Kan me nog herinneren dat ik bij mijn aanschaf van Windows 2.11 (!) en MS-Office (versie 1 geloof ik) een garantie kreeg van alle komende updates, maar daar zijn ze snel vanaf gestapt, helaas ...
Dat zal best. Dat is denk ik ook al meer dan 20 jaar geleden. Aangezien dat voorlopers zijn van windows95.
Nog niet aan toegekomen om HM of PT uit te proberen. Wel inmiddels op de $50 uitgekomen qua BR. Limietje omhoog en down bij de 40BI. Op naar de 2.50's!
Blijkbaar hebben ze op FTP $2,50 STT als ik het goed lees.
Dat blijkt maar weer dat ik weinig tot niet op FTP speel.
Veel succes op je hogere limiet
Ging lekker. Won de eerste 4 en nog een paar keer 2e. Begon op 48$ en ben op 62$ geëindigd. 14 BI up in 15 potjes
Zal wat meer handjes proberen te posten, dit is droge kost.
Zou leuk zijn als je wat handen post. Daarvoor kun je ook altijd de Handdiscussies - Sit and Go forum voor gebruiken als je per hand afzonderlijk goede feedback wilt hebben.
Volgens mij is daar nog niets van bekend, maar ik vrees met grote vreze, Stars kennende.
Ha mede psycholoog
Waar studeer je psychologie?
Goodluck met je STT's!! Zal je proberen te volgen
Oei.... moet met al die psychologen gaan oppassen wat ik schrijf. Voor je het weet zit ik in een dwangbuis .... wooohaaaahahahahaahaha!!!!
Oorspronkelijk gepost door Rotvent
Zodra Fulltilt overgaat in PS. Blijf ik dan nog wel netjes mijn SP ontvangen?
Hier is inderdaad weinig over te zeggen momenteel. Ik denk dat op het moment dat het zover is er meer duidelijkheid zal komen.