Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.6 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Van die beloning was mij niks bekend. Al kun je sinds kort met je FTP account alleen nog maar op PokerStars spelen. Zo zijn mijn accounts samengevoegd tot 1.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het was wel te verwachten dat er uiteindelijk een room zou komen. Net zoals in de politiek wacht men daar altijd mee totdat de tegenstand geringer is.

Vandaag hopelijk weer wat aanklungelen op partypoker met de DONs.

Het is nog steeds prima pokerweer. Bewolkt, wel heel erg vochtig, maar prima temperatuur.

Gisteren in de heuvels geweest, en phoeh, wat heeft het onweer daar huisgehouden. Overal modder op de straten, weilanden die gewoon rivieren waren geworden, heel veel kiezel overal, totaal vernielde beekoevers, mensen die aan het poetsen zijn. Niet normaal, wat een bende.

Gisteravond werd het Herver Land opnieuw voluit getroffen door het noodweer. Het weer heeft er duidelijk zin in dit voorjaar. Heel wat beter eigenlijk dan alleen maar dat droge hete weer. Niks aan. Veertig graden? Nee, liever niet. Geef mij maar een buitje.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hier is het gewoon prima strandweer ...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanmiddag weer zwaar noodweer geweest ongeveer twintig km naar het zuiden. Het weer heeft er zin in. Beter dan dat droge en hete gedoe! Perfect pokerweer!

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hier in het noorden is het al een tijdje behoorlijk warm. Het mag wel iets koeler met de avond4daagse. De meeste collega;s lopen 1 of 2 dagen. The Shove heeft aangegeven niet minder dan alle 4 de dagen te willen lopen. Ik wil dat soort dingen samen met mijn kinderen uit de klas beleven, daar kan geen vrije tijd tegenop.....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mooi man! Heel goed! Zulke dingen zijn uniek, en daar moet je idd voluit van genieten! Geweldig dat je dit doet. De kinderen zullen dit ook prachtig vinden. Heel veel plezier voor The Shove en de kids!

Vanavond slechts twee DONs gespeeld. Eentje van 11, en eentje van 22 cent. Beide gewonnen. Gaat nog steeds leuk. Was eigenlijk te moe om te spelen. Nu maar gauw naar bed.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

De verschillen qua weer was en is de afgelopen week behoorlijk verschillend per regio.
Dat doet me aan de ijzel van de eerste week van het jaar denken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Enorme benauwdheid gehad de afgelopen dagen. Ben ook flink ziek geworden. Uitrusten en uitzieken....

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel beterschap en hopelijk ben je gauw weer beter. Het zou me niks verbazen dat het door die wisselende weersomstandigheden is gekomen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel, SDK :)

Het weer heeft er een zooi van gemaakt de afgelopen dagen. Vannacht alle ramen open, en eindelijk kreeg ik weer wat beter lucht. Ben wel nog steeds flink ziek, maar het lijkt iig niet meer erger te worden.

Hopelijk kan ik binnenkort weer een kaartje leggen.

Zo meteen toch maar een slijmoplosser halen, want ik zit potdicht.

En maar gauw opknappen, want er zit weer VEEL regen in de verwachtingen hier in the hills.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zou mooi zijn. Hier is het ook wat regenachtig. Al hoop ik dat de zon erdoor komt vandaag.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het is een paar dagen geleden weer flink raak geweest hier, met overstromingen tot gevolg. De lucht is zeer vochtig, echt vreselijk voor de longen. De griep klaart maar moeizaam op hierdoor, maar het gaat toch vooruit.

Gisteravond weer de eerste DON gespeeld. Eentje van elf cent. Gelijk in winst omgezet, maar daarna toch maar naar bed gegaan. Moeite met de concentratie na de pot voetbal.

De sfeer bij Portugal tegen Ijsland deed me denken aan de sfeer zoals je die vroeger zag bij thuiswedstrijden van Limburgse ploegen tegen Ajax of Feyenoord. Iesland liep Portugal perfect voor de voeten, hoewel ze duidelijk de mindere waren. Maar als je niet scoort kun je niet winnen. Ik zie de Duitsers het wel halen. Moet de coach wel uit zijn reet blijven. Bah, wat een vadsig ventje....

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ja, hard gewerkt door Ijsland met een beloning van een punt. Het is ze gegund. Ibrahimovic en C. Ronaldo hebben zich niet kunnen laten zien in hun eerste wedstrijd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Klopt, Shove. Ik denk, en hoop, dat CR en Zlatan nog op schot komen. Zou het toernooi goed doen.

Phoeh, die Fransen maken het echt spannend. Die Payet is een leuke speler. Die bevalt me tot nu toe het beste. Voor zulke spelers ga je naar het stadion.

Morgen de kraker van het Verenigd Koninkrijk. Benieuwd wat dat wordt.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik schat zelf Engeland hoger in, maar we zullen het zien. Wales moet het vooral van Bale komen.

Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik schat zelf Engeland hoger in, maar we zullen het zien. Wales moet het vooral van Bale komen.

Denk dat Wales meer passie en motivatie heeft dan andere landen, dat maakt hun wel gevaarlijk denk ik ;)
en als er een goeie keeper in goal had gestaan had bale die vrije trap nooit gescoord natuurlijk....

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het was in ieder geval een spannende wedstrijd en Bale scoorde weer uit een vrije trap.
Het was denk ik de mooiste wedstrijd van gisteren en had eigenlijk wat meer verwacht van Duitsland-Polen.

Wazzza16
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Het was in ieder geval een spannende wedstrijd en Bale scoorde weer uit een vrije trap.
Het was denk ik de mooiste wedstrijd van gisteren en had eigenlijk wat meer verwacht van Duitsland-Polen.

Ja indd ! lewandowski en milik hadden toch wel moeten scoren hoor ! :O

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Spanje ijzersterk. Vier sterkste landen zijn Spanje, Italie, Duitsland en Frankrijk. Ik denk dat Spanje de titel opnieuw binnenhaalt.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Spanje maakt zeker indruk. Duitsland gaat nog wel beter worden denk ik dan dat ze nu zijn.