Ga naar het forum
Rra1der's Bankroll ...

Meldingen
Alles wissen

Rra1der's Bankroll challenge

199 Berichten
14 Gebruikers
11 Reacties
8,449 Weergaven
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 6

Bankroll week 5: $457,36
Bankroll week 6: $453,30
Win/Lose: $-4,06
Hands played week 6: 5593
Hands played total: 41479
Huidig spel: 2NL

Doelen voor week 6

-De bankroll uitbreiden naar $475
-Het spelen van 7500 handen
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke check

Doelen voor week 7

-De bankroll uitbreiden naar $475
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke

Ik heb niet veel te melden deze week.
Ik leer veel met de course van Peter Clarke maar in de uitvoering gaat het soms nog wel eens mis. Ik heb niet het gevoel dat het aan mij ligt maar ook veel al aan een slechte run out of slechte tegenstanders die alles callen met 1 paartje.
Maandag ga ik mij eerst focussen om sessie's te reviewen voor dat ik er 1 speel.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 7

Bankroll week 6: $453,30
Bankroll week 7: $506,94
Win/Lose: $53,64
Hands played week 7: 4205
Hands played total: 45684
Huidig spel: 2/5NL

Doelen voor week 7

-De bankroll uitbreiden naar $475 check
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke check

Doelen voor week 8

-De bankroll uitbreiden naar $525
-Het spelen van 5000 handen
-Van 2 tafels R&C naar 4 normale tafels
-Veel video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke

Mijn bankroll is weer omhoog gegaan door luck of the draw. Eerste instantie C$16 door de dagelijkse flipout toernooi. Dus doordat ik op zoon C$21 zat dacht ik van, ik ga eens met dit geld 5NL proberen. Dus 1 tafel geopend van R&C en het ging wel aardig goed denk $0,50 verlies en dit door de blinds en paar kleine potjes winnen en verliezen. Tot ik zondag dit mooie handje kreeg. Link Text...
Dus toen was een beslissing snel gemaakt om nu 2 tafels 5NL R&C te spelen met de rest van de C$ die ik nog had en dat ging best wel goed en ik voelde me best comfortabel. Geen idioterie die je op 2NL wel eens ziet. Dus ik heb besloten nu 5NL te gaan spelen. Ik ga weer terug naar 2NL als ik weer de $450 aantik.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gaat lekker, zo te zien :) :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 8

Bankroll week 7: $506,94
Bankroll week 8: $518,23
Win/Lose: $11.29
Hands played week 8: 3005
Hands played total: 48689

Doelen voor week 8

Doelen voor week 9

Heb deze week niet veel gespeeld de sessie's waren vaak kort.
Begin van de week zat ik al op +$550 en hoe verder de week vorderde hoe minder het weer werd.
Gelukkig kon ik aan het eind van elke sessie de schade kunnen weten te beperken anders had het er nu nog slechter voor gestaan maar goed het blijft poker.
Verder niet veel tijd gehad om ook dieper op de materie te verdiepen.
Speel nog wel 2 tafels R&C.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Je blijft toch gestaag stijgen, dus zo slecht doe je het niet :)

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 9

Bankroll week 8: $518.23
Bankroll week 9: $500.71
Win/Lose: $-17.52
Hands played week 9: 3738
Hands played total: 52427

Doelen voor week 9

Doelen voor week 10

Niks bijzonders deze week om te vermelden. Ging wel oké, zoon 3,5 stacks verloren maar deze gaan we deze week weer proberen terug te pakken.
Speel nog steeds 2 R&C om de reden dat ik eerst wat meer BR wil hebben om 4 reg tafels te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Kan niet altijd lukken.

Mooi hoe je steady werkt aan je spel :f_drink:

Bij minder tafels is het wel gemakkelijker om je handen te analyseren en al tijdens het spel op leaks te letten.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Op welke room speel je?

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Ggpoker

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Ik ben gestopt wegens aanhoudende problemen in het leven. Dacht nog even dat ik kon spelen, maar dat bleek een misvatting. Binnen de kortste keren weer bankroet door tilt agv die problemen.

Veel succes

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Jammer man misschien zien we je in de toekomst als alles beter gaat weer.
Beterschap.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 10

Bankroll week 9: $500.71
Bankroll week 10: $489.72
Win/Lose: $-10.99
Hands played week 10: 10988
Hands played total: 63415

Doelen voor week 10

-Het spelen van 5000 handen check

Doelen voor week 11

-De bankroll uitbreiden naar $500
-Mijn early sessie leak eruit halen

Doelen voor maand 2 Augustus

-Spelen van 30000 handen
-Meer highs minder lows
-Het vrij spelen van 25% van de Stortings bonus op GG

Helaas alle doelen niet gehaald volgende keer beter.

Doelen voor maand 3 September

-Spelen van 30000 handen
-Leaks uit mijn spel halen die vooral early sessie veel kosten
-Het afronden van de course van RIO Peter Clarke

Helaas ben ik deze week erdoor heen gezakt met mijn BR onder de $475 grens om weer terug te stappen naar 2NL. En dat heb ik ook gedaan en heb meteen ook een andere beslissing genomen om voor mij het spel goed te kunnen spelen. Aantal jaar terug toen PS nog speelbaar was in NL speelde ik 12 tafels SnG tegelijk met hotkeys. Dit spel werkte voor mij heel goed zo blijf ik geconcentreerd voor een bepaalde tijd zonder dat ik met andere dingen bezig ga. Dus heb ik besloten dit weer te doen alleen nu wel op 9 tafels IPV 12 dit is omdat ik dan zeker een wat groter scherm nodig heb. Ik heb dit nu de laatste drie dagen gedaan en ik kan hier alleen maar positief op zijn 4 sessie's gedraaid met winst. De winsten zijn niet groot en de bijkomende verliezen ook niet maar ik heb ook een leak gevonden die ik wil op lossen aankomende weken.

Ik hou mij toch nog te veel vast aan 1/2 pair handen die op dit niveau meestal waardeloos zijn tegen een all-in maar ik kan ze nog niet folden. Dit gebeurd echter alleen aan het begin van een sessie vaak na een half uur kom ik er goed in en grind ik de stacks wel weer terug. Alleen het is zonde om deze stacks te verliezen, dit zijn nou net de winsten die ik nodig heb om verder te komen.

Verder gebruik in H2N voor mijn hand database alleen de handen daarin krijgen kost mij best veel tijd en moeite ik weet niet of jullie andere ervaringen hebben met andere databases via GGpoker, ik hoor het graag maar mijn niet uit als PT4 of HM3 beter is. Dan betaal ik er maar voor. Want hand reviewen is eigenlijk ook een kriem op deze manier ben vaak een half uur bezig om de handen erin te krijgen en dan moet ik ze nog bekijken daar heb ik dan al geen zin meer in het moet makkelijker kunnen.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Op dit moment heb ik geen pokeraccount, dus helaas kan ik je niet helpen met trackers en databases.

Volgens mij willen ze me bij de bank niet meer :D

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Ik vraag me af of ik hier moet callen aangezien hij in 1 keer all in schiet.
Ik ben benieuwd wat jullie denken, mijn strat is pre flop sowieso QQ KK AK AA all in maakt niet wat er gebeurd maar dit is misschien wel een duidelijke tel. En nog wat info over de tegenstander op zich, het is een leadersboard grinder die niet perse goed spel speelt daarom heb ik hem ook als een slechte reg getagd.
De hand

Heb op zich wel een goede sessie gedraaid alleen op deze specifieke tafel heb ik 3 handen achter elkaar all in verloren 2X met QQ en 1X met AK en dat zie je dan meteen weer terug in je winsten want ik heb het niet weten terug te pakken aan gezien ik bijna alle flips verloor. Maar toch weer einde sessie veel kunnen terug pakken.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rra1der
Ik vraag me af of ik hier moet callen aangezien hij in 1 keer all in schiet.
Ik ben benieuwd wat jullie denken, mijn strat is pre flop sowieso QQ KK AK AA all in maakt niet wat er gebeurd maar dit is misschien wel een duidelijke tel. En nog wat info over de tegenstander op zich, het is een leadersboard grinder die niet perse goed spel speelt daarom heb ik hem ook als een slechte reg getagd.
De hand

Je zou al een heel duidelijke read moeten hebben eer je daar nog maar kan denken om QQ te folden. Maar ik vermoed dat hij dit ook wel met meer handen zal doen, zoals AK en miss TT+.

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 11

Bankroll week 10: $489.72
Bankroll week 11: $498,64
Win/Lose: $8,92
Hands played week 11: 9083
Hands played total: 72498

Doelen voor week 11

-Het spelen van 7500 handen check

Doelen voor week 12

-De bankroll uitbreiden naar $510

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ziet er toch steady uit hoor!

Lekker bezig :)

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 12

Bankroll week 11: $498,64
Bankroll week 11: $510,74
Win/Lose: $12,10
Hands played week 12: 6068
Hands played total: 78566

Doelen voor week 12

-De bankroll uitbreiden naar $500 check
-Mijn early sessie leak eruit halen wordt beter
-Video's gaan bekijken van goede cash game spelers zoals: Steffen Sontheimer en Peter Clarke check

Doelen voor week 13

Heb op zich wel een lekkere week gehad 1 verlies dag en de rest winnend. Geen gekke dingen gebeurd alleen ik kom er niet aan toe om wat handen de reviewen dat wil ik er toch wel wat in proberen te krijgen maar de manier waarop ik de handen in de database moet krijgen houd het wel tegen. Verder kom ik wel aan het einde van de course van Peter Clarke op RIO en heb ook besloten binnen kort de BBZ bundle te nemen van CRAIBaby. Deze bundel spreekt mij wel aan en de persoon in kwestie heeft ook een fijne stem / mic om naar te luisteren waar ik bij Peter Clarke dat wat minder vind.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Volop aan de gang dus!

Ziet er allemaal netjes uit en duidelijk dat je werk aan je spel zich uit lijkt te betalen.

Keep up the good work! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Rra1der Topicstarter
Rra1der
PokerStrategist

Update week 13

Bankroll week 12: $510,74
Bankroll week 13: $485,89
Win/Lose: $-24,85
Hands played week 13: 4222
Hands played total: 83588

Doelen voor week 13

Doelen voor week 14

-Mijn nieuwe BBZ bundle bestuderen.

Weinig te melden alleen dat ik de BBZ bundle heb aangeschaft dus loop deze week maar eens kijken of er wat wijzer van worden. Poker gewijs zeer klote zeg maar ik tilt nooit maar heb er toch 1 te pakken deze keer. Nooit kunnen winnen met de slechte hand all in pre flop maar ook te vaak verliezen met de beste hand pre flop. En de geluks zoekers wordt ik ook moedeloos van.

Beantwoorden
Citeren