Geduld, tijd en motivatie.
3 belangrijke concepten voor poker
Update week 37
Bankroll week 36: $617,31
Bankroll week 37: $610,44
Win/Lose: -$6,87
Hands played week 37: ????
Hands played total: 165???
Huidig spel: 5NL
Doelen voor week 37
-De bankroll uitbreiden naar $625.
-Het spelen van 3000 handen.
-Tijd 75/25 poker/studie in delen.
-Motivatie terug vinden.
Doelen voor week 38
-De bankroll uitbreiden naar $615.
-Het spelen van 500 handen.
Ik ga het even rustiger aan doen met poker. Heb dit weekend een nieuwe pc gekocht en hier ga ik even op de game manier gebruik van maken.
Ik zal uiteraard zo nu en dan nog wel even spelen. Mijn bedoeling is na mijn vakantie de boel weer fanatiek op te pakken. Ik blijf wekelijks de stand van zaken door geven.
Ik weet momenteel niet hoeveel handen ik gespeeld heb dit komt omdat de database nog over gezet moet worden.
Update week 38
Bankroll week 37: $610,44
Bankroll week 38: $610,44
Win/Lose: $0
Hands played week 38: 0
Doelen voor week 38
Doelen voor week 39
Update week 39
Bankroll week 38: $610,44
Bankroll week 39: $610,44
Hands played week 39: 0
Doelen voor week 39
Doelen voor week 40
Update week 40/41
Bankroll week 39: $610,44
Bankroll week 41: $610,44
Hands played week 39: 0
Doelen voor week 40
Doelen voor week 44
-Het spel weer op pakken als ik terug kom van vakantie
Zo de vakantie is weer voorbij en moeten we helaas weer aan de bak.
Met poker gaan we ook weer aan de bak, ik heb de database overgezet op mijn nieuwe pc en alles is over gekomen dus kunnen we de stand in de blog ook weer updaten.
Week 43
Bankroll week 43: $610,44
Hands played total: 165494
Doelen voor week 44
-Studie weer oppakken.
Succes, hopelijk heeft de pauze een positieve invloed op spel en resultaten:f_thumbsup:
Week 44
Bankroll week 43: $610,44
Bankroll week 44: $610,14
Win/Lose: -$0,30
Hands played week 44: 3542
Hands played total: 169036
Doelen voor week 44
-Het spelen van 500 handen. check
-Studie weer oppakken. check
Doelen voor week 45
-Het spelen van 2500 handen.
-Studie naar 2 uur brengen.
Het was weer even wennen om te spelen na een hele tijd niet of nauwelijks gespeeld te hebben. Ik had een slechter resultaat verwacht maar na mijn mening is dit een prima resultaat. 2 dagen wat minder gespeeld waardoor het helaas in de min is want de andere dagen heb ik vrij solid spel gespeeld. Als studie heb ik de nieuwe gratis course van deze site maar eens bekeken. Dit heeft me toch aan het denken gezet dat deze course beter past met de stakes die ik nu speel dan de andere courses die ik heb. Ik denk dat ik er wel veel kan toepassen op de huidige stakes maar niet voledig aan moet houden want dat bluf je nog wel een stack hier en daar weg tegen een station.
Week 45
Bankroll week 44: $610,14
Bankroll week 45: $632,43
Win/Lose: $22,29
Hands played week 45: 2700
Hands played total: 171736
Doelen voor week 45
-De bankroll uitbreiden naar $615. check
-Het spelen van 2500 handen. check
-Studie naar 2 uur brengen. check
Doelen voor week 46
-De bankroll uitbreiden naar $650.
-Het spelen van 2500 handen.
-2 uur studie pakken.
Lekker goed en solide gespeeld deze week. Ik ben echt blij met het spel van afgelopen week. Moet ook zeggen dat het wel allemaal mijn kant opwaaiden maar dat mag ook wel weer eens. Niet veel flips gehad maar gewoon goede potten gespeeld en spelers gestacked op de manier hoe ik het liefts stacks binnen hark. Hier en daar een paar puntjes die ik kan verbeteren.
Hopelijk gaat het aankomende week ook zo dan kunnen we misschien weer op 6 tafels spelen hoe ik altijd speelde nu nog ff inkomen.
