Hopelijk was het lekker op het strand en heb je al lekker rondgeneusd.
Was heerlijk op het strand. Lekker met de voetjes in de zee:).
888 heb je echt weinig spelers , dus blijf op stars.
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Niet eens in de zee gezwommen, ben je nou een vent of niet ♠_evil:
In de zee zwemmen vissen, of Batsie moet een vis zijn
Wat is er mis met vissen? Enne een haai is ook een vis![]()
Dat is waar, ik heb ook niet gezegd wat voor vis die zou moeten zijn
Niet eens in de zee gezwommen, ben je nou een vent of niet ♠_evil:
Waren weinig mensen aan het zwemmen. Water was best koud. En ik blijf een vis. En soms heb ik geluk zoals gisteren + $15
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Niet eens in de zee gezwommen, ben je nou een vent of niet ♠_evil:Waren weinig mensen aan het zwemmen. Water was best koud. En ik blijf een vis. En soms heb ik geluk zoals gisteren + $15
Dat dacht ik al dat t water nog te koud zou zijn. Vandaag ook weer hevige regenbuien waar ik woon
Vandaag zal het qua weer ook knudde worden. Kan iedereen die niet van hitte houden even bijkomen.
Ik sta weer op 25 buy inns nl5. Dus ga weer even kijken of ik daar weer terecht kan. Wie weet zet m'n hotrun door.
Dat is een mooie bankroll om op NL5 te beginnen.
Veel succes en hopelijk blijf je lekker runnen
lekker handje. Vandaag 2 tafels op 10nl gespeeld. pak toch bijna $30:f_cool:
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (7 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com
BB ($9.70)
UTG ($13.71)
MP1 ($13.87)
MP2 ($10.95)
CO ($11.24)
Hero (Button) ($23.27)
SB ($9.40)
Preflop: Hero is Button with 6
, 6
3 folds, CO raises to $0.25, Hero calls $0.25, SB calls $0.20, BB calls $0.15
Flop: ($1) 10
, 6
, 9
(4 players)
SB checks, BB checks, CO checks, Hero bets $0.70, 1 fold, BB calls $0.70, CO raises to $2.74, Hero calls $2.04, BB raises to $9.45 (All-In), CO raises to $10.99 (All-In), Hero calls $8.25
Turn: ($32.43) 8
(3 players, 2 all-in)
River: ($32.43) A
(3 players, 2 all-in)
Total pot: $32.43 | Rake: $1.46
Results:
Spoiler
Hero had 6
, 6
(three of a kind, sixes).
BB had 8
, K
(one pair, eights).
CO had 3
, A
(one pair, Aces).
Outcome: Hero won $30.97
ja, vandaag ging wel lekker . De laatste tijd verloor ik heel vaak dit soort handen . De 50/50 was de laatste tijd echt een ramp . Ik verloor bijna elke coinflip. En dat kan ook gebeuren bij dit soort spellen, maar bij 80% had ik gewoon een veel betere hand.
Probleem is dat ik niet weet wat ik wil. Of lekker af en toe spelen of leren , spelen, leren , de tafels slopen.
Donderdag gaan we met het voetbal elftal naar Mallorca , dus kan ik daar op het strand er goed over nadenken .
lekker handje. Vandaag 2 tafels op 10nl gespeeld. pak toch bijna $30:f_cool:PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (7 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com
BB ($9.70)
UTG ($13.71)
MP1 ($13.87)
MP2 ($10.95)
CO ($11.24)
Hero (Button) ($23.27)
SB ($9.40)Preflop: Hero is Button with 6
, 6
3 folds, CO raises to $0.25, Hero calls $0.25, SB calls $0.20, BB calls $0.15Flop: ($1) 10
, 6
, 9
(4 players)
SB checks, BB checks, CO checks, Hero bets $0.70, 1 fold, BB calls $0.70, CO raises to $2.74, Hero calls $2.04, BB raises to $9.45 (All-In), CO raises to $10.99 (All-In), Hero calls $8.25Turn: ($32.43) 8
(3 players, 2 all-in)
(3 players, 2 all-in)
Results:
Spoiler
Hero had 6
, 6
BB had 8, K
(one pair, eights).
CO had 3, A
(one pair, Aces).
Outcome: Hero won $30.97
Ik had denk ik gewoon op de flop zelf had afgestacked dan alleen te callen, want er zijn best veel lelijke turnkaarten.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
lekker handje. Vandaag 2 tafels op 10nl gespeeld. pak toch bijna $30:f_cool:PokerStars No-Limit Hold'em, $0.10 BB (7 handed) - Converted at http://www.handhistoryconverter.com
BB ($9.70)
UTG ($13.71)
MP1 ($13.87)
MP2 ($10.95)
CO ($11.24)
Hero (Button) ($23.27)
, 6
3 folds, CO raises to $0.25, Hero calls $0.25, SB calls $0.20, BB calls $0.15Flop: ($1) 10
, 6
, 9
(4 players)
SB checks, BB checks, CO checks, Hero bets $0.70, 1 fold, BB calls $0.70, CO raises to $2.74, Hero calls $2.04, BB raises to $9.45 (All-In), CO raises to $10.99 (All-In), Hero calls $8.25Turn: ($32.43) 8
(3 players, 2 all-in)
(3 players, 2 all-in)
Results:
Spoiler
Hero had 6
, 6
BB had 8, K
(one pair, eights).
CO had 3, A
(one pair, Aces).
Outcome: Hero won $30.97Ik had denk ik gewoon op de flop zelf had afgestacked dan alleen te callen, want er zijn best veel lelijke turnkaarten.
Eerste vraag die ik heb, had je reads dat je dit op deze manier hebt gespeeld? Want je hebt hier wel bottom van je range vast die dit op deze manier speelt. Het kan zijn dat je niet eens de straat in je range hebt dus ben je capped. De bb kan gemakkelijk de straat in zijn range hebben vanwege dat hij de actie afsluit en hij pot odds krijgt. Afhankelijk van hoe leuk hij dat vindt dat hij daar ook nog de offsuit connectors bij heeft steken. En dan is het niet zo geweldig om af te stacken met bottom set tegen twee tegenstanders.
Geloof wel dat er genoeg randoms in hun range hebben zitten maar tenzij ze elk hun flushdraws + gut /open enders hebben geblockt doe je het volgens mij niet zo geweldig om af te stacken.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
BB ($9.70)
UTG ($13.71)
MP1 ($13.87)
MP2 ($10.95)
CO ($11.24)
Hero (Button) ($23.27)
, 6
, 6
, 9
(4 players)
(3 players, 2 all-in)
(3 players, 2 all-in)
Results:
Spoiler
Hero had 6
, 6
BB had 8, K
(one pair, eights).
CO had 3, A
(one pair, Aces).
Outcome: Hero won $30.97Ik had denk ik gewoon op de flop zelf had afgestacked dan alleen te callen, want er zijn best veel lelijke turnkaarten.
Eerste vraag die ik heb, had je reads dat je dit op deze manier hebt gespeeld? Want je hebt hier wel bottom van je range vast die dit op deze manier speelt. Het kan zijn dat je niet eens de straat in je range hebt dus ben je capped. De bb kan gemakkelijk de straat in zijn range hebben vanwege dat hij de actie afsluit en hij pot odds krijgt. Afhankelijk van hoe leuk hij dat vindt dat hij daar ook nog de offsuit connectors bij heeft steken. En dan is het niet zo geweldig om af te stacken met bottom set tegen twee tegenstanders.
Geloof wel dat er genoeg randoms in hun range hebben zitten maar tenzij ze elk hun flushdraws + gut /open enders hebben geblockt doe je het volgens mij niet zo geweldig om af te stacken.
Ik had wel reads op deze gasten, maar ik moet er bij zeggen het was een rommelige fase.
Er zaten 2 vissen in het spel en die gooiden echt alles overhoop . Er zat geen lijn meer in het spel bij wie dan ook.
De BB ging op een gegeven moment all-in op de flop met A-10. flop was 2,10,8. vis callde met QQ en won. Dus de BB had hier ook all-in kunnen gaan met K-10/ 98.
Co heeft een steal van 50% over 72 handen. Ook hem heb ik betrapt op paar keren flink raisen met niet een hele sterke hand.
Ik leg in deze situaties nog wel heel vaak mijn hand weg. Maar nu was ik er van overtuigd dat ik hier goed zat.
Vaak als ik mee ga met deze handen dan verlies ik ook. Tegenstander maakt zijn flush/straat compleet . Of heeft een betere set.
Dit zijn ook handen waar ik vaak in het mes loop. Ik zal vaker van deze handen posten hier, want ik ben er nu al weer meer van bewust dat ik hier op het randje heb gespeeld.
Als die dynamiek er pre=flop is, wat ik herken van lagere limieten en unibet. Is je set-mine met 66 op de button marginaal want je sluit niet de aktie af tenzij je het er in wilt krijgen preflop maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Ik heb 't gevoel dat sommige spelers graag willen winnen met cardmatch en daardoor met hun mediocre KTo die toevallig twee kaarten zijn op hun match er irritationeel mee gaan spelen dus erg groot pre-flop mee openen. Want soms doen ze het en vaker niet. En vaak is het ook geen AA, KK, of QQ.
Het is een bepaald gevoel ik erbij heb. Soms zie ik hun avatar ook oplichten na zo'n aktie.
Robbie en ik gaan samen proberen om van $ 20 dollar--> $1000 dollar te maken.
We maken er geen wedstrijd van. Dit blog is er om ons zelf te verbeteren en elkaar te helpen met advies of opbeurende woorden.
Wat is de tussenstand?
Robbie is al een tijdje gestopt met deze uitdaging.
Al had ik stiekem gehoopt dat hij het voor elkaar kon krijgen.