Hehe! Sterkte met je ma en alle andere kopzorgen en suc6 aan de tafels uiteraard!
Oorspronkelijk gepost door 3BetMe4Free
Hehe! Sterkte met je ma en alle andere kopzorgen en suc6 aan de tafels uiteraard!
Thnx man, gl 2 u2
Paar handjes:
No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$2.00+$0.20
Stacks:
UTG bitlz (40k) 20bb
UTG+1 hero (45k) 22bb
MP1 housewigger (125k) 62bb
MP2 Moseg'AArd1 (19k) 9bb
CO Coderniza (36k) 18bb
BTN robtinnion (107k) 54bb
SB Dguia (31k) 16bb
BB bozaking (82k) 41bb
Blinds: 1k/2k Ante 250
Pre-Flop: (5k, 8 players) hero is UTG+1 A♣ J♠
1 fold, hero raises to 4k, 5 folds, bozaking calls 2k
Flop: 3♥ 7♠ 5♠ (11k, 2 players)
bozaking bets 6.2k, hero calls 6.2k
Turn: Q♣ (23k, 2 players)
bozaking checks, hero checks
River: 2♠ (23k, 2 players)
bozaking bets 14k, hero calls 14k
Spoiler
Final Pot: 52k
hero shows high card Ace
A♣ J♠
bozaking shows high card King
K♠ J♦
hero wins 52k (net +27k)
bozaking lost 25k
exit hand quad5:
PokerStars
6 Players
$5.00+$0.50
Stacks:
UTG warwar13 (386k) 21bb
UTG+1 paok4re (1,488k) 83bb
CO chuche09 (250k) 14bb
BTN zlobni KAZEL (611k) 34bb
SB hero (401k) 22bb
BB gassalig (434k) 24bb
Blinds: 9k/18k Ante 2.3k
Pre-Flop: (41k, 6 players) hero is SB J♦ J♠
3 folds, zlobni KAZEL raises to 36k, hero raises to 78k, 1 fold, zlobni KAZEL calls 42k
Flop: J♥ 4♥ 2♥ (188k, 2 players)
hero bets 78k, zlobni KAZEL goes all-in 531k, hero goes all-in 243k
Turn: 9♥ (829k, 2 players, 2 all-in)
River: A♦ (829k, 2 players, 2 all-in)
Final Pot: 829k
zlobni KAZEL shows a flush, Jack high
7♥ 7♦
hero shows three of a kind, Jacks
J♦ J♠
zlobni KAZEL wins 1,039k (net +428k)
hero lost 401k
Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel
Jasper kent robtinnion en bozaking vast wel
had daarvoor al geïnformeerd of bozaking decent was ♠_biggrin:
Jawel ik speel ook nog
60/120 No Limit Holdem
FullTiltPoker
8 Players
Super Stack $1K Guarantee
Stacks:
UTG D131K (10,550) 88bb
UTG+1 jardinero9 (6,896) 57bb
MP1 TROTIL88 (7,299) 61bb
MP2 Pokersteph3 (6,360) 53bb
CO hero (7,355) 61bb
BTN mamoon646646 (8,139) 68bb
SB 0thejackal (7,280) 61bb
BB SilverMaverick (5,399) 45bb
Blinds: 60/120 Ante 15
Pre-Flop: (300, 8 players) hero is CO Q♥ J♥
2 folds, TROTIL88 calls 120, Pokersteph3 calls 120, hero calls 120, 2 folds, SilverMaverick checks
Flop: K♥ 7♦ 10:spade: (660, 4 players)
SilverMaverick checks, TROTIL88 checks, Pokersteph3 bets 120, hero calls 120, SilverMaverick calls 120, TROTIL88 calls 120
Turn: 10:heart: (1,140, 4 players)
SilverMaverick checks, TROTIL88 checks, Pokersteph3 bets 120, hero calls 120, SilverMaverick calls 120, TROTIL88 folds
River: A♥ (1,500, 3 players)
SilverMaverick checks, Pokersteph3 bets 420, hero raises to 1,080, SilverMaverick folds, Pokersteph3 raises to 5,640, hero goes all-in 6,980, Pokersteph3 goes all-in 345
Final Pot: 13,470
Pokersteph3 shows
6♦ 10:diamond:
hero shows a Royal Flush
Q♥ J♥
hero wins 14,465 (net +7,110)
TROTIL88 lost 255
Pokersteph3 lost 6,360
SilverMaverick lost 375
thnx Erik
Laatste 30
PokerStars
8 Players
Stacks:
UTG Dnet-DoXtaR (115k) 23bb
UTG+1 Rjoein (63k) 13bb
MP1 maks1977 (110k) 22bb
MP2 luigy666 (86k) 17bb
CO Zulik1266 (243k) 49bb
BTN hero (144k) 29bb
SB ibidumm (274k) 55bb
BB Leopard18 (140k) 28bb
Blinds: 2.5k/5k Ante 625
Pre-Flop: (13k, 8 players) hero is BTN K♦ K♠
1 fold, Rjoein calls 5k, 1 fold, luigy666 goes all-in 86k, 1 fold, hero goes all-in 144k, ibidumm raises to 224k, 1 fold, Rjoein folds
Flop: 8♥ 7♦ 10:club: (388k, 3 players, 2 all-in)
Turn: A♠ (388k, 3 players, 2 all-in)
River: 6♦ (388k, 3 players, 2 all-in)
Final Pot: 388k
luigy666 shows
J♠ A♣
hero shows
K♦ K♠
ibidumm shows
10:spade: 10:diamond:
ibidumm wins 549k (net +324k)
Rjoein lost 5.6k
luigy666 lost 86k
hero lost 144k
Paar diepe runs dus en 1 FT maar niks bijzonders gister.
Ondertussen is de staking met Oscaar10 gestopt. Het waren onwijs leerzame en turbulente maanden.
Sinds mijn afstuderen werkloos geweest en geweigerd om bijstand te trekken. Dat hakte er wel in. Ook de wisselende gezondheid van mijn moeder werkte niet mee. Maar mijn staker toonde begrip voor de situatie en leerde mij ondertussen erg veel. Denk ook wel dat ik enorm verbeterd ben sinds het begin van de staking en dat er nog steeds veel te leren/verbeteren valt. Graag had ik meer geshipt (F2T big 16,50 en FT2 quad 5 waren erg close) en meer volume gedraaid, maar al met al ben ik blij dat wij de staking positief konden afronden
Jasper BEDANKT!
Ondertussen heb ik een nieuwe staking/coaching en ik denk dat dit voor ons beide het beste zal zijn en heel veel zin om onwijs veel te leren en lekker te grinden
Succes met de nieuwe coaching's dan, binnekort even wat shippen -zo moeilijk is het niet
- ben je ook van uiterkering&geld gezeur af
Ben blij dat ik nog stufi heb om op terug te vallen (en weg te pokeren
)
Oorspronkelijk gepost door SWScuracao
Succes met de nieuwe coaching's dan, binnekort even wat shippen -zo moeilijk is het niet- ben je ook van uiterkering&geld gezeur af
Ben blij dat ik nog stufi heb om op terug te vallen (en weg te pokeren
)
Wie zegt dat ik niks geshipt heb?
En heb inmiddels een baan. Daarbij aanbod tot vast contract en een opleidingstraject.
Succes met je nieuwe baan en het zou mooi zijn als je uiteindelijk een vast contract kunt krijgen.
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Ondertussen is de staking met Oscaar10 gestopt. Het waren onwijs leerzame en turbulente maanden.Sinds mijn afstuderen werkloos geweest en geweigerd om bijstand te trekken. Dat hakte er wel in. Ook de wisselende gezondheid van mijn moeder werkte niet mee. Maar mijn staker toonde begrip voor de situatie en leerde mij ondertussen erg veel. Denk ook wel dat ik enorm verbeterd ben sinds het begin van de staking en dat er nog steeds veel te leren/verbeteren valt. Graag had ik meer geshipt (F2T big 16,50 en FT2 quad 5 waren erg close) en meer volume gedraaid, maar al met al ben ik blij dat wij de staking positief konden afronden
![]()
Jasper BEDANKT!
![]()
Ondertussen heb ik een nieuwe staking/coaching en ik denk dat dit voor ons beide het beste zal zijn en heel veel zin om onwijs veel te leren en lekker te grinden
![]()
Kan me voorstellen dat je hier heel wat aan had , Oscaar10 is zeker een vd betere spelers die actief is. Vergeet zeker niet in zijn feedback topic wat te posten ,daar kan je hem dan ook een kleine wederdienst mee doen
Succes met je nieuwe coach en staking ,het zal vast een nieuwe motivatie zijn, dat is toch wat ik altijd ervaar , als je iets verandert komt er een soort vernieuwde motivatie boven.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Succes met je nieuwe baan en het zou mooi zijn als je uiteindelijk een vast contract kunt krijgen.
Of ik het ga doen is een tweede. Want ben heb toch een MSc op zak en wil eigenlijk dolgraag daar iets mee doen, maar vooralsnog weinig tot geen banen. Er gaat van alles door mijn hoofd, zoals ZZP beleids- en organisatieadviseur.
De baan in kwestie zou mij opleiden tot processoperator.
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Kan me voorstellen dat je hier heel wat aan had , Oscaar10 is zeker een vd betere spelers die actief is. Vergeet zeker niet in zijn feedback topic wat te posten ,daar kan je hem dan ook een kleine wederdienst mee doen
![]()
Succes met je nieuwe coach en staking ,het zal vast een nieuwe motivatie zijn, dat is toch wat ik altijd ervaar , als je iets verandert komt er een soort vernieuwde motivatie boven.
Thnx, het zijn een heleboel nieuwe coaches
edit: kan zijn feedback topic niet vinden, dus een link wbn
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog geen topic dus je mag gerust eentje maken :):
Doe het maar hier:
https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1615
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog geen topic dus je mag gerust eentje maken :):
Doe het maar hier:
https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1615
ik heb een poging gedaan
Kan het zo uitgebreid maken als wenselijk is, nog suggesties?
Nog mensen die hier iets willen zien?
moeilijke situaties
whines
bluffs, wins, p0wnages
graphs
Nog mensen die hier iets willen zien?
moeilijke situaties
whines
bluffs, wins, p0wnages
graphs
tetten