Ik wil ook weer mijn gespeelde handen bekijken als er iemand zin heeft om dit misschien samen te doen zodat we er beide beter van worden hoor ik het graag.
Klinkt goed!
Om handen te bekijken moet je mij niet echt hebben, maar samenwerken is zeker nuttig. Succes!
Week 46
Bankroll week 45: $632,43
Bankroll week 45: $656,13
Win/Lose: +$23,70
Hands played week 46: 6140
Hands played total: 177410
Doelen voor week 46
-De bankroll uitbreiden naar $650. Check
-Het spelen van 2500 handen. Check
-2 uur studie pakken. Check
Doelen voor week 47
-De bankroll uitbreiden naar $675.
-Het spelen van 5000 handen.
-2 uur studie pakken.
Ik ben erg te spreken over het spel deze week niet alle dagen zijn goede dagen waar ik veel winst pak. Maar ik heb er wel voor gezorgd dat ik niet te veel verlies en goed blijf spelen en niet mij mee laat sleuren in de mindere handen. Het is mooi dat de break goed heeft uitgepakt en mij weer een plezier geeft om te spelen en goed resultaat helpt daar ook zeker bij. Ik ga nergens voor op uit lopen maar het gaat de goede kant op. Ben ook weer op 6 tafels gaan spelen om zo meer handen te spelen en dat gaat ook weer goed af het is niet te veel gelukkig. Verder zit ik te kijken naar https://pokerstudie.nl/ om hier de cash game pakket te nemen. Voor mij is dit een voordeel omdat het toch in het Nederlands is dan blijft het altijd net ff wat beter hangen. Alles wat ik nu aan studie doe schrijf ik ook in mijn eigen woorden op zodat ik het makkelijk nog even kan na lezen. ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar ik heb even met de eigenaar gesproken en het kwam mij wel goed en betrouwbaar over. Maar hij probeert uiteraard ook wat te verkopen.
Zo, het gaat lekker zie ik. Mooi dat je een super start hebt na je break. Ben benieuwd naar je ervaringen met pokerstudie.nl
Week 47
Bankroll week 46: $656,13
Bankroll week 47: $660,27
Win/Lose: +$4,14
Hands played week 47: 5688
Hands played total: 183098
Doelen voor week 47
-Het spelen van 5 00 handen. Check
-2 uur studie pakken. Check
Doelen voor week 48
-Het spelen van 5000 handen.
-2 uur studie pakken.
Het was een zware week, de eerste paar dagen gingen net zo goed zoals de rest van de maand. Helaas gingen de dagen erop vrij stroef en frustrerend maar goed deze sessies moet je ook door komen en dat heb ik gedaan. Heb deze sessies wel verlies gedraaid maar die schade heb ik zo beperkt gehouden waarvan ik nu ook denk dat ik daar in gegroeid ben. In vooral het niet opgeven en geduldig je kansen weer afwachten. Gelukkig hebben we een kleine plus weten te halen maar ik vind het overal een grote plus deze week dat ik gedisciplineerd heb gespeeld en de schade heb weten te beperken.
Ik ben benieuwd wat ons aankomende week gaat brengen. Maar ik ben er zeker van dat we weer gaan leren en beter gaan worden met zen allen.
Ik zat even bij je aan tafel (gelukkig links van je;-) en het was inderdaad duidelijk te zien dat je nauwelijks kaarten kreeg en de kaarten die je kreeg sloten waarschijnlijk totaal niet aan bij het board. Je kon bijna de frustratie voelen, maar toch verloor je bijna niks, zeer gedisciplineerd!
Hey raider, ik gisteren bij je aan tafel gezeten en je een lekkere 350 bb pot zien binnehalen
Haha ja klopt en dat niet 1 keer maar op een andere tafel ook. De afgelopen dagen waren waar zwaar en redelijk in de min. Maar gisteren heb ik een zeer korte sessie gespeeld van 45 min van wel een + van $38 dus dat is wel weer lekker. En nu hier weer op door te pakken.
Ik zag wel dat je niet met 100BB speelt wat is hier je reden van. Als je met 100BB kun je juist meer winnen bij een all in.
Ja ben niet zeker of er een automatische rebuy is op gg. Dus als ik vergeet om het te doen dan zit ik soms met minder.
Het is ook zo'n periode dat ik niks kan winnen van flips dus dat heeft me de laatste weken al geld opgeleverd lol.