Een blog, het heeft me eigenlijk nooit veel gezegd om er een bij te houden. Nu zit ik een eind met tijd over door een serieuze problematiek met mijn rug en nek en wie weet hou ik het min of meer vol om deze wat vol te krabbelen met zin en onzin.
Wie ben ik?

Ik ben eenn laatstejaarsstudent psychologie uit België met hobby’s en interesses net als iedereen! Ik heb vroeger best nog wel wat gepokerd, nooit echt succesvol tenzij op de laagste limieten.
De comeback?

Nu 2-3 jaar later speel ik terug sinds 2 weken ongeveer. Had op mijn stars account nog een 2O-tal $ en een nieuw startkapitaal op 770 gekregen (had op FT ook nog wat staan maar daar is sinterklaas mee weg als ik het hier lees).
Ik speel vooral op Stars omdat ik dat altijd deed en 770 zal ik wat spelen om eens silver-gold te halen. Kan ik me wat bijscholen als ik zin heb .
Wat ga ik doen?

Op stars vooral SNG spelen. Naargelang beschikbare tijd en zin speel ik van de STT tot 45man’s. BRM hou ik me min of meer aan iets zoals Duvel666 in zijn blog schreef. Lekker conservatief, maar toch vrij vlot als je je limiet beat. Ondertussen heb ik die 20$ al omgezet in iets waar ik een limiet mee omhoog kan, maar ik wil eerst nog wat dingen stabieler en beter krijgen eer ik het mezelf gun.
Op 770 speel ik af en toe een set STT’s gewoon om hier wat punten te scoren. Wat natuurlijk niet zo eenvoudig is om mezelf daar dan scherp op te zetten met deze instelling .
En, eer ik het vergeet, welke software valt zo allemaal aan te raden voor een SNG speler?
Momenteel gebruik ik de Pstrategy equilator en ICM trainer. Die olifant, kom ik enkel gek van met dat Postgrsqlr gedoe.
Verder zie ik wel welke richting ik hier mee uit ga.