Thanks mannen. Ja, blijven werken aan de zwaktes.
Verhuizen? Zodra de VS ook weer meedoet in real money games.... naaaahhh, just kidding. Wordt volgend jaar.
Hopelijk kan ik vanavond weer spelen. We zullen zien.
Thanks mannen. Ja, blijven werken aan de zwaktes.
Verhuizen? Zodra de VS ook weer meedoet in real money games.... naaaahhh, just kidding. Wordt volgend jaar.
Hopelijk kan ik vanavond weer spelen. We zullen zien.
Dan kun je lang wachten. Ik denk dat het nog jaren kan duren voor je in de VS legaal online voor geld kunt pokeren.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dan kun je lang wachten. Ik denk dat het nog jaren kan duren voor je in de VS legaal online voor geld kunt pokeren.
Jammer. Heb de gouden jaren niet meegemaakt :f_cry:.
Met de nieuwe president zou het best snel kunnen gaan. Tenzij hij reden ziet dat poker corrupt en schadelijk is...dan zal het nooit meer gebeuren. Ik blijf hoop houden. De Amerikanen horen er gewoon bij.
Gisteren niet kunnen spelen door verplichtingen hier in huis. Hopelijk kan ik vanavond aan de bak, met oa de freeroll op PokerStars.
Fijne zaterdag.
Deze avond een sessie en de freeroll.
De freeroll leverde niks op, omdat ik net zoals vorige week tegen AA aanliep.
De sessie liep wat beter. Had geen echte zwaktes vandaag, en was positief gestemd over het potstelen. De motivatie nam plots af, waardoor ik maar gauw stopte. Motivatie is onderdeel van een goede mindset, dus stoppen is het enige juiste in dit geval.
Heb nu twee weekjes volgens mijn nieuwe plan gespeeld, en ik sta perplex...ik heb hier geen enkele dag met verlies gedraaid. Niet te geloven. Nu is een speeltijd van twee weken natuurlijk heel kort om een goede mening te geven, maar winst is alvast beter dan verlies. Er was eigenlijk nauwelijks sprake van tiltgevoelens. Slechts een avond had ik daar wat problemen mee.
De totale winst is zelfs het dubbele van wat ik nastreef over een tijdvak zoals dit. Buitengewoon tevreden.
Ik heb wel een andere zwakte ontdekt waar ik mee aan de slag moet. Dit is het bang gaan spelen zodra ik de winst van een dollar ben gepasseerd. Dan ga ik verkrampen. Niet dat ik dan gelijk slecht ga spelen, maar de scherpe kantjes gaan er dan van af. Daarom ben ik erover aan het denken om de dollar winst uit mijn plan te gaan verhogen naar anderhalve buck. Bij verlies van anderhalve dollar hou ik er dan mee op, tenzij ik vertrouwen heb ik een goede afloop.
Winst $2.03
Lekker, dat gevoel kun je natuurlijk simpel omdraaien door te denken dat je niks meer te verliezen hebt.
Doe ik zelf ook altijd als ik lekker up ben en dat werkt over algemeen prima, stukje omgekeerde psychologie :f_cool:.
Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Deze avond een sessie en de freeroll.De freeroll leverde niks op, omdat ik net zoals vorige week tegen AA aanliep.
De sessie liep wat beter. Had geen echte zwaktes vandaag, en was positief gestemd over het potstelen. De motivatie nam plots af, waardoor ik maar gauw stopte. Motivatie is onderdeel van een goede mindset, dus stoppen is het enige juiste in dit geval.
Heb nu twee weekjes volgens mijn nieuwe plan gespeeld, en ik sta perplex...ik heb hier geen enkele dag met verlies gedraaid. Niet te geloven. Nu is een speeltijd van twee weken natuurlijk heel kort om een goede mening te geven, maar winst is alvast beter dan verlies. Er was eigenlijk nauwelijks sprake van tiltgevoelens. Slechts een avond had ik daar wat problemen mee.
De totale winst is zelfs het dubbele van wat ik nastreef over een tijdvak zoals dit. Buitengewoon tevreden.
Ik heb wel een andere zwakte ontdekt waar ik mee aan de slag moet. Dit is het bang gaan spelen zodra ik de winst van een dollar ben gepasseerd. Dan ga ik verkrampen. Niet dat ik dan gelijk slecht ga spelen, maar de scherpe kantjes gaan er dan van af. Daarom ben ik erover aan het denken om de dollar winst uit mijn plan te gaan verhogen naar anderhalve buck. Bij verlies van anderhalve dollar hou ik er dan mee op, tenzij ik vertrouwen heb ik een goede afloop.
Winst $2.05
Lekker bezig Robbie! Mooi dat je al 2 weken in de plus speelt, ook daar haal je motivatie/ zelfvertrouwen uit.
Ga zo door en op naar de Maand elke dag winst:f_thumbsup:
Dat is mooi om te horen dat je 2 weken positieve resultaten hebt behaald en hopelijk kun je deze mindset vasthouden ook als je een aantal dagen verliesdagen zult hebben.
Haha, Batsie...een volle maand met alleen winsten...dat zou wat zijn...
Ja, SDK, heb je helemaal gelijk in. Ook bij verlies moet die mindset blijven. Even afwachten hoe dat zal gaan.
Ik ben vanaf 2014 in een lijngrafiek in Word gaan bijhouden hoeveel winst verlies ik per maand heb. Na 2 a 3 verliesmaanden zinkt de moed je in de schoenen, maar als ik dan zie waar ik vandaan kwam een aantal jaar geleden kan ik alleen maar tevreden zijn en gewoon door blijven spelen zoals ik nu doe (ondertussen na mogelijkheden om beter te worden) en nooit te gaan tilten.:f_thumbsup:
Goed idee, Shove! Ik vind jou overigens een geweldige klasbak. Zoals je te werk gaat...daar kan ik alleen van dromen. Nooit opgevend, altijd bescheiden, telkens proberend om bij te leren, en resultaten boeken waarvoor je je hoed afneemt. Voortreffelijke speler.
Dat het een paar maanden minder gaat, ja, dat kan gebeuren. Omdat ik een speler ben die slecht tegen verlies kan speel ik geen toernooien meer. Ik kan niet tegen die zure beats waardoor het toernooi plots over is. Om dan weer uren speeltijd op te starten in een volgend toernooi zie ik dan niet meer zitten. Derhalve het cashgamen. Hand voor hand. Ga ik dan onderuit, dan is er altijd de kans op een volgende hand.
Ja, ik weet het...zo zou het eigenlijk niet moeten zijn, maar ik moet proberen met mijn zwakheden om te gaan in dit spel, en de onoverkomelijkheden gewoon uit de weg gaan.
Heel veel succes voor jou, Shove, je doet het super!
Deze middag heb ik "baby-duty". Mijn vrouw is in huis bezig met diverse zaken, en dus pas ik op ons mannetje. Tja...hij viel in slaap, en dan grijp ik mijn kans. Even pokeren.
Dit keer eens geen cashgame, maar iets heel anders. Een van de favorieten van "Zee", volgens mij: Twisterpoker op NetBet. Heel lang niet meer gespeeld aldaar, en toen ik door de lobby ging bleek er helemaal geen omaha te zitten op iPoker. Zie ik dat goed? Zee?
Hoe dan ook, het ging ontspannen, en ik toonde eens durf. Eerst even opstarten met een paar kleintjes om erin te komen, en dan gewoon voor tien dollar de beuk erin gooien. En dat was even genieten daar. Een leuke buit.
Winst $33.74
Nou, eigenlijk is Twister helemaal niet mijn ding, maar omdat ik op die room alleen gratis geld heb en nog nooit heb gestort, kan ik alleen lage games spelen. Daarom dan maar die $1 twisters, want om nou aan een NL2 regular tafel one table te gaan spelen ...
Of ze Omaha hebben? Geen idee. Zal toch zeker wel?
Ik stort binnenkort maar eens een tientje en cash dan uit, denk ik.
Op NetBet hebben ze zeker wel Omaha. Heb zelf net op William Hill gekeken wat ook onderdeel van het iPokernetwerk is en daar kan ik genoeg Omaha tafels vinden. Eventueel moet je filter aanpassen om ze te kunnen vinden.
Rustige sessie gehad, zonder rare dingen. Spel was redelijk verzorgd te noemen. Heb me maar in een hand laten verleiden tot gevaarlijk spel, voor de rest alles goed.
Zoals gemeld heb ik geprobeerd wat meer te winnen dan een dollar, dus heb ik nog even doorgespeeld. Dat lukte vrij aardig, maar toch nam de concentratie weer vrij snel af. Geen angst gehad om die dollar winst te verliezen.
Winst $2.04
Thanks, Zee!
Had gisteravond laat nog eens geprobeerd met de Twisters op iPoker. Mislukte, daarna nog even een paar kaartjes omaha gelegd op dat netwerk. Heb het toch gevonden! Had idd mijn settings verkeerd. Heb nog een beetje kunnen goedmaken van dat verlies.
Verlies $2.70
Vanavond een sessie met steeds verder opkomende migraine. Het spel werd naarmate de hoofdpijn toenam feitelijk steeds beter.
Ik zat dit keer nog eens op iPoker. Het aantal malen dat daar iemand geriverd wordt is verbluffend. Dat zie je nergens anders zo erg als op iPoker.
Het clowngehalte is heel hoog. Veel te halen, dus. Maar...dat rivergedoe maakt het extra verraderlijk.
Gelukkig toch kunnen plussen.
Winst $2.02