Minstens 60% van de pot tegen mindere spelers in 3-bet pot.
Ik sta op 245$. Het gaat niet super. Mag niet klagen over de all ins die ik win verder.
Oorspronkelijk gepost door batsie85
Welke betsizes hanteren jullie ?
Ik denk dat je rustig op NL2 2/3 pot kunt betten op elke straat tegen de meeste spelers die de neiging hebben te veel te callen.
Ik heb m'n stars roll na wat debacle op stars omgezet in een snowie subscription. Dus op 't moment 0.00$ op stars. Echter unibet gaat wel goed en heb nog decent rolletje over om nl10 te blijven spelen.
Dat scheelt dan alweer. Hopelijk zul je veel aan Pokersnowie hebben om het geld weer terug te verdienen.
update
Afgelopen tijd weinig gespeeld, maar de keren dat ik aan het spelen ben gaat het lekker.
Vanavond ook weer bijna 4 Buy-ins winst.
Aankomende week ga ik 2x 1 uur aan mijn game werken. Ik wil me ontwikkelen dus dan moet ik gewoon meer tijd besteden aan mij game.
Hoe werken jullie aan je game?
Heeft er iemand een goede werkwijze? bv eerst handen bekijken en daarna een video of een artikel lezen.
Laat me het weten.... ik ben wel benieuwd.
BR 56.40
Hangt een beetje vanaf hoeveel je speelt, maar eigenlijk zou je minimaal 1x in de week je handen moeten analyseren door je database te bestuderen en bij de interessante handen zien of je de hand nu anders zou spelen en als er te lastige handen tussen zitten kun je daar onze handdiscussie forum voor gebruiken.
updateHoe werken jullie aan je game?
Heeft er iemand een goede werkwijze? bv eerst handen bekijken en daarna een video of een artikel lezen.
Laat me het weten.... ik ben wel benieuwd.BR 56.40
Ik werk aan mijn game door bijvoorbeeld mijn plays te evalueren in pokersnowie
Ik werk aan mijn game door naar the all stars promotie te kijken op pokerstars en dan de plays ook te bekijken met snowie(Daniel Negreanu's kanaal heeft compilatie van top 40 handen oid).
Ik werk aan mijn game door bijvoorbeeld live play vids te kijken hier op strategy of op een concurrerende video site.
Ik lees een boek(Grinders Manual).
Ik loop de toernooien waarin ik ver kom altijd na met de pokertracker replayer, equilab en SimpleNash (die het bij mij helaas alleen nog doet met de Hand History van Pokerstars.) Het liefst binnen 24 uur zodat ik het toernooi nog vers in mijn hoofd heb.
En ik kijk hier op PS altijd de video's van Moshman. LuckyLuke kijk ik ook wel eens, maar zijn stemgeluid is wat saaier. Eens kijken wat Jordyvde gaat produceren aan video;s
Staan er al 2 op hoor
Alleen over de video van Cbetten ben ik niet helemaal tevreden, bij cbetten en of niet komt er zoveel meer bij kijken wat niet allemaal in 1 video valt uit te leggen.
Dat zeker, maar dat maakt het ook weer een uitdaging en je krijgt ook feedback.
Voor de liefhebbers de 2 video's:
When to C-Bet & When Not to C-Bet in MTTs
Maximizing Your Postflop Winrate in MTTs
Thanks voor de tips mannen!
Ik heb ook 5 boeken gekocht via marktplaats. Heb ik in augustus op vakantie mooi wat te lezen.
Morgenavond na het sporten ga ik aan mijn game werken.
Ik ga eerst mijn handen terug kijken en daarna een video bekijken.
BR 61,47
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Welke boeken zijn dat als ik vragen mag?
- Super System van Doyle Brunson
- Check-raising the Devil van Mike Matusow
- More Hold'em Wisdom van Daniel Negreanu
- Every Hand Revealed van Gus Hansen
- The Professor, The Banker and the Suicide King van Michael Craig
Ah oké. Ik heb zelf namelijk deze te koop:
- John Feeney en David Sklansky : Inside the Poker Mind
- Gus Hansen : Every Hand Revealed
- Ian Taylor en Matthew Hilger : The Poker Mindset
- Thomas Bakker : Analytical No-Limit Hold'em
- Lee Jones : Kill Everyone
- A. Schoenmaker : The Psychology of Poker
Die van Thomas Bakker is echt een 6-max cash game boek voor als je op een hoger level zit/wil komen en Kill Everyone is (moet je maar eens de recensies opzoeken) eigenlijk nog beter dat de boeken van Harrington voor MTT's. Misschien zit er wat voor je tussen. Die van Hansen heb je al en de andere gaan over mindset/psychology
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Welke boeken zijn dat als ik vragen mag?- Super System van Doyle Brunson
- Check-raising the Devil van Mike Matusow
- More Hold'em Wisdom van Daniel Negreanu
- Every Hand Revealed van Gus Hansen
- The Professor, The Banker and the Suicide King van Michael Craig
Ik adviseer jou heel erg om ook het boek "Easy game" volume 1 en 2 door te nemen. Erg leerzaam, jij gaat veel nieuwe concepten leren die zowel voor cash games als ook voor tourneys gelden.
Boeken zijn waardeloos in 2017 IMO als je met de top regs mee wilt doen. Daniël negreanu's book? Hij is een vis
Voor low stakes spelers valt er nog steeds wel beter te worden dankzij boeken. De lage prijs maakt ze dankzij 1 goed advies al +EV.