Hallo iedereen,
nu ik me heb voorgesteld zal ik mijn plan even uiteendoen. gelieve wat feedback.
Omdat ik nog maar begin zal ik extra voorzichtig als het om bankroll management gaat. Ik zal dan ook een grotere marge nemen dan de standaard 25BI/stake regel, gewoon omdat ik nog niet over de skills beschik en ook de kans om broke te gaan wil minimaliseren. Eens ik wat gewoon raak aan online play pas dit waarschijnlijk wel aan.
Dit is het plan:
BSS Cashgames FR: 32 BI/stake. (nog niet aan de orde)
SSS Cashgames FR: 35 BI/stake. (nog meer dan BSS om de variance te onderdrukken)
STT: 85 BI/stake.
SnG +18 & MTT: 120 BI/stake.
BSS 2NL: $2.00in 3.50out | 5NL: $5.00 $8.00out | 10NL: $10in $18.00out
SSS 2NL: $0.70in 1.35out | 5NL: $1.75in $3out | 10NL: $3.50in $5out
Mijn bankroll is nu op dit moment $39.59 en ik zal deze na deze post uppen naar 120$ zodanig dat ik ook op mijn gemak enkele STT's kan spelen. Met MTT's wil ik nog wachten, het is aanlokkelijk door de hoge payouts maar ik zie het momenteel toch niet zitten om 8u. te zitten spelen.
Ik heb al een 1400 handen gespeeld, hier vind je de grafiek met bijbehorende sessie overzicht.
Verduidelijking van sessieoverzicht: de meeste handen zijn 2NL SSS anderen waren om een Full-Tilt Academy challenge te completen terwijl ik alles in gereedheid bracht met HM.
Deze avond begin ik aan een eerste grindsessie. Hopelijk mag ik jullie morgenochtend verassen met goed nieuws...
Tot dan!