Update week 10
Bankroll week 9: $500.71
Bankroll week 10: $489.72
Win/Lose: $-10.99
Hands played week 10: 10988
Hands played total: 63415
Huidig spel: 2/5NL
Doelen voor week 10
-De bankroll uitbreiden naar $525
-Het spelen van 5000 handen check
-Van 2 tafels R&C naar 4 normale tafels
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke check
Doelen voor week 11
-De bankroll uitbreiden naar $500
-Het spelen van 7500 handen
-Mijn early sessie leak eruit halen
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke
Doelen voor maand 2 Augustus
-De bankroll uitbreiden naar $500
-Spelen van 30000 handen
-Meer highs minder lows
-Het vrij spelen van 25% van de Stortings bonus op GG
Helaas alle doelen niet gehaald volgende keer beter.
Doelen voor maand 3 September
-De bankroll uitbreiden naar $525
-Spelen van 30000 handen
-Leaks uit mijn spel halen die vooral early sessie veel kosten
-Het afronden van de course van RIO Peter Clarke
Helaas ben ik deze week erdoor heen gezakt met mijn BR onder de $475 grens om weer terug te stappen naar 2NL. En dat heb ik ook gedaan en heb meteen ook een andere beslissing genomen om voor mij het spel goed te kunnen spelen. Aantal jaar terug toen PS nog speelbaar was in NL speelde ik 12 tafels SnG tegelijk met hotkeys. Dit spel werkte voor mij heel goed zo blijf ik geconcentreerd voor een bepaalde tijd zonder dat ik met andere dingen bezig ga. Dus heb ik besloten dit weer te doen alleen nu wel op 9 tafels IPV 12 dit is omdat ik dan zeker een wat groter scherm nodig heb. Ik heb dit nu de laatste drie dagen gedaan en ik kan hier alleen maar positief op zijn 4 sessie's gedraaid met winst. De winsten zijn niet groot en de bijkomende verliezen ook niet maar ik heb ook een leak gevonden die ik wil op lossen aankomende weken.
Ik hou mij toch nog te veel vast aan 1/2 pair handen die op dit niveau meestal waardeloos zijn tegen een all-in maar ik kan ze nog niet folden. Dit gebeurd echter alleen aan het begin van een sessie vaak na een half uur kom ik er goed in en grind ik de stacks wel weer terug. Alleen het is zonde om deze stacks te verliezen, dit zijn nou net de winsten die ik nodig heb om verder te komen.
Verder gebruik in H2N voor mijn hand database alleen de handen daarin krijgen kost mij best veel tijd en moeite ik weet niet of jullie andere ervaringen hebben met andere databases via GGpoker, ik hoor het graag maar mijn niet uit als PT4 of HM3 beter is. Dan betaal ik er maar voor. Want hand reviewen is eigenlijk ook een kriem op deze manier ben vaak een half uur bezig om de handen erin te krijgen en dan moet ik ze nog bekijken daar heb ik dan al geen zin meer in het moet makkelijker kunnen.