Ik sta alweer op 193€. Gisteren had ik even een stevige downswing te pakken, maar gelukkig alles weer herpakt.
Wacht maar tot je echt gaat upmoven, dan ga je nog veel sneller. Dan moet je nog een nul toevoegen aan je uitdaging.

3,5$ sngs turbo stt. Qua cash een rollercoaster, maar de evlijn gaat gestaag omhoog.
Iets van 50$ in een satelietrebuy naar de sundaymillion weggedonkt, waardoor de br op iets van 120$ staat.
Nette results hoor. Ik heb nu 456 StrategyPoints en ga de 500 voor Gold toch nog halen
Ik heb net fase 2 van mijn MGT-challenge afgerond via een blast-toernooitje op 888 ($2 gewonnen), waar ik een gratis ticket voor had gewonnen.
$50 veiligstellen dus gehaald en nu op naar target 3: $100
Ik sta inmiddels weer op 233€ :). Goede tijd gehad aan de tafels vol met lekkernij:).
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Nette results hoor. Ik heb nu 456 StrategyPoints en ga de 500 voor Gold toch nog halen![]()
Succes met de laatste loodjes
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Ik sta inmiddels weer op 233€ :). Goede tijd gehad aan de tafels vol met lekkernij:).
Dat is mooi om te horen
De beste wensen voor alle pokercollega's en vrienden! Veel plezier in het nieuwe jaar, en een goede gezondheid.
Ik begin wel weer mee te doen, speel op pokerstars.fr naast mijn backing. Dit zodat ik terwijl ik in makeup toch nog wat bij kan verdienen met poker. Starting bankroll: $100 Huidige bankroll: $127
Speel spins van $1, ga bij $200 op $2 spins verder.
Nou, lekker begin van het nieuwe jaar.... Elke push tegen een monster aanlopen, elke flip verliezen en mijn monsters standaard gekraakt. Was even vergeten hoe kut poker ook al weer kon zijn met een downswing. Bankroll gehalveerd naar 70 $.

Ik sta weer op 223€. Downswing redelijk om weten te buigen moet nog wel even voor ik lekker relaxed nl10 kan grinden.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Nou, lekker begin van het nieuwe jaar.... Elke push tegen een monster aanlopen, elke flip verliezen en mijn monsters standaard gekraakt. Was even vergeten hoe kut poker ook al weer kon zijn met een downswing. Bankroll gehalveerd naar 70 $.
Dat valt tegen. Hopelijk was dat een uitzondering en gaat hwet de rest van het jaar beter.