Over de 100 heen.
Ben vanochtend op $105.43 gekomen. Wel met 2 tafels op 5NL die lekker gingen.
Helaas de "bingo top 5" nog niet gemaakt ivm het mooie weer.
BR 105.43
Over de 100 heen.
Ben vanochtend op $105.43 gekomen. Wel met 2 tafels op 5NL die lekker gingen.
BR 105.43
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Over de 100 heen.Ben vanochtend op $105.43 gekomen. Wel met 2 tafels op 5NL die lekker gingen.
BR 105.43
Lekker bezig batsie, hou zo!
Oorspronkelijk gepost door pokerboy198229
Over de 100 heen.Ben vanochtend op $105.43 gekomen. Wel met 2 tafels op 5NL die lekker gingen.
BR 105.43
Lekker bezig batsie, hou zo!
Dat probeer ik wel.
Voel me weer lekker aan de tafels .
bij mij draait het wat BE schommel meestal tussen de 170 en 200 op nl10 atm.
dus uiteindelijk ben ik goed voor de rake op unibet
200 lijkt precies mijn magische grens telkens als ik er heel dicht tegen kom krijg ik een kaksituatie
gisteren KK tegen AA maar we blijven proberen
Ik ben eigenlijk 40BI in de plus. Ging echt lekker afgelopen weken. Ik ga ook uitcashen voor een live toernooi in Amsterdam komende maand. Of ik ga me online kwalificeren voor grote live event. Hier ben ik nog niet uit.
BRM staat nu op 323, ik kan wel zo 50-70 euro missen. Ik zal daar niet aan kapot gaan.
17 buy-inns is inderdaad aan de lage kant. Volgens mij is 20 buy-ins het minimale als je een shot wilt wagen, maar ieder zijn keuze natuurlijk.
zo een kleine update.
Laaste tijd weinig gespeeld. Wel af en toe een toernooi gespeeld en een beetje cash, maar niet heel veel.
vanavond heb ik iets nieuws geprobeerd en heb de $5 knockout 90 man gespeeld.
Heb 2 finale tafels gehaald. Hadden er meer kunnen zijn, maar zonder pech heb je geen goede pokeravond:f_tongue:.
De komende tijd waarschijnlijk ook weinig tijd.
Hoe gaat het bij de rest?
$5 variant lijkt me niet beste keus met BR van maar $100, is maar 20 BI en dat is beetje weinig ♠_evil:.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
$5 variant lijkt me niet beste keus met BR van maar $100, is maar 20 BI en dat is beetje weinig ♠_evil:.
Heb je helemaal gelijk in, maar speel graag toernooien. Heb weinig tijd om te spelen en de tijd die ik heb wil ik gewoon lekker spelen.
Dan kun je inderdaad beter een $1 90 mans gaan spelen. Al denk ik dat door de bounty structuur de variance nog redelijk wordt beperkt.
$5 variant lijkt me niet beste keus met BR van maar $100, is maar 20 BI en dat is beetje weinig ♠_evil:.Heb je helemaal gelijk in, maar speel graag toernooien. Heb weinig tijd om te spelen en de tijd die ik heb wil ik gewoon lekker spelen.
Als het puur een tijdkwestie is dan kun je net zo goed $1 spelen
$5 variant lijkt me niet beste keus met BR van maar $100, is maar 20 BI en dat is beetje weinig ♠_evil:.Heb je helemaal gelijk in, maar speel graag toernooien. Heb weinig tijd om te spelen en de tijd die ik heb wil ik gewoon lekker spelen.
Als het puur een tijdkwestie is dan kun je net zo goed $1 spelen
![]()
Klopt. Misschien ga ik dat ook wel doen, maar ik vind de oplopende bounty wel leuk om te spelen en dat heb je bij de 1 niet.
Als je in staat bent om bij te storten kan het geen kwaad om deze games te spelen.
Al weet ik niet of dat voor jouw ook van toepassing is.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Als je in staat bent om bij te storten kan het geen kwaad om deze games te spelen.
Al weet ik niet of dat voor jouw ook van toepassing is.
Bij storten is geen probleem. Maar ik denk dat ik af en toe cash en af en toe de bounty ga spelen. Bounty vooral in het weekend. Ik ga na de vakantie weer verder met mijn doel. Dan heb ik weer meer tijd om te pokeren.