogen. Maar goed, bij de pokerrooms zie je hetzelfde als in de reguliere maatschappij: hebberigheid ten top. Jammer, want het had zo een mooi spel kunnen zijn. Nu is het een leuk spel, en voor de rest is het vreselijk oppassen.
Het is natuurlijk net als elk bedrijf 1 dat winst wil maken en dat gaat natuurlijk d.m.v. de rake.
Al ben ik best benieuwd hoe een jaarrekening van deze bedrijven eruit zou zien.
Dan zou je een veel beter beeld hebben hoe het eraan toe gaat.
Ik heb voor je gekeken Robbie, maar nergens kan je voor lagere rake DON's spelen. Alleen de Fifty50's van stars zijn qua rake goedkoper.