Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.6 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo is het idd. Geen ingewikkelde dingen, geen druk, geen teleurstellingen. Gewoon lekker aanprutsen.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

En desnoods in slaap vallen tijdens het toernooi :P

Deed ik een tijd terug nog wel eens. Goed slaapmiddel en geen bijwerkingen :D

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een goed idee Zeezout. Al is het wat sneu achteraf :f_wink:
Al is dat bij freerolls nog wel te overleven. Zou zonde zijn als je het zou overkomen bij een 10k toernooi.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nja, maar je komt dan in ieder geval niet in de verleiding om teveel handen te spelen :P

Heb trouwens wel eens de finaletafel van een Rushtoernooi gehaald in mijn slaap. Het is maar de vraag of me dat anders ook was gelukt :D

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad een goede vraag en mooi gedaan :f_thumbsup:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ziezo, vanavond, na de bekerfinale, was het tijd voor een duizend dollar freeroll op een pokersite die niet gelieerd is aan PS.com. Een site die ook Amerikaanse spelers toelaat. Had een gratis ticket gekregen, dus ja, waarom niet?

De baby was lekker aan het slapen, dus speelden mijn vrouw en ik samen. Met zijn tweetjes lekker aan de pokertafel.

Mijn vrouw is erg goed in het opbouwen van een stack, dus was zij aan het woord voor de eerste pauze. Tot aan de tweede pauze was het mijn beurt. Ik kreeg een lekker stackje kado, en dus gingen we proberen itm te komen.

Het ging boven verwachting. Ook de tweede pauze werd overleefd, en zo kwamen we gewoon aan de FT terecht! Uiteindelijk kwam er notering 4/401 uit de hoge hoed! Goed voor tachtig dollar!

Na heel lang niet meer gespeeld te hebben in zulk een toernooi was het gelijk goed raak.

Dat smaakt naar meer.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad een mooie score :f_thumbsup:

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Prachtige score, Robbie!

Mooi gedaan. En meteen weer wat moneeez voor luiers en zo :D

Nice job!

raymond20001
PokerStrategist

Congratz aan je vrouw:f_drink:

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Goed gedaan Robbie! Dat zijn prachtige bedragen voor een freeroll. Hopelijk lukt het vaker om tickets voor freerolls te pakken die dit soort prijzenpotten hebben.

Geniet ervan! :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_cool: :f_cool: :f_cool: :f_cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank jullie wel, mannen. Zonder mijn vrouw was dit zeker niet gelukt. We hebben het samen gedaan. Samen is ook veel leuker.

We zullen beslist nog wel een keer zo gaan spelen, maar het hangt een beetje van de tijd af.

Idd een mooie score met een prachtig bedrag.

Ja, luiers zijn duur, dus zeer welkom :)

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ben benieuwd of je dit weekend weer zo'n mooie score weet te halen. Zou mooi wezen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Haha, nee. Heb geen gratis tickets liggen momenteel, dus dat zit er helaas niet in. Maar...heb wel een paar korte toernooitjes gedaan. STT dus. Een paar cent gewonnen. Meer tijd had ik niet.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is geen probleem. Hopelijk heb je komend weekend weer meer tijd.
Al wrdt het ook mooi weer om er tussenuit te gaan.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Komend weekend helemaal geen tijd, helaas. Misschien dat ik nog ergens tijd vind gedurende deze week. Gisteren heb ik vijf DONs gespeeld met een BI van elf cent elk. Hierbij een winstje van 25 cent. Vier keer winst dus. Dat is wel fijn.

Zojuist zag ik dat ik deze maand twee punten heb verzameld uit deze DONs. Is de puntentelling veranderd? Vijf cent rake, en dan twee punten, kan dat kloppen? Eerst moest je een half punt verzameld hebben, en vervolgens deed PS.com er tien bij, volgens mij.

De eerste vier games had ik een goede geduldige mindset. De vijfde was ik niet meer geconcentreerd, en werd ongeduldig. Gelijk ging het mis.

Overigens is het niet meer zo lastig een goede mindset te vinden, omdat het nu alleen nog voor het plezier is. Winst is naar de achtergrond gegaan, en zo krijg je mijns inziens toch betere resultaten qua klasseringen. Ook is er geen angst te verliezen meer, of druk om te moeten winnen.

Heb bewust gewacht met het opzetten van een nieuwe blog zodat dit emotionele gedoe er niet meer in zit. Het ranten hoeft nu niet meer, waardoor het ook leuker blijft voor iedereen die hier meeleest, en voor mezelf uiteraard.

Vanavond is er een Omahafreeroll, dus wie weet kan ik aan de bak. En anders een andere dag.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

We hebben een promo waarbij je 2 SP per post krijgt, dus dat zal wel daarvan zijn :)

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus op naar de silver status als je 2 posts gemiddeld per dag doet.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Lijkt een interessant plan om zo de Silverstatus te verkrijgen. Maar, zal me helaas niet lukken. Ben niet elke dag hier op PS.com, tenzij Zee echt helemaal door het lint gaat. Dan moet ik toch dagelijks naar zijn blog gaan. En dan uiteraard wat zwetsen hier op mijn eigen puinblog.

Zo meteen de dodenherdenking. Een goede traditie om allen die hun leven gaven voor de vrijheid te eren.

Misschien nog een potje poker vlak voor de CL, of er net na. Wie weet. Of wellicht helemaal niet :)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Troost je Robbie, er is bijna iedere dag wel weer een nieuwe variant, dus gewoon blijven reageren en je hebt die 5 posts per dag zo te pakken :D

10 dagen volhouden en silver is yours :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik snap er intussen helemaal niks meer van! Het moet supergeniaal zijn wat je aan het brouwen bent! Als ik de cijfers bekijk werkt het, dus vol gas geven!