Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

wolfske, derom dat ik atm echt niet op paar gram gezonde vetten let hoor. :D

ben gestopt met elke dag uit te rekenen hoeveel carbs, maar denk dat ik zowiezo ergens tussen 2.5K en 3K zit. alsk nu niet verdik op lang termein, dan FU aan alle dieetisten en iedereen met hun stom theoriekes.

watk eet:

ontbijt: 2 huge rijstkoeken, 2 brazilian nuts (is +ev tegen toxines), stuk fruit, mini expresso met mini beetje suiker,
(zou er nog graag kommetje original kellogs + lactose vrij melk bijdoen, maar heb nog wat last om meteen vanaf ik wakker ben te ontbijten.)

240 Kcal

10 uurtje: paar pinda nootjes, rijstkoeken + water

350 Kcal

middag: 4 a 6 sneedjes 7 koren brood + alpro soya boter + gevogelte (kip, kalkoen), water
(zou er graag nog een eitje bij doen)

635 Kcal

3-uurtje: fruit, 2 rijstkoeken + water

155 Kcal

5uurtje: 2 sneedjes 7 koren brood met kaas + water

306 Kcal

avondeten: whatever de pot schaft maar;
- met pasta, of met aardappelen
- met +- 200 gr groenten (zoveel mogelijk verschillende kleuren)
- met wat olie bij doen voor men omega vetten
+ 1 glas random (geen water maar mag. biertje, rhum, cola zero, oasis, whatever ik zin in heb)

800 Kcal

20-uurtje: koekjes, snoep zonder suiker of heel laag suiker gehalte , rijstkoeken, nootjes (gewoon waark zin in heb)

300 Kcal

TOTAAL = ~ 2750 Kcallorien

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

ben gestopt met elke dag uit te rekenen hoeveel carbs, maar denk dat ik zowiezo ergens tussen 2.5K en 3K zit. alsk nu niet verdik op lang termein, dan FU aan alle dieetisten en iedereen met hun stom theoriekes.

je begrijpt toch wel als je niet uitrekent, en denkt dat je er sws er tussen zit, dat het niet de schuld is van dieetisten en stomme theorieen maar. schuld van je zelf?:P just saying

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Waarom al die stoeme rijstkoeken?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

viet: watk eet is vrij vaak hetzelfde. (maybe dat ik daar wel wat variatie in breng in de future, om te voorkomen dak het beu word), maar buiten men avondeten , is al de rest constant en excl avondeten hebk al 2000 Kcal. lijkt me ook niet echt nuttig atm om echt iedere keer het uit te rekenen. met avond eten heb je zowiezo toch 500 Kcal binnen en 2500 Kcal is wat'k nu minimaal wil eten. Haalk toch zo?

caroline: 80gram koolhydraten per 100 gram waarvan maar 2 gram suikers en ik moet echt veel carbs binnen proberen te krijgen. (raar is, heb net opgezocht glycemische index zou hoog zijn, terwijl het de dieetiste was die me dit aanraadde omdat er veel vezels in zitten..)

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Maar zo een 1 of 2 weegt toch practisch niets? Zo'n koekske is toch niets in zen eigen?

Kunde niet gwn veel pinten drinken? Of duvels? Daar heb ik destijds veel succes mee gehad ivm bijkomen :P.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Als ik zou moeten bijkomen ik zou echt wel wat anders eten dan dit. Ik denk dat ik op dieet smakelijker at. :P

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

smakelijk kan zeker maar is lastig om dieet op te stellen. :(
- geen of bijna geen sneller suikers (verhouding suiker/carbs moet < 10% zijn)
- geen lactose (kan heele kleine hoeveelheden nog wel aan, maar die hou ik liever voor men avondeten, zodat ik daar niet moet letten of er lactose in zit. Een witte pens zit ook lactose in en smaakt nochtans super lekker :) dus zolang ik op alle maaltijden buiten men avondeten geen lactose eet, hebk atm geen last. (moet natuurlijk geen gratin d'auphinois gaan eten, want dan mag ik weet op de wc pot gaan grinden)
- geen hoge glycemische index.

PS feel free om zelf wat te adapten, of te posten hoor !
tis voor mij ook allemaal nieuw en stuff. _love:

(ps 4 wafels wegen 60gram en verdeeld over hele dag valt dat goed te eten, vind ze nog eens best ok kwa smaak. was gewoon easy om veel carbs binnen te krijgen. heb echt het meeste last om veel carbs in men dieet te steken, omdat je dan snel bij suiker of suikervervangende producten zit, en die wilk niet. (suiker magk niet en stevia en co lust ik niