:DHallo mensen van het goede leven.
ik wil hier een blog bij gaan houden.
Even een korte introductie.
Ik speel hiervoor altijd zonder BRM soms met succes maar vaak ook kwam ik tog op 0 dollar terecht of ik won eens 1500 dollar en dan cashte ik die uit bijv.
maar speelde hiervoor bijna alleen MTT's van 26 dollar en soms 75 dollar.
maar ik ga nu cashgames spelen en wil in die limieten omhoog gaan.
ik ben van plan om binnenkort te beginnen met 250 dollar ,dus dat houdt in dat ik 25 bi heb voor NL10.
Ik wil dan steeds als ik 25 bi's heb voor een volgend limiet omhoog gaan en kijken welke niveau's ik beat ik heb al eens met een 2.5K roll op 25/50 dollar gespeeld zonder succes maarja dat gokken is nu voorbij ik ga me echt focussen nu.
heb echt geen zin meer om constant broke te gaan.
ik wil dan ook iedere zondag mtt's spelen omdat er dan veel vissen online zijn en elke toernooi toch wel groter is als door de weeks op full tilt poker iig.
wat ik wel nog even wil weten is ik ga omhoog bij NL 10 als ik 25 buy ins win voor 25NL dat is dus 625 dollar maar stel het zit daar tegen wanneer moet ik dan terug naar NL 10 als ik 5 bi's verlies of wanneer ? en trouwens ik wil ook een pokertracker eerst hebben heb dat bij een paar vrienden gezien.
dat is super handig!
ik moet het me wel eerst allemaal uitlaten leggen maar ook nog iemand een idee welke pokertracker het beste in Holdem manager en pokertracker 3 zijn de enige programma's die ik ken.
ik hoop dat ik aan het einde van dit jaar wel een roll van 5/10 K kan hebben want ik heb naar dat ik terug van het werk ben alleen maar vrije tijd dus kan wel rond de 4/5 uurtjes pokeren per dag! alleen op zaterdag niet want dan ga ik zuipen
maar een vriend van me heeft trouwens holdem manager een gekraakte versie die heeft hem dus voor niks als ik zoiets voor niks zou kunnen krijgen wil ik daar ook graag uitleg over.
intussen is deze korte introductie nog best lang geworden.
en als ik aan het tilten ben ga ik gewoon ff paar potjes fifa 10 spelen ofzo op de xbox waar ik 1 maand geleden 11e stond op de wereld ranglijst.
maar dat doet er nu ff niet toe ik hoop dat ik op al deze vragen antwoorden ga krijgen en dat ik genoeg steun krijg om me ook aan dit allemaal te houden. groetjes!