of het geniaal is weet ik niet, want ik ga me er niet in verdiepen.
Al heb ik zelf de CL gemist en kwam er weinig verrassends uit.
Dus op naar de 2de Madrileense finale in korte tijd.
CL viel me nog mee. Bayern deed goed zijn best, maar zoals vaker weet het betonvoetbal toch te winnen. Niks mis mee, want het is een speelstijl die veel discipline vergt.
Ik denk dat Atletico gaat winnen. Die ploeg maakt de beste indruk op mij. We zullen zien. Als het maar een aantrekkelijke pot wordt.
Hey Shove! Poker staat op een laag pitje. Dat wat ik speel probeer ik zo goed mogelijk te doen. Op 888 heb ik al een poos niet meer gespeeld. De freerolls van een tijdje geleden leverden helaas niks op. Het tempo lag te hoog. Was een loterij.
Heb nu net vijf DONs meegepikt op PartyPoker. Toch weer vier uit vijf bij de elfcenters. Wederom een paar centjes erbij. Altijd leuk. Als de kleine Robbie slaapt probeer ik er soms een paar te spelen. Vandaag lukte dat dus.
Dit weekend geen tijd om te spelen. Heel misschien op maandag of zo.
Hoe gaat het bij jou?
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
CL viel me nog mee. Bayern deed goed zijn best, maar zoals vaker weet het betonvoetbal toch te winnen. Niks mis mee, want het is een speelstijl die veel discipline vergt.Ik denk dat Atletico gaat winnen. Die ploeg maakt de beste indruk op mij. We zullen zien. Als het maar een aantrekkelijke pot wordt.
Dat zou mooi zijn en de Europa League finale belooft ook intressant te worden denk ik.
Vandaag eerst maar zelf winnen met voetballen met het mooie weer.
Tijdje niet actief geweest. Andere zaken, jullie kennen het wel. Voorlopig zal dat nog wel even zo blijven.
Ben me alvast aan het verheugen op de CL-finale, en uiteraard op het EK. Dat NL er niet bij zit maakt me niet zo veel uit. Er zijn genoeg andere landen die leuk spelen.
We gaan het zien. Nieuwe kampioen? Geen idee. Het wordt leuk en spannend.
Jammer, als je beetje had gerant in je blog en een puntje per dag had gescoord, had gold kunnen worden.
Ik hou me met andere zaken bezig. Dus het ranten is voorbij. Tuurlijk heb ik mijn eigen mening, maar niemand zit er nog op te wachten.
Heb vanavond toch een paar dubbeltjes weten te scoren. Altijd leuk.
Robbie grijpt wat dubbeltjes hier en daar
en heeft uiteindelijk een prachtig pokerjaar!
Dat zeker. Al zou een leuke knaller met 3 of 4 cijfers zijn jaar alleen maar beter maken
Als ik tijd heb zal ik beslist proberen om een toernooitje mee te pikken.
De laatste tijd speel ik wel DONs, en dat gaat prima. Heb nu 2 dollartjes winst gemaakt.
Misschien straks weer eentje tussendoor.
Heb wel de 11 cents gebeat, dat is wel duidelijk, maar upmoven doe ik niet, omdat ik gewoon niet genoeg tijd heb. Wie weet dat dat binnenkort nog gaat gebeuren.
Af en toe speel ik eens een 55 cents DON met Omaha. Dat gaat ook heel leuk.
Voorlopig nog even kalm aan, dus.
Het weer is iig geweldig! Geen hitte, bijna dagelijks een forse plens regen, en maar weinig zon. Dat is heerlijk pokerweer! Hopelijk blijft het zo dit jaar. En komende week het EK, nou wat wil een mens nog meer.
Vandaag denk ik redelijk visweer. Dus als je er tijd voor hebt kun je op makrelenjacht.
Het is nog te vroeg in het jaar hier.
Kan wel een verdwaalde zitten, maar de echte scholen moeten nog komen.
De zomer is de beste tijd en dan liefst met lekker zonnig weer en niet te veel wind. Echt iets voor de mooiweersvisser eigenlijk.
Hier is het meestal van eind juni t/m september of zo
Zojuist even in een leuk valletje van PokerStars en FullTilt getrapt.
Had een mailtje gekregen om de FTP account te upgraden naar een Starsaccount. Beloning zou liggen tussen de vijf en tienduizend dollar. Hm....ik als freeroller er als de kippen bij, natuurlijk, want de actie loopt maar een week.
Alles gedaan zoals het moet, en dus de bonus claimen. Helaas....ongeldige bonuscode of de actie is niet meer geldig.
Had ik moeten weten...
Maar goed, nooit te oud om te leren.