Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.7 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou weer de motivatie kunnen zijn om weer een stap in de goede richting te komen om winnend te gaan spelen. Misschien is het ook niet verkeerd om wat Omaha video's te bestuderen om je nog beter te motiveren om winnend te gaan spelen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks SDK voor de link! Klasse!

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Graag gedaan en ben benieuwd of het je ook zal helpen.

batsie85
Legacy Member

Succes robbie!

Gewoon door gaan en je mag me aanklagen. Er valt toch weinig te halen hier 😜

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee, Batsie, geen aanklacht nodig tegen jou. Mensen die je aanmoedigen zijn goed voor je, ja, zijn vrienden. En vrienden klaag je niet aan. Althans, ik niet. :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Na het bekijken van enkele omaha video's aan de slag. Stevig pak slaag. Het leek wel alsof ik niks meer van het spel snapte. Eerlijk is eerlijk, ik hitte ook niks. Uit pure armoede ga je dan ook wat mindere handen spelen. En zie daar...je lijkt kansen te krijgen...om vervolgens netjes geriverd te worden.

Tja, ik weet het eventjes niet meer.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik laat de video's voor wat ze zijn en ontwikkel mijn eigen speelstijl wel. Was goed op weg ermee, dus die weg blijf ik volgen. Ik waardeer het uiteraard dat de link gedeeld werd door jou, SDK, maar het werkt voor mij niet.

Eerst weer het verliezen tot staan brengen, en weer geleidelijk op mijn weg doorgaan.

Gewoon mijn eigen ding doen, zoals bij de freerolls. Dat was ook succesvol.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het viel te proberen. Dat is met posten van handen hetzelfde.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Is er dan helemaal geen goed nieuws? Jawel. Gisteren toch weten afsluiten met winst van $13.88.

Poker is persoonlijk.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Mooi bedrag Robbie. :f_cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, Shove!

Iemand enig idee hoe je tegen clowns speelt? Tjonge, wat spelen sommigen vreemd. Hoewel ik met die gasten de grootste moeite heb herken ik ze wel. Dat is positief. Kwestie van mee leren omgaan.

Na opnieuw een erg slecht begin toch weer winst geboekt. Nu $5.30.

Verder een mijlpaal bereikt. Voor het eerst in zijn bestaan heeft "Schytlyster" (volgens de Tsjechen op PokerStars "de Shitlister") zijn status verhoogd naar Chromestar. Voor de gemiddelde player niks bijzonders, maar voor de Schijtlijster een hele prestatie.

"Je staat nooit aan de kant met je ballen in je hand"! Enig idee waar die zin vandaan komt?

Nu het bedje opzoeken.

Het spel moet echter beter. Maar da's voor de volgende sessie.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Gewoon lekker voor value betten tegen dat soort gasten en vooral niet gaan bluffen dan komt het helemaal goed.

batsie85
Legacy Member

Gaat de goede kant op robbie! Ga zo door. Tegen die clowns kun je weinig doen, alleen goed betten als je wat hebt en veel aantekeningen maken .

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks SDK en Batsie.

Vanavond weer een sessie. Na opnieuw verlies in het begin dit goed gemaakt met een goede hand. Daarna kwam er helemaal niks meer op gang qua kaarten. Uiteindelijk 21 cent winst gemaakt.

Omdat ik bijzonder tiltgevoelig ben probeer ik de grote swings eruit te halen door zo min mogelijk risico te nemen. De potten die je dan wint zijn klein, maar ook de verliespotten zijn gering. Dat is vanavond prima gelukt.

Nu is het zaak om aan de verlies kant te werken. Had vandaag 32 procent bij het zien van de flop. Geen idee of dat goed is, maar het ligt al een tikkie lager dan voorheen.

Ik merk wel dat men al meer respect voor je heeft als je twee sterren achter je naam hebt staan. Veel minder clowngedrag gezien. Mede daardoor is de swing geringer.

Vraag over de starcoins. Als je die uiteindelijk omwisselt, krijg je er dan puur cash voor terug, of is het een bonus die je vrij moet spelen?

ShovingLoose
Oldschool Grinder

1000 starcoins kan je inwisselen voor 10 dollar die je zo op je account krijgt :f_drink:

Jordyvde
Poker Player

Follower van je blog erbij :f_thumbsup:

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je krijgt er inderdaad puur geld voor terug. Al kun je er ook VIP freerolls mee spelen op de zaterdagavond.
Dat kan meer geld opleveren.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank jullie wel SDK en Shove! Dat wordt eerst een tijdje spelen, vooraleer ik die 1000 coins heb. Goeie actie van PokerStars. Ja, interessant, de freerolls, even terug naar de roots zou ook wel cool zijn. :f_cool:

Jordy, van harte welkom. :f_drink:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Failliet.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Whatskebeurt? Tilt? Rutte? Clinton?