Ga naar het forum
Rra1der's Bankroll ...

Meldingen
Alles wissen

Rra1der's Bankroll challenge

199 Berichten
14 Gebruikers
11 Reacties
8,442 Weergaven
DeKals
Legacy Member

Ah jammer, qua resultaat een slechte week, maar pech of lichte vorm van tilt? Wel vervelend aan 10NL is dat als het wat minder gaat, dat het dan ook zo hard gaat. Succes

Beantwoorden
Citeren
DeKals
Legacy Member

Geinig, ik zat bij je aan tafel op Unibet. Je was helaas weer snel weg na een vervelende cooler (77 vs TT op een 4422T board).

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Week 55

Bankroll week 54: $571,68
Bankroll week 55: $536,73
Win/Lose: -$34,95
Hands played week 55 2730
Hands played total: 209812
Huidig spel: 10NL

Doelen voor week 55

-De bankroll terug naar $600.
-Het spelen van 5000 handen.
-Voor elke sessie een 15 min / 30 min studie. check

Doelen voor week 56

-De bankroll terug naar $575.
-Voor elke sessie een 15 min / 30 min studie.

Oorspronkelijk gepost door DeKals
Geinig, ik zat bij je aan tafel op Unibet. Je was helaas weer snel weg na een vervelende cooler (77 vs TT op een 4422T board).

Ja klopt gisteren een superdag gehad op GG en ik had nog even een half uurtje om de tijd te doden even op Unibet spelen maar dat ging waardeloos.
Ik blijf de All in pre flop handen maar verliezen wat me zwaar frustreert. Elke keer grind ik lekker de stacks omhoog maar wordt in elke keer weer op men plek gezet door de ene waardeloze ALL in hand na de andere.

Beantwoorden
Citeren
DeKals
Legacy Member

Zijn het bad beats of meer dat je met KK (weer) tegen AA zit? Las eerder dat je er niet vies van bent om all-in te gaan met AK, dat zou ik niet doen, maar misschien ben ik te voorzichtig. Ik ben gestopt met preflop all-in te gaan met KK, in plaats daar van een (kleine) 4-bet. Aan de ene kant omdat ik wel erg vaak tegen AA aan zat, maar belangrijker is dat de mindere handen niet direct folden (AK, AQ, QQ, JJ). Nadeel is dat je zo nu en dan wel verliest omdat je tegenstander iets te goedkoop zijn draw kan maken. Maar je zit vaker goed tegen bovengenoemde handen. AA ga ik zo nu en dan all-in, maar meestal ook niet. AK nooit, die 4-bet ik ook niet. Misschien laat ik hier value liggen, maar de laatste weken lijkt dit goed te werken.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Week 56

Bankroll week 55: $536,73
Bankroll week 56: $547,33
Win/Lose: $10,60
Hands played week 56 1722
Hands played total: 211534

Doelen voor week 56

-De bankroll terug naar $600.
-Voor elke sessie een 15 min / 30 min studie. check

Doelen voor week 57

-Het spelen van 2500 handen.
-Voor elke sessie een 15 min / 30 min studie

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Week 57

Bankroll week 55: $547,33
Bankroll week 56: $487,02
Win/Lose: -$60,31
Hands played week 57 1672
Hands played total: 213634

Doelen voor week 57

Doelen voor week 58

-De bankroll terug naar $500.

Verder geen commentaar ik weet het even niet meer wat te doen. Ik denk dat ik beter even een break kan nemen en kijken of ik überhaupt nog terug kom.
Ik heb verschillende ideeën om een bedrijf te beginnen misschien moet ik mij daar maar eens wat meer op gaan focussen. Het is ook een gok maar die ROI is beter en ik ben niet zo afhankelijk van een paar kaarten op een klote software.

Beantwoorden
Citeren
DeKals
Legacy Member

Balen man, het lijkt er op dat er toch wel een verschil is tussen 5NL en 10NL, althans dat ervaarde ik zo. Maar goed, op dat soort bullshit zit je nu natuurlijk niet te wachten, zeker niet van mij. Dus wat je ook gaat doen: succes! Hopelijk zien we je hier nog terug, al heb ik ook het idee wel om dit forum te verlaten, het helpt mij als een soort spiegel/ dagboek, maar voor de rest voegt het niks toe. Het heeft voor mij ook geen enkele financiële of leerzame voordelen. Unibet 4NL/10NL kan ik je nog wel aanraden, maar daar was je zelf ook al achter

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen
PokerStrategist

Heb je de nieuwste video al bekeken? Deze gaat specifiek over NL10 en hoger, hoe je moet aanpassen ten opzichte van NL5.
Zelf probeer ik ook van NL5 naar NL10 over te stappen, maar dat lukt niet echt. Gisteren de video bekeken en wat aantekeningen gemaakt om te finetunen voor de stap omhoog.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Ik ga mijn BR challenge hier staken. Niet omdat ik met poker stop maar ik heb gewoon geen zin om elke keer weer het zelfde zielige verhaaltje te moeten tikken.
Ik blijf posten in deze blog wel als BR challenge maar niet stipt elke zondag omdat dan de gegeven verwerkt kunnen worden.
Maar eindstand is precies $500 dus ik heb het verdubbeld toch een prestatie op zich met al die idiooten op de tafels.

Maar nu zit ik dubio of ik ga verder met het spelen van cash games waar ik mij continu erger aan het slechte spel van anderen waardoor ik ook naar beneden wordt getrokken, maar als het lekker loopt kan ik snel een goede beurt maken. Of ik ga gewoon op de vrijdag avond wat toernooien spelen die inderdaad wel wat langer duren maarja het is weekend, maar hier moet ik wel even voor zitten voor de studie want het is allemaal net ff wat andere koek. Maar de beloning aan het eind is veel hoger maar wel moeilijker te behalen.

Iemand een idee die mij kan overtuigen om A of B te doen.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Misschien heb ik het antwoord al gevonden.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Het gaat vooral om plezier hebben in wat je doet. Tenzij je een superpokerspeler bent verdien je meer met simpel werken in een baan.

Plezier in het spel is key en dan is het leuk wanneer het ook nog eens iets oplevert. :f_drink:

Zit het dan echt eens mee, dan kun je altijd nog nieuwe keuzes maken :)

Beantwoorden
Citeren
DeKals
Legacy Member

Succes, maar als het "slechte spel van anderen" je het meest irriteert, dan vrees ik dat je dit bij toernooien nog veel meer gaat tegenkomen. Als je de tijd hebt, dan zijn toernooien wel leuker. Cash games kunnen behoorlijk saai worden

Beantwoorden
Citeren
MeanGreen
PokerStrategist

Slechtere spelers in cash games gaan je op lange termijn gewoon winst opleveren, al begrijp ik de frustratie helemaal :)
De laatste tijd ben ik veel kritischer in mijn tafelselectie, ik roeleer heel vaak als ik niet aan een tafel met voldoende fishy spelers zit, dat helpt mij met de irritaties.

Het is ook een fase misschien, als je in een beetje negatieve mentale flow zit en alles de verkeerde kant opvalt is het doorbijten tot het weer beter gaat. Psychologie van poker gaat ook over je eigen mindset.

Studeren, handen analyseren, misschien even een limiet omlaag voor het zelfvertrouwen?

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Ik denk wel dat ik me aan de toernooien ga wagen. En daar gaan ook vervelende games tussen zitten. En je raakt ook gefrustreerd. Maar ik zie het meer van ik ga even een avondje pokeren en met een max van $25 inzet, dan kun je aardig wat toernooitjes spelen en dan kom je de avond wel door. Met cash games moet je oppassen dat je met 10 min al niet door die $25 heen bent.

En ik kom ook van PS af met de SnG's single tafel maar daarvoor heb ik honderden 45 man 90 man 180 man SnG's gespeeld en dat ging mij altijd goed af en ik kon mij vermaken want daar gaat het ook om. Op de tv is toch niks meer fatsoenlijks te zien dus is dit wel een leuk tijd verdrijf. En uiteraard gaan we weel in de materie duiken want we willen ook gewoon ons niveau eruit halen en uitdagen. Maar ik heb bij cash het gevoel en helemaal met de rake op GG dat hier momenteel niks geen plezier uit is te halen.

Vaak ben ik vrijdags avond na het werk thuis en heb ik de tijd om lekker een avondje te spelen zonder dat ik bang hoeft te zijn dat ik de volgende dag er op tijd uit moet. Dus ik zal beginnen met spelen van toernooien met een max buy-in van $2,50 en dan heb je aardig wat keus. En we gaan eerst kijken hoe het gaat en is het geld op is het op en komt het erbij is dat mooi meegenomen. Ik ga hier geen hele BR Challenge van maken maar ik hou jullie eens in de zoveel tijd op de hoogte hoe het er vanaf gaat.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes! Ben benieuwd hoe het je zal vergaan. Kriebelt hier ook, maar voorlopig nog even niet :(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is inderdaad jammer dat we niet meer op PokerStars mogen spelen vanuit Nederland. Al kun je natuurlijk altijd op GG-poker spelen. Succes alvast voor komende maand.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Een kleine update van hoe het gaat.
Net een zeer mooie score weten te behalen voor een zondag ochtend.
Heads-up viel helaas de andere kant op. Het was een aardig gevecht maar de laatste 3 handen deden mij de das om.
Ik ben zeer blij dat ik in de korte periode dan ik nu in de toernooi studie ben gedoken al een leuke winst heb kunnen pakken.

Ik heb in de afgelopen weken er toch zoon 78 toernooien er doorheen gespeeld. Met vaak wat min cash soms wat dieper in het toernooi. Maar dit was mijn eerst finale tafel. En nu gaan we kijken of ik de handen van een aantal toernooitjes kan gaan reviewen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nice!

Verlang ook weer naar toernooien, maar helaas heel weinig tijd atm :(

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

Mooie score