Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

jups is idd math. ging het manueel uitrekenen voor de F2T, maar hij heeft het voor een hele sng gedaan (mits wat groperingen en vereenvoudigingen) (al hadk liever een zoom gehad op de interesante phase en duidelijkere spreiding van de waardes.(paar horizontale/vertikale lijntjes om deftig te kunnen kijken etc en idpv #handen op de X-as, players left . (no idea waarom hij aantal handen gebruikt tbh..))

is gewoon evolutie van de BF in een 45man.
avg BF= is gewoon gemiddelde BF (avg van short/mid/big vs short/mid/big)
avg bf, with avg stacks = BF als iedereen gelijke stack heeft. (worst case kwa icm.)
en dan de BF voor short tegen de short/mid/big ,
de BF van de mid vs short/mid/big
de BF van de big vs short/mid.big

2de is de relatieve.

van elke graph zit er zoveel in dat je kan leren. voorbeeldje: kijk naar 1ste graph naar de BF op 50 op x-as en 55 op Xas. bigstack heeft eerst hoger BF dan midstack en na bepaald moment vliegt de midstack zijn BF de lucht in , boven de bigstack, wiens BF blijft dalen. BF daalt na de bubble, maar stijg dan weer, om dan weer te dalen. Verschil tussen mid, short, big ITM.
Bigstack BF die 3handed plots enorm stijgt, is gewoon zoveel over te zeggen over die graph !!

Is gewono heel graphische manier om de gameflow/ICM van een 45man in beeld te brengen. als je die graph's heel goed snapt is het verschil tussen een ICM sicko en een abc grinder die de basis van ICM snapt, maar niet de fijne variaties. if u want to be the 1% of the topregs, you gotta studie harder then all the rest.

2 graph's zijn pbb meeste interessant ding dat ik gelezen heb in de laatste 2 jaar.

(disclaimer, simualities zijn van 1 game ! zou obv over grote sample moeten zijn, maar die berekeningen zijn huge ! ook stacksize distribution gebruikt in de math zal niet 100% correct zijn, maar de graphs dienen indien om hun relatieve waardes en niet hun specifieke waardes. OF voor geval X, de BF nu 1,4 of 1,45 is maakt niets uit, gaat erom om te weten, hoe je BF evolueerd)

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

BF = bubble factor of ICM tax

kwestie dat iedereen mee is (of ongeveer dan toch)

die rode lijn in de graph had ik trouwens ook in mijn icmtax berekening die dan ook natuurlijk met average stacks is

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

lijkt me idd dat zijn simulaties duidelijk wat meer runs kunnen gebruiken :P

Snap er verder geen hol van ,maar hopelijk ben je er zelf wel wat mee:D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

had idd ook liever vb enkel F3T en later gezien en daar meerdere runs op.
Ben zelf obv niet goed genoeg om de calc's zelf te maken of zo'n math proggie te usen, anders met plezier !

Kvind het zelf alvast wel heel usefull. Verklaart heeeeel veel gameflow concepten, waarvan ik groot deel al wist en toch paar nieuwe concepten in de graphs te vinden, die ik nog niemand iets over heb horen spreken.

een van men laatste leaks kan ik er ook duidelijk in zien. (BF 7-6handed overschatten). die drops zijn vrij significant gedurende 6-7 en steigen dan weer vrij hoog bij 5 handed..

gelukkig heb'k men math budy qubie nog. :f_love:
pbb de enige op PS die me nog niet helemaal als een math/analyse freak bestempeld (pbb omdat hij nog erger is dan mij :D )

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

ik dacht dat heletijd over black friday ging lol

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

lol viet.

is toch vrij obv dat ik het over mijn "Best friend" heb. :coolface:

OW nog info over men gewicht. heb nu niet gedaan van: eerst poepen, dan wegen etc.... MAAR 10 dagen gestopt met roken en suiker, en toen ik stopte woog ik 53,1 , paar dagen geleden woog ik 53,9 en gistere woog ik al 54,6. altijd gewogen voor het gaan slapen. Dat is 1,5kg in één week? possibru of variance?

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje
pbb de enige op PS die me nog niet helemaal als een math/analyse freak bestempeld (pbb omdat hij nog erger is dan mij :D )

Haha
Valt goed mee hoor. Zeker niet erger iig :D
Komt miss ook wel omdat ik er geen tijd voor vind.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

kan gewoon variance zijn, heb ook een gewicht wat 2.5kg kan schommelen per week afhankelijk van hoeveel ik drink

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

dat heb je als je savonds weegt , :P je eet elke dag anders dus gewicht savonds is ook vrij anders.

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Hoe groot ben je? Lijkt me zo weinig 53 kilo.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Qubie

kwestie dat iedereen mee is (of ongeveer dan toch)

aah ja nu snap ik t :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

@check: gemiddeld

[IMGM] [/IMGM] :rolleyes:

@viet: ok , s'morgens dan maar wegen. kwas al helemaal van _ugly:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan
PokerStrategist

Pff heb je nou weer die pijltjes er handmatig in lopen drukken :rage:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

I quit smoking:
12 days 6 hours
184 cigarets I didn't smoke
49,08 € saved

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Oooooooonee Hundred and eighty!

Ook al ben ik geen roker en weet ik niet wat het is om te stoppen, ik ben blij voor je :D weer iemand minder die meedoet aan zo'n smerig gedoe.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

is dus men lengte, in case het niet obv was :rolleyes:

en thanks, ben tbh heel erg blij.
Eén van de beste dingen die me laatste maanden is overkomen.
heb het nog moeilijk soms, maar aantal/duur minderd. zit nu aan 2-tal keer per dag (klein uurtje), dat ik nog wat afkick krijg en echt zin heb in een cigaret, mja wat is twee keer tanden bijten om dan 22uur helemaal niets te voelen :D

men snotvalling is bijna gone. gaat dit weekend super goed weer zijn, dus wat tijd buiten doorbrengen (rest van de tuin in orde zetten. gras al paar keer afgereden, onkruid geweed,nu nog het onkruid tussen de voegen eruit halen en paar ander dingen. lekker genieten van de rust, de tuin, het weer) en volgende week, grindeuuuuuuuuuuuuu

kank eindelijk weer wat poker updates doen. blog begint laatste tijd teveel op vitaya te trekken met al die dieet stuff, interieur tips, bio, reizen etc :facepalm:
is niet de point dat dit blog "de nieuwe man blog word". _evil:

WAT ZIJN WIJ ?!
MANNEN !!
WAT WILLEN WIJ ?!
poker, lekkere vrouwen, tieten, alcohol en $$$$ _cool: !!
WANNEER WILLEN WIJ DIT ?!
vanaf volgende maandag , want kwil aan men kleurtje werken dit weekend
:coolface:

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Mietje

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

handjudge hater

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
.......want kwil aan men kleurtje werken dit weekend :coolface:

Ik moet toch de kant van de vrouw kiezen in deze kwestie en haar (hoe moeilijk ook) gelijk geven. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

53kg op 1m80???? :f_eek:

Wow jo ete maar ! :D

80kg over 1m75 wss wel ietsje dikker al mag ik zeker ni klage :P

Beantwoorden
Citeren