tbh ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer in de scene.
Heb 5tal jaartjes gedraaid, dan wat meer in het organiseren van feestjes gezeten en denk iets van een 10j geleden ermee gestopt. Heb wel best nog wat maten in de house scene left. Paar producers, paar labels managers, paar dj's, maar ik ken 2/3de van de namen zelf niet die op de lijst staan.
Dus zeggen wat voor een "man" ik ben, is kinda hard omdak ze niet ken of hun huidige stijl niet ken. I like the ibiza style, niet te hard, niet te zot, gewoon kalmkes opbouwend, maar repeterend ritme die in uw hoofd geraakt met kleine variaties waar je gewoon van in trance geraakt. Al kank vocal's obv ook wel aprecieren.
Kwas vroeger zot van carl cox. herinner mij echt mafte feestjes in de fuse met hem, ff tellen.... 17 jaar geleden
, vond zen setje nu ok , maar om te zeggen dak meer carl cox ben.. donno. Vond bepaalde delen bof, en bepaalde delen BANG on carl cox , idem met aoki.
dit is remix van mijn beste maat dat hij net voor de zomer klaar had en wel in het genre dak graag hoor kwa sound.
moeten geen vocals bij, maar vind deze vocals wel zalig, omdat tja... bad habits , says it all