Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tbh ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer in de scene. :facepalm:
Heb 5tal jaartjes gedraaid, dan wat meer in het organiseren van feestjes gezeten en denk iets van een 10j geleden ermee gestopt. Heb wel best nog wat maten in de house scene left. Paar producers, paar labels managers, paar dj's, maar ik ken 2/3de van de namen zelf niet die op de lijst staan.

Dus zeggen wat voor een "man" ik ben, is kinda hard omdak ze niet ken of hun huidige stijl niet ken. I like the ibiza style, niet te hard, niet te zot, gewoon kalmkes opbouwend, maar repeterend ritme die in uw hoofd geraakt met kleine variaties waar je gewoon van in trance geraakt. Al kank vocal's obv ook wel aprecieren.

Kwas vroeger zot van carl cox. herinner mij echt mafte feestjes in de fuse met hem, ff tellen.... 17 jaar geleden :rolleyes: , vond zen setje nu ok , maar om te zeggen dak meer carl cox ben.. donno. Vond bepaalde delen bof, en bepaalde delen BANG on carl cox , idem met aoki.

dit is remix van mijn beste maat dat hij net voor de zomer klaar had en wel in het genre dak graag hoor kwa sound.

Bad habits

moeten geen vocals bij, maar vind deze vocals wel zalig, omdat tja... bad habits , says it all ;)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje
what's the point van coaching nemen voor mij, als dit net weghaalt wat ik zo leuk vind aan poker, nl Math en strategy dingen onderzoeken :rolleyes:.

Ben obv speciaal geval, gezien ik geen toekomst zoek met poker, heb geen doelen te behalen, moet er geen rekeningen van betalen, wil nooit pro worden etc. I'm just having fun. Denk dat veel beginnende spelers heeeeel veel aan coaching zouden hebben.

Obv zou het mij al lang hebben deugd gedaan. I mean , ben nu 2.5j bezig en denk nu pas de 15$' MTsng en de 30$ STT wel te beaten, wat (denk ik? ) no idea infeite, best traag klinkt. Met coaching hadk er maybe 2x zo snel geraakt, maar zoals één of andere budha-dude ooit zei: de weg naar de top is belangrijker dan de hoogte van de top die je bereikt.

Amen en nu ...

Spoiler

BOOBS :D

en bietje grinden

Tja jij bent dan ook traag geval :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

net setje van umek aant kijken. Vind het echt wel nice :D tot nu toe men favo set.
Word 3 dagen basslines door de 7.1 rammen.

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Carl Cox is een baas :)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Avicii heeft in 2 jaar niets nieuws gemaakt imo, het is allemaal hetzelfde. Wel een gigantisch magisch moment op meegemaakt. Eerste keer x, net inkickende en dan Avicii - Penquin (gene zonder vocals). WAUW!

Spoiler

Deze dus, toen die nog niet grijs gedraait was.

Waar luister jij die setjes solar? Normaal via lsdb maar staat nu nog niks van op. Ben zeeeer benieuwd naar A&B

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Soundcloud.com :P X is overrated voor feesten imo, g en 4 ga je harder op ;) of keta :P

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Op Youtube vind je ook al veel materiaal van gisteren.

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Ha Rush draait daar ook zie ik, nice :) Volgend weekend naar Nature One bij onze oosterburen, dat is zo epic :) O.a. Chris Liebing en Len Faki :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door JanJB
Soundcloud.com :P X is overrated voor feesten imo, g en 4 ga je harder op ;) of keta :P

g is echte echte echte troep. 4 nog weinig van bekend LT en vind 't lomp om op feesten spul door mn neus te moeten proppen. :P

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

G valt best mee, mits je niet verslavingsgevoelig bent en je hersens blijft gebruiken :) O je kunt capsules maken, 4 wil je niet snuiven dat brandt als de hel, pep tot de macht tien wat dat betreft :D Overigens valt lomp in de situatie toch wel mee als 90%+ dat staat te doen (iig op illegale raves waar ik vaak kom :P)

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Afijn, het gaat over poker :P Kom je vandaag nog lekker chips spewen aan F2T Solar?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Jan: jups guess wel. Einde van de maand, dus best nog wat admin te regelen (als goede huisvader :rolleyes: ) , renovatie budget ff bekijken om te weten hoeveel ik nog kan uitgeven dit jaar, food, en dan grinden pbb tot middernacht.

Best wel paar bad habbit posters hier :rolleyes:
In my time (darn that sounds old) had je enkel x , c en champi's.
Al de brol die er nu rondloopt maakt het er niet echt gezonder op.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

c, md en weed ftw imo, verder gl met grind solar

(oja obv moet jij geen coaching nemen aangzien je zo graag statsanalyse en leakbusting shizzle doet)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tbh is geen enkele drugs ftw. best case, heb je een leuke tijd gehad, worst case verlies je er je beste maten mee. pritty bad equity imo :(

ben nu 10jaar clean van hard, 2 jaar van soft (op heel occasionele gevallen na) en 10jaar van gambling and proud tbh. Ben gewoon altijd al iemand geweest die van nature snel de neiging heeft om verslaafd aan dingen te worden.
Zelfs domme dingen als Diablo2 vb, al was het in mijn geval beter in die periode om verslaafd aan Diablo2 te zijn dan aan gambling/drugs/alcohol.

Heb het gelukkig kunnen ombuigen door de ene verslaving te vervangen door een andere veslaving, maar aan verslavingen die +ev in life is, ben terug gaan studeren op unif (en dus big diploma), werkmarkt (en dus big job), talen leren (en dus 7 talen spreken) en nu poker.

is niet dat ik er spijt van heb, heeft me gemaakt tot wie ik ben, maar +ev is het imo nooit

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

true gebruik ook maar zelden meer, behalve softdrugs dan

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

grinden,

zou graag die 400$ goedmaken om toch beetje terug op men 1$/sng schema te zitten. Roi is door die 100BI swong gezakt van 20 naar 17% and not happy about it. Gottacrushdafish

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Edoch is x / m lichamelijk minder schadelijk als tabak, alcohol and/or weed/hasj.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

lol je zit bij me aan tafel op de 100fpp :D

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
lol je zit bij me aan tafel op de 100fpp :D

Denk niet dat ie het zal merken :P