Ja en daar bleef het ook weer steken. Ik kwam er namelijk vorige week eigenlijk een beetje laat achter dat op GGpoker, GG WORLD FESTIVAL was begonnen.
Dus heb ik de Spin's weer aan de kant gegooid (dit komt ook mede door het eigenlijk niet zoon hele beste prijzen geld verdeling, maar daarom zijn het ook spin's)en ben eigenlijk ook gewoon weer verder gegaan met toernooien spelen.
Heb dan ook een aantal sataliet toernooien gespeel voor $0,55 en een ticket gewonnen. Deze ticket heb ik verzilverd voor een $5,50 bounty toernooi en zie het resultaat.
Spoiler

Jammer genoeg niet verder kunnen komen en daar ook meteen 1 van de grootste val kuilen van mijn spel. Het heel erg diepgaan in toenooien komt niet vaak voor maarja hier worden wel alle knikkers verdeeld. Dus hier hebben we nog een punt om aan te werken.
Ben verder van plan om deze serie uit te spelen en daarna gewoon verder te foccusen op toernooien. Want ik had van de week opeens een goede ingeving i.v.m. het kunnen spelen door de week. Want alle toernooien duren lang en aangezien we dan de volgende dag weer aan het werk moeten heeft het niet veel zin alle toernooien te registeren. Maar daar komt de mooie uitvinding van GG mooi van pas waar staat hoelang de verwachte tijd van een toernooi is. Hier staat ook bij wat de verwachte tijd van ITM is. We kunnen toch niet alle toernooi winnen, waarom zouden we dan alleen toernooien registreren die voor bedtijd zijn afgelopen, als ITM voor bedtijd al bereikt is is alles wat daarna komt al puur winst. En dan komen we een keer op de FT maar dat maakt meestal wel veel goed als we voor 100+ kunnen cashen. En ja dit doen we natuurlijk ook niet elke dag en alleen op dagen waar ik het de volgende dag makelijker kan lijden met werk.
Ik zal voor de BRchallenge het voormij even boekhoud kundig makelijk houden en gewoon de actueele week nummers aanhouden en de aantal toernooien die ik van het begin dit jaar gespeeld heb.
Herstart 2.1 week 20
Start Bankroll 1-1-25: €349,59
Bankroll week 19: €435,62
Profit: +€86,03
Doel: €2500
Toernooien gespeeld: 699
Toernooien ITM: 154
Moeten we naast het einddoel nog een 2e doel stellen, want het is niet zo makelijk te zeggen met toernooien van ik wil einde van de week dit bedrag hebben aan gezien je BR naar benenden loopt in een periode en dan maar je opeens een deep run en sta je weer beter dan nooit te voren. hebben jullie sugesties wil ik het graag horen.