Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.7 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch knap en det met migraine. Had zelf waarschijnlijk gestopt op het moment dat ik het voelde aankomen dat ik het kreeg.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben ook gestopt. Migraine kondigt meestal regen aan. En jawel hoor, pijpenstelen! Nu 25 mm in de regenmeter en oplopende. Hoofdpijn gaat er dan wel uit. Vanavond weer aan de bak, als het goed is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eerste sessie gedaan op iPoker. Ging lekker.

Winst $4.45

En nog eentje op PS.

Winst $1.02

batsie85
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Eerste sessie gedaan op iPoker. Ging lekker.

Winst $4.45

En nog eentje op PS.

Winst $1.02

Lekkuh. Ik ken iPoker niet, maar is dat een goede site?

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

iPoker is eigenlijk een netwerk van verschillende pokersites.
Daar vallen o.a. Gala Poker, Coral Poker, Betfair, Ladbrokes en Everest Poker onder die allemaal in dezelfde spelerspool zitten.

Horemanske
PokerStrategist

Zit nu ook op die ladbrokes en op unibet ,en manne wat is dat op die ladbrokes echt lachwekkend die beats daar.
Nuja het hoort erbij natuurlijk maar hier ist echt nie normaal lol :f_p:

Nooit gezien !!!
zou er iets gaan achter zoeken :f_ugly:

word er zelfs niet meer kwaad door haha

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, het kan soms lang aanhouden met die rare beats. Heb er wel iets op gevonden, maar dat is iets persoonlijks. Een ander zou erom lachen. Maar zolang het voor mij werkt blijf ik het doen.

Leuk dat je hier ook post, Horemanske.

Vanavond weer gespeeld, opnieuw op iPoker. Was wel veel later dan anders aan de bak, dus was even wennen. Kwam snel op stevig verlies, maar was het een beetje zelf schuld. Hield me niet goed aan mijn eigen regels. Had daarnaast ook erg slechte kaarten, en ja, vooral dan moet je de regels strikt toepassen. En toen kwam daar de betere hand. Lekker spelen, en toen...bam, weg connectie, weg geld.

Moest even slikken, maar raakte niet van slag. Ik werd zelfs extra gemotiveerd. Wist mijn verlies helemaal goed te maken, en om te zetten in lichte winst. Toen was het laat genoeg om naar bed te gaan. Dus...trusten!

Winst $2.28

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Toch weer nice Robbie :)

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zolang je weet te winnen zal het best voorkomen dat jezelf ook wel eens een beat uitdeelt en dat is dan ook weer leuk.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Inderdaad SDK. Heb er zelf ook enkele uitgedeeld, maar je moet jezelf wel in de positie brengen om dit te kunnen doen. En bovenal...proberen voorkomen dat je er een om de oren krijgt. Herkennen van de situatie.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag door diverse oorzaken en omstandigheden 280 dollar verloren. Einde poker? Yep, einde poker.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nog even geprobeerd op Coral. Ook kapot gebleven. Geld is op. Gelukkig alleen maar freerollmoney. Storten doe ik niet, dus hou ik ermee op. De roll in de beginpost is het niet meer waard om mee te spelen. Freerolls zijn er te weinig, en kan me er ook niet meer op concentreren. Robbie 825 is klaar.

Verlies $8.54

Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Nog even geprobeerd op Coral. Ook kapot gebleven. Geld is op. Gelukkig alleen maar freerollmoney. Storten doe ik niet, dus hou ik ermee op. De roll in de beginpost is het niet meer waard om mee te spelen. Freerolls zijn er te weinig, en kan me er ook niet meer op concentreren. Robbie 825 is klaar.

Verlies $8.54

Jammer om te horen, hoe is het zo snel gegaan?

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Phoe dat is een dik verlies zeg. :f_mad: Had er juist vertrouwen in na de goede berichten de afgelopen tijd.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer Robbie. Lijkt mij gevalletje tilt, eigenlijk.

Je verliest niet gewoon ff 280. Dat kan alleen in gevalletje tilt.

Reden waarom ik nooit veel op mijn pokerrooms laat staan :(

Hoop dat je uiteindelijk terug weet te komen.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb je trouwens nog een mailtje gestuurd. Check ff ;)

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel pijnlijk. Dat soort dingen zijn relatief makkelijk te voorkomen door jezelf uit te sluiten voor hogere buy-inns. Dat kun je bij PokerStars bijvoorbeeld makkelijk regelen om als je naar 'instellingen' gaat bij 'Verantwoordelijk spelen' jezelf beperkingen op te leggen. Dan kun je nooit zoveel geld in korte tijd verliezen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tja, wat te zeggen. Was op Unibet gaan spelen, en daar had ik nog een flinke roll staan. Niet zo slim. Het dealen gaat nu eenmaal niet hetzelfde op alle sites. Ze hebben niet dezelfde dealer, en dat was merkbaar. Het ging van kwaad tot erger, en na diverse uren spelen was het geld op.

Verder dan maar weer geprobeerd op Coral. Daar kwam ik ook in de min. Niet mijn dag, niet de juiste mindset, en bovenal...niet aan mijn eigen regels gehouden. Alles dat ik had opgesteld tot nu toe in de wind geslagen. Dan gaat het mis.

De rolletjes zoals in de openingspost zijn wel heel klein, maar ik kan er nog mee spelen, dus heb ik dat gedaan vanavond. Gewoon vertrouwd op PokerStars. Weer aan de regeltjes gehouden, en daar was ie weer: de lichte winst. Voordeel van kleine roll is natuurlijk dat je geen grote bedragen meer kunt verliezen.

Winst $2.10

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is zeker waar dat je dan minder kunt verliezen. Hopelijk weet je uiteindelijk toch een mooie bankroll op te bouwen en het ook vast te houden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, SDK. Op PokerStars gaat het eigenlijk het beste. Momenteel speel ik de 1/2 ct. Zou ik ooit de 100 dollar weten te bereiken, dan stap ik over naar het volgende level. Dat zou over een maand of twee wel kunnen. We zullen zien.

Heb nu nog de chrome status op Stars, maar die kan ik niet vasthouden, omdat ik niet genoeg speel. Dat zou wel kunnen bij een leveltje hoger.

Hier heb ik de silverstatus agv mijn spel bij Coral. Daar is de 2/4c de laagste limiet vwb omaha. Daar ben ik nog niet helemaal klaar voor, al ging het van tijd tot tijd wel al heel behoorlijk. Nog een stabielere mindset, en ik kan ervoor gaan.

Dat forse verlies ben ik weer vergeten. Als ik zoveel kan opbouwen met freerolls kan ik dat ook met cashgaming. Alleen beter oppassen.