2013

Moet ik binnenkort in Vegas maar gaan terugverdienen I guess :>
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Hoeveel VPP?
Laatste maand amper gegrind ivm afstuderen dus ga SN niet halen denk ik. Ook speel ik niet zoveel 180s meer dus vppwisie gaat het ook niet top
Nu Bartos zon mooie post heeft gemaakt zit ik te twijfele om er ook eentje te maken over de grote boze pokerwereld. Loop hier toch al tijdje rond en bijna niemand weet iets van me
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Nu Bartos zon mooie post heeft gemaakt zit ik te twijfele om er ook eentje te maken over de grote boze pokerwereld. Loop hier toch al tijdje rond en bijna niemand weet iets van me![]()
ik zeg doen!
ben wel benieuwd hoe je doet en wat plannen zijn! sowieso nice om te zien dat steeds meer mtt'er actief worden.
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Nu Bartos zon mooie post heeft gemaakt zit ik te twijfele om er ook eentje te maken over de grote boze pokerwereld. Loop hier toch al tijdje rond en bijna niemand weet iets van me![]()
ik zeg doen!
![]()
ben wel benieuwd hoe je doet en wat plannen zijn! sowieso nice om te zien dat steeds meer mtt'er actief worden.
+1
Ik zou je verhaal heel graag lezen tbh. Jij bent een van de weinigen waar ik advies klakkeloos van aanneem omdat ik weet dat je goed bent, maar eigenlijk weet ik niks over jou .. andere spelers zeggen gewoon dat je goed bent
Dus vertel eens iets
Vooruit.. Daar gaatieeeeee
Een jaar of 3 geleden in aanraking gekomen met poker. Gewoon wat aangeklooit obv en toen uiteindelijk de grote Bayleysa ontmoet. Heb anderhalf jaar gespeeld bij hem en hij heeft me echt van mundige vis naar 55$ regulars gebracht. Ik maakte geld als water en ik wist niet echt wat me overkwam. We hebben het nu over eind 2011/eerste half jaar 2012. Ik maakte een paar k$ per maand en ik zag mezelf al in een Ferrari
Al mijn maten moesten werken en ik deed gewoon 3x per week avondje klikken en alles wat ik wilde kon ik zo'n beetje betalen. Toen 2e half jaar naar zuid afrika gegaan van mn gewonnen geld en daar ook geleefd als een koning. Toen ik terug kwam was ik te laat voor het inschrijven voor afstuderen dus had ik een half jaar helemaal niks te doen. 2 dagen nadat ik terugkwam van afrika binkte ik weer 6k oid dus ik dacht echt van ik zou wel stom zijn alsk niet doorging. Ik zag het helemaal zitten, pokeren, Vegas, studie afronden, pokeren& reizen.
Ik heb toen dus besloten om fulltime pro te gaan. Toentertijd nog bij Bayleysa maar die hielt er al snel mee op en nu zoals de meeste wel weten bij iCheckMate. Ik runde in het begin al meteen bagger en speelde een hoger volume dan ik gewend was. Voor dat ik het wist tikte ik de 20k make up aan en ik reviewde veel. Eigenlijk was (en is) alles fine aan mn game en ik mocht ook upmoven. Ondertussen speelde ik ongeveer elke NLH mtt die er runde (ook 55 2x, 215's, 109's). Dan gaat het lekker hard
Waar ik net voor mijn tijd in Afrika nog ongeveer t/m 33 met een stel dronken Russen klikte zat ik net erna naast moorman1 een 109 regular te klikken. De variance wordt dan obv een stukkie hoger
Ondertussen ging het privé ook mooi kut en was mijn $buffer redelijk op. Ik heb toen dus nog meer gereviewed en ik heb gewoon echt hh's gehad waar mijn coach echt 0 op aan te merken had. Maar altijd die ene flip bij f2t die me naaide.
Omdat het klote is om bij iemand zo hard de make in te gaan ben ik ook wat gaan coachen voor hem in zijn stable. Dat doe ik nog steeds en op zich is het wel een leuke hobby om een beetje bij te blijven. Op dit moment sta ik op mijn dieptepunt kwa make up. Ik speel ook amper ivm afstuderen maar als ik speel is het nog neit best
Het lastige is als je eenmaal een 20k+ make up hebt om jezelf te motiveren voor een 5.5t. Je moet je voorstellen dat als ik iedere mtt die ik opstart deze maand zou winnen ik waarschijnlijk nog in de make up zou staan. Probeer je dan maar eens te motiveren
Gelukkig gaat de samenwerking wel prima en ken ik mn staker ook persoonlijk nu dus dat is allemaal wat fijner.
Een tip voor beginnende spelers in een staking zou ik zeggen zorg er ook zelf voor dat je nooit te deep komt in de make. Je moet je make up zeg maar exponentieel zien. Elke dollar die erbij komt wordt moeilijker om terug te winnen door motivatieproblemen. Daarnaast zijn er tiltgevoelige spelers voor wie het uiteraard nog moeilijker wordt.
Zoals in een plaatje hierboven in mn blog zie je dat ik 2200 abi down was maar wel een positieve roi heb. Ik run echt extreem goed in de 109+ buyins :facepalm:.
Voor 2014 ga ik mezelf geen doelen meer opleggen. Ik heb geleerd dat je met pokeren leuk kunt leven maar het ook goed kan tegenzitten. Ik ga gewoon pokeren als ik het leuk vind en dat is waarschijnlijk zo'n ~3x per week. Die make up gaat natuurlijk minimaal terug gegrind worden en dan zien we wel. Ook staan er nog wat reisjes op het programma om het allemaal leuk te houden want er zijn meer dingen dan poker
Goede lap text al zeg ik het zelf
Als iemand nog meer wilt weten post maar vragen dan kijk ik wel of ik ze kan beantwoorden
Ik vind het ook leuk om te zien dat mensen die ik coach het goed doen. Toch leer ik ze als eerste regel dat je je make up zelf in de hand hebt en dat je poker tegenwoordig (helaas) echt als hobby moet zien. Tuurlijk kun je eens een swu/sm binken en dan wat meer spelen maar over het algemeen gaat 99,99% die deze post leest niet miljonair worden
(hopen dat Yoghii dit niet leest)
jup, mooi verhaal. Je vergist je alleen een beetje in het feit dat je pas deep de make inkwam bij thomas:p
Maargoed ontopic, ken denk ik niemand die lifetime zo slecht runt als jou
mooi dat je zegt dat mensen voor een deel make-up in hun eigen handen zeggen, ik ben altijd al een grote voorvechter geweest van gameselection, wat bij heel veel mensen een gigantische leak is imo. Zeker als ze in make up zijn selecteren ze hun games vaak op "ik speel die 8+r 2x turbo of whatever want dan kan ik in een ship alles terug verdienen, terwijl dat gewoon massive variancefests zijn. Ben je zelf je schema hard gaan aanpassen nu door je downswing?
stop dan es met die dure shit en grind een half jaartje op $15 abi voor relatief variance free easy $$