Salut Ladies et Gentlemen,
Ook ik ga maar eens aan een blog beginnen. Waarschijnlijk kent niemand van jullie me nog maar daar gaat hopelijk verandering in komen de komende tijd.
Een intro over de voorgeschiedenis heb ik al gedaan in dit topic: Niaho zegt oooi (ja dubbelaccount maar kreeg die andere echt niet tracked, geen idee hoe dat kwam? Hoop niet dat dit veel problemen op gaat leveren .. bij deze toestemming om die te verwijderen)
Soit, sinds 17 oktober weer serieus bezig na een tijdje met Willem (willem103) gepraat te hebben. Die is me daarna ook gaan coachen (hoewel die er niks van bakt, ’t was gratis :D). Nu dus een goede twee weken bezig en graph so-far:

Speel nu dus op de $3,50 op stars.
Laatste twee dagen vooral break-even gespeeld terwijl ik eigenlijk niet zou moeten spelen omdat ik gister ziek was en vandaag nog een beetje uitziekende. (en om toch iets te doen te hebben start ik maar een blog)
Qua BRM ben ik redelijk agressief, ik zal bij 10 ‘sessie-buy-ins’ al gaan shotten op de $7’s wat in mijn geval 6 x 7 x 10 = v= $420 zal zijn. Het eerste wat ik van mijn profits ga kopen is een fatsoenlijk beeldscherm zodat ik wat meer tafels tegelijk kan spelen.
Wat ga ik in dit blogje doen?:
Badbeats posten zodat dit een whineblog wordt.
Handen posten waar ik twijfels over heb en waar we gezellig over kunnen discussiëren
Eventueel – mits belangstelling – updates geven over 2 andere bezigheden die me geld op horen te leveren. (sportsbetting & beleggen)
Wat zijn mijn doelen?:
ASAP upmoven naar de $7’s .. en vervolgens naar de $15’s en vervolgens ..
proberen een fatsoenlijk volume te draaien maar dat zal niet meer dan 200 games/week worden dus:
Een nieuw 23” beeldscherm bij elkaar grinden waardoor ik 12-tables kan gaan spelen en wél een deftig volume kan draaien
Misschien dat jullie dit een interessante blog gaan vinden om te volgen, maar mijn main reason voor deze blog is omdat het mezelf behoorlijk motiveert.