SCOOP 1 gaat niet zo solid, grindde eerst mooi 40k bijeen. Verloor dan met set < flush en vervolgens nog eens KK < AQ PFAI voor 70bb pot..
25bb left nu...
Edit: 50k nu
Niet awesome gerund maar moneywise mag ik niet klagen voor een zondag aangezien ik al in alle SCOOP's geregd ben en in beide low's vandaag cashte.
Uiteindelijk nog semi-deep geraakt in Hotter 5 en 1.1$ 3x Turbo die 's nachts runde
Was uiteindelijk klaar om half 5 ongeveer.
Uiteindelijk gisteren op -150$ geëindigd. Niet slecht voor een sessie van 500$+ (excl SCOOP + Bigger 55).
Hoogstwaarschijnlijk speel ik vanavond gewoon opnieuw een sessie, alleen zal deze niet zo lang zijn en zal die ook geen SCOOPS bevatten.
Nog een interessant handje van gisteren.. Zitten nog redelijk deep en vraag me af hoe vaak hij dit met AQ / AJ gaat doen om hier te kunnen callen. Volgens mij zit ik hier at best tegen een split aan te kijken. Als ik turn call ga ik wellicht nog een redelijk grote riverbet krijgen en kerel was voorlopig postflop (wel nog niet echt een sample) niet aan de agro kant...
No Limit Holdem Tournament
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$24.55+$2.45
Stacks:
UTG (8,595) 107bb
UTG+1 (10,768) 135bb
Samni (CO) (13,613) 170bb
BTN (7,533) 94bb
SB (11,111) 139bb
BB (9,825) 123bb
Blinds: 40/80
Pre-Flop: (120, 6 players) Samni is CO K♠ A♥
1 fold, UTG+1 raises to 160, Samni raises to 400, 3 folds, UTG+1 calls 240
Flop: 2♣ A♦ 3♠ (920, 2 players)
UTG+1 checks, Samni bets 525, UTG+1 raises to 1,440, Samni calls 915
Turn: 6♠ (3,800, 2 players)
UTG+1 bets 2,720
Waar called hij je 3bet mee denk je?
Verder zou ik het als iedereen 100bb deep zit pre gewoon 3x 3betten. Nu krijgt hij odds om zo ongeveer zijn hele openrange te callen.
Je zit enorm enorm diep, dus een stuk groter 3betten. Rest van de hand hangt een beetje van stats af. Als die man helemaal gek is call ik turn en river ook nog wel, maar denk dat het meestal wel een fold op de turn is. Hij heeft hier zo vaak een set denk ik. Een andere lijn die je kan spelen is om de flop te checken en van daaruit te spelen, om van minder te inducen. Tegen een callvis cbet ik trouwens hier sowieso. Good luck!
Oorspronkelijk gepost door AfroSamoerai
Je zit enorm enorm diep, dus een stuk groter 3betten. Rest van de hand hangt een beetje van stats af. Als die man helemaal gek is call ik turn en river ook nog wel, maar denk dat het meestal wel een fold op de turn is. Hij heeft hier zo vaak een set denk ik. Een andere lijn die je kan spelen is om de flop te checken en van daaruit te spelen, om van minder te inducen. Tegen een callvis cbet ik trouwens hier sowieso. Good luck!
Ty Afro (en Sam ook sowieso)..
Moest idd groter 3betten. I see that now.
Was aan het denken om te checken om te inducen maar gaan de handen die dan turn en river betten ook niet sowieso 2 straten callen? (AT, AJ, AQ kind of hands?).
Leek me gewoon heel sterk dat ie deze line aan zou nemen met AQ of AJ, zeker zo diep..
Oorspronkelijk gepost door samni
Je zit enorm enorm diep, dus een stuk groter 3betten. Rest van de hand hangt een beetje van stats af. Als die man helemaal gek is call ik turn en river ook nog wel, maar denk dat het meestal wel een fold op de turn is. Hij heeft hier zo vaak een set denk ik. Een andere lijn die je kan spelen is om de flop te checken en van daaruit te spelen, om van minder te inducen. Tegen een callvis cbet ik trouwens hier sowieso. Good luck!Ty Afro (en Sam ook sowieso)..
Moest idd groter 3betten. I see that now.Was aan het denken om te checken om te inducen maar gaan de handen die dan turn en river betten ook niet sowieso 2 straten callen? (AT, AJ, AQ kind of hands?).
Leek me gewoon heel sterk dat ie deze line aan zou nemen met AQ of AJ, zeker zo diep..
Mensen zijn zelfs capable om hier 3 straten te callen met AT,AJ,AQ. Daarom wil je hier ook graag betten tegen een callvis. Maar je wil niet alleen z'n Ax in de hand houden maar ook z'n random blufs etc. En die haal je er vaak wel uit als je cbet.
Oorspronkelijk gepost door samni
Uiteindelijk nog semi-deep geraakt in Hotter 5 en 1.1$ 3x Turbo die 's nachts rundeWas uiteindelijk klaar om half 5 ongeveer.
Uiteindelijk gisteren op -150$ geëindigd. Niet slecht voor een sessie van 500$+ (excl SCOOP + Bigger 55).
Hoogstwaarschijnlijk speel ik vanavond gewoon opnieuw een sessie, alleen zal deze niet zo lang zijn en zal die ook geen SCOOPS bevatten.
Nog een interessant handje van gisteren.. Zitten nog redelijk deep en vraag me af hoe vaak hij dit met AQ / AJ gaat doen om hier te kunnen callen. Volgens mij zit ik hier at best tegen een split aan te kijken. Als ik turn call ga ik wellicht nog een redelijk grote riverbet krijgen en kerel was voorlopig postflop (wel nog niet echt een sample) niet aan de agro kant...
6 Players
$24.55+$2.45Stacks:
UTG (8,595) 107bb
UTG+1 (10,768) 135bb
Samni (CO) (13,613) 170bb
BTN (7,533) 94bb
SB (11,111) 139bb
BB (9,825) 123bbBlinds: 40/80
Pre-Flop: (120, 6 players) Samni is CO K♠ A♥
1 fold, UTG+1 raises to 160, Samni raises to 400, 3 folds, UTG+1 calls 240Flop: 2♣ A♦ 3♠ (920, 2 players)
UTG+1 checks, Samni bets 525, UTG+1 raises to 1,440, Samni calls 915Turn: 6♠ (3,800, 2 players)
UTG+1 bets 2,720
redelijke ^%$#*&^-spot...best lelijk om hier met je mooie stack broke te gaan, terwijl je aan je water voelt dat je hier achter ligt
Eigenlijk wat Afro zegt: met reads op oppo zou je hier nog kunnen down-callen, maar zoals je zelf al zei: het is de eerste keer dat oppo aggro toont.
Vraagje: wat waren je eigen stats aan deze tafel? had je zelf een loose-image aka 3bet monkey image
Kan zijn dat villain met AK/AQ/AJ besluit terug te vechten, omdat ie jou op een wijde range zet
Tegen een complete unknown call ik flop en fold ik turn. Wellplayed sir zeg ik dan tegen me computer en dan klik ik weer lekker verder. Het is hier best wel vaak een fold op de turn trouwens, alleen tegen een villain die helemaal gek is geworden kun je dus turn/ river callen.
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Als je dat zo makkelijk weglegd is het wel heel makkelijk c/r flop bet turn any2![]()
Weet villain toch niet
Tegen een complete unknown call ik flop en fold ik turn. Wellplayed sir zeg ik dan tegen me computer en dan klik ik weer lekker verder. Het is hier best wel vaak een fold op de turn trouwens, alleen tegen een villain die helemaal gek is geworden kun je dus turn/ river callen.
Dat is wat ik ook dacht en daarom heb ik op de turn na eventjes te denken ook maar gewoon gefold
Oorspronkelijk gepost door rogervieri
Vraagje: wat waren je eigen stats aan deze tafel? had je zelf een loose-image aka 3bet monkey image![]()
Kan zijn dat villain met AK/AQ/AJ besluit terug te vechten, omdat ie jou op een wijde range zet
Ja was redelijk agro maar lijkt me niet dat ze zo early in de tourneys daarop al gaan terugspelen...
Oorspronkelijk gepost door rrrood
Waarom cbet je?Voor value misschien?^^
value van wat?
Waarom cbet je?Voor value misschien?^^
value van wat?
AQ AJ AT A9 A8 A7 KK QQ JJ TT 99 88 77 66
bijvoorbeeld?
9 Players
$50+$5
Stacks:
UTG (20,117) 34bb
Samni (UTG+1) (31,916) 53bb
MP1 (6,230) 10bb
MP2 (11,916) 20bb
MP3 (19,725) 33bb
CO (14,516) 24bb
BTN (23,805) 40bb
SB (10,790) 18bb
BB (13,612) 23bb
Blinds: 300/600 Ante 70
Pre-Flop: (1,530, 9 players) Samni is UTG+1 A♥ Q♣
1 fold, Samni raises to 1,200, 1 fold, MP2 calls 1,200, 3 folds, SB calls 900, BB calls 600
Flop: Q♦ 8♦ J♠ (5,430, 4 players)
SB checks, BB checks, Samni bets 3,888, MP2 goes all-in 10,646, SB folds, BB goes all-in 12,342, Samni calls 8,454
Turn: K♥ (40,760, 3 players, 2 all-in)
River: 10:heart: (40,760, 3 players, 2 all-in)
Final Pot: 40,760
BB shows two pair, Jacks and Eights
J♣ 8♠
Samni shows a straight, Ten to Ace
A♥ Q♣
MP2 shows three of a kind, Queens
Q♥ Q♠
Samni wins 40,760 (net +27,148)
SB lost 1,270
BB lost 13,612
MP2 lost 11,916
Lol...