Ga naar het forum
SH BSS ZOOM - van m...

Meldingen
Alles wissen

SH BSS ZOOM - van megavis naar shark

12 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
325 Weergaven
MrNeef
Poker Player

Ik ben een mislukt MTTer, na een paar keer gestort te hebben, en alles - mede dankzij slecht BRM - alles keer op keer verloren.

Ik heb voor de allerlaatste keer €25 kunnen storten.

Ik speel zoom SH BSS op stars.

Vanaf $60 zal ik shotjes nemen op NL5 tot $50.

Grafiekje van vandaag (tot nu toe):

Huidig BR: $42.99 :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Horemanske
PokerStrategist

Is dat niet wat crap 60$ voor NL5 :D
Maarja je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Mag ik vragen waarom zoom?

Bolletje en GL!!

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef
Poker Player

Bij $60 zal ik slechts met twee buyins spelen, tot $50. Dan begin ik weer aan NL2.

Ik speel zoom omdat ik dan denk ik meer handen speel, en voor mijn gevoel sneller leer. Nu hoor ik van meerdere mensen dat de 'normale' cashgames beter zijn om mee te beginnen, omdat zoom meer swingy kan zijn. Is het niet precies hetzelfde, alleen sneller?

Dalijk beginnen met de sessie van vandaag :f_grin:

Beantwoorden
Citeren

Ik raad je toch aan om door te spelen tot iets meer dan $60. Maar succes! Misschien kom ik je nog wel tegen op NL2, speel ik zelf ook.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MrNeef
Bij $60 zal ik slechts met twee buyins spelen, tot $50. Dan begin ik weer aan NL2.

Ik speel zoom omdat ik dan denk ik meer handen speel, en voor mijn gevoel sneller leer. Nu hoor ik van meerdere mensen dat de 'normale' cashgames beter zijn om mee te beginnen, omdat zoom meer swingy kan zijn. Is het niet precies hetzelfde, alleen sneller?

Dalijk beginnen met de sessie van vandaag :f_grin:

Sneller leer op zoom meh geloof het niet :P

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef
Poker Player

Vanavond regulars openen, zelf het verschil ondervinden en de gedeelde handen goed bestuderen.

Ik speel nu op stars, maar heb daar geen rakeback. Meteen beginnen op een andere room? (PKR bijv.) Of is het wijsheid om bij een vertrouwde room te blijven?

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

PKR suckt :D

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef
Poker Player

Maar geen rakeback suckt ook :f_cry:

Beantwoorden
Citeren

Stars heeft toch ook rakeback met die Stellar rewards? Volgens mij betaal je bij Stars trouwens ook relatief weinig rake of vergis ik me?

Beantwoorden
Citeren
luosrevo
Legacy Member

bolletje!

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef
Poker Player

@TheSecreteE

Klopt inderdaad, had ik geen erg in. Stars bevalt me tot nu toe prima, en blijf hier voorlopig spelen. Nog maar 200 puntjes te gaan voor de $10 reward!

Gister een minder dagje, wegens schijt aan het BRM en te hoge eigendunk mezelf omlaag gewerkt naar +/- $10. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan... :facepalm: Meteen maar een buyin limiet ingesteld, die - wanneer ik die verander - pas vier uur later in werking gaat.

Vannacht aardig veel kennis opgedaan door artikelen te lezen en deze toegepast. Leuke korte sessie gedraait van 1000 handjes.

Huidig BR: $20.28

Beantwoorden
Citeren
MrNeef Topicstarter
MrNeef
Poker Player

Ik had nog $0.69 op full tilt en besloot hier MSS mee te spelen op een NL2 tafel. Ik trefte volgens mij de beste tafel ooit... 33 was genoeg om met 100BB first-in the pushen! :f_eek:

Van $0.69 binnen no time naar $10+ gegaan wegens enorm risky BRM. Ik moest en zou er meer dan $5 van maken om het te kunnen overschrijven naar m'n stars account.

Laatste hand was op NL10 rush, pushte AA preflop all-in tegen zijn KK en hij hitte zijn K op de river ofcourse. :facepalm: Leek me een goed moment om te stoppen.

Bankroll is al rond de $70, binnenkort maar eens shotten op NL5 @ stars.

Beantwoorden
Citeren