Dat is altijd lekker. Zodra ik de $90 van de freelancer op de Skrill rekening heb staan zit ik boven de 1,1k bankroll.
Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Ik zit op ongeveer 520€ dus gaat weer lekker richting de 1000€.
je gaat weer goed he man!
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Dat is altijd lekker. Zodra ik de $90 van de freelancer op de Skrill rekening heb staan zit ik boven de 1,1k bankroll.
mooie roll sdk!:f_thumbsup:
Ik werk laatste tijd meer aan mijn mentale game. Dit heeft gewerkt waardoor ik nu veel beter in poker doe en vanaf juli 2016 kan ik mezelf tot winnende speler noemen, ook al is de sample qua tijdsperiode nog laag is.
Na het uitdiepen van mijn patronen/tilt issues kwam ik de volgende ontdekkingen tegen:
Mijn patroon was dat bij het verliezen ging ik door om mijn verloren geld terug te verdienen. Maar goed, het vertellen dat ik niet meer ga doen werkt gewoon niet want bij eerst volgende geval bleef ik nog steeds hetzelfde patroon vertonen. Dus ik moest harder graven om te snappen waarom ik dit nog steeds bleef doen. Uiteindelijk kwam ik uit dat mijn tilt meer gebaseerd op het snel resultaten halen en ik bedoel daarmee niet dat ik elke dag moet winnen. Dit was veel dieper. Ik kwam tot ontdekking dat ik veel sneller mezelf naar top wil werken en elke variance en/of slecht spel mij daarin tegenwerkt. Dus ik ging door om toch sneller mijn doelen te behalen. Ik was dus eigenlijk niet tevreden met wat ik tot nu toe had bij elkaar gerapt omdat ik veel andere doelen had en ik was dus daar niet heel zuinig mee. Wat gebeurde dan: in dit proces was ik mijn eigen benen aan het afhakken, ik week van mijn A game af, ik speelde niet volgens BRM, tot ik een grote portie van mijn BR heb verloren. Om vervolgens (na een paar dagen rust) weer op te bouwen naar het niveau waar ik zat. Uiteindelijk was ik dit beu en ik vond dat ik toch iets meer moet ondernemen.
Hierbij de essentiële aanpassingen. Ik speel nu al ruim half jaar geen cash games meer omdat ik vind dat de variance/slecht spel daarvan mij op bovengenoemde tilt zet. Dus ik ga nu voor MTT en STT. Vooral MTT omdat de bewustwording dat ik op één dat 200x mijn buy-in kan verdienen motiveert mij veel meer om op mijn spel te letten. De variance daarin is veel groter dan bij cash games, maar daar heb ik veel meer vrede mee omdat dit nog steeds meer kans biedt om duidelijke en betere resultaten te boeken. Dus mij tilt was niet gebaseerd op variance zelf maar de besef dat ik daarmee niet sneller omhoog kan werken.
Ik begrijp ook wel dat ik met deze aanpassing niet mijn tilt heb verslagen, ik vermijd gewoon de omstandigheden. Als ik morgen bankroll heb om 50NL cash games te spelen dan zal dit mij meer motiveren en dan ga ik voor een coach die mij daarin kan verbeteren. Want, eerlijk is eerlijk, ik ben nu geen winnende casg game speler.
Gisteren had ik de meest slechte sessie van mijn MTT ooit. En de slechtste was dat ik wist dat ik achter stond maar toch pushte ik een call button. Moet vanavond deze even uitdiepen waarom? Tot nu toe kan ik maar één reden bedenken: de nacht ervoor was ik tot 5 uur aan het spelen, niet slecht gecasht ook. Wellicht was ik gister avond niet fit genoeg om overwogen beslissingen te nemen. De ergste was dat ik 2de in chips was (72BB) met 40 man over van 139, 18 uitbetaald. En ik haalde de cash niet eens.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ben benieuwd naar deze hand.
ik zal morgen mijn handen reviewen. Dan zal ik die handen hier opnemen en/of ernaar verwijzen. Er waren, by the way, meerdere handen geweest.
Deze hand, hier was het ook begonnen:
888 Poker - 400/800 Ante 100 NL - Holdem - 8 players
Hand converted by PokerTracker 4
SB: 17.45 BB (VPIP: 10.00, PFR: 10.81, 3Bet Preflop: 7.69, Hands: 40)
BB: 13.4 BB (VPIP: 30.00, PFR: 30.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 10)
UTG: 9.4 BB (VPIP: 23.33, PFR: 11.54, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 30)
Hero (UTG+1): 30.52 BB
MP: 20.38 BB (VPIP: 17.24, PFR: 17.86, 3Bet Preflop: 8.33, Hands: 29)
MP+1: 18.38 BB (VPIP: 7.14, PFR: 7.14, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
CO: 10.17 BB (VPIP: 14.81, PFR: 18.18, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 27)
BTN: 15.31 BB (VPIP: 45.71, PFR: 21.88, 3Bet Preflop: 7.69, Hands: 36)
8 players post ante of 0.13 BB, SB posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB
Pre Flop: (pot: 2.5 BB) Hero has A♦ 8♦
fold, Hero raises to 2.75 BB, fold, fold, fold, BTN calls 2.75 BB, fold, fold
Flop: (8 BB, 2 players) A♣ Q♠ 9♣
Hero checks, BTN bets 12.43 BB and is all-in, Hero calls 12.43 BB
Turn: (32.87 BB, 2 players) 7♦
River: (32.87 BB, 2 players) 4♥
Spoiler
Hero shows A♦ 8♦ (One Pair, Aces)
(Pre 32%, Flop 3%, Turn 0%)
BTN shows 9♦ 9♠ (Three of a Kind, Nines)
(Pre 68%, Flop 97%, Turn 100%)
BTN wins 32.87 BB
pre-flop is wel een open. Al is het denk ik wel aan de onderkant van mij range.
De flop had ik ook gebet voor value en protectie. Als gespeeld kan ik top paar ook niet folden.
Zo daar ben ik weer.
Het is een tijdje geleden, maar nu de vakantie weer voorbij is en het buiten slecht weer is, toch maar weer gaan pokeren.
Op vakantie 2 boeken gelezen. Hopen dat er nog iets is blijven hangen.
BR is 120. Afgelopen dagen op de 5 NL gespeeld, dus blijf hier ook spelen.
Hoe is het met iedereen? Iemand nog een groot toernooi gewonnen?:f_p:
Lijkt me niet. Al kan het een mooi bedrag opleveren
Ik heb zelf geen groot toernooi gewonnen. Misschien komt het nog, maar daar ligt mijn prioriteit momenteel niet.
Deze thread is ook aardig doodgebloed.
Hoe gaat het eigenlijk de laatste maanden batsie85?
Dat het is doodgebloed ligt vooral aan mij. Ben uit de uitdaging gestapt. Eigenlijk wel jammer, maar het ging van mijn kant niet meer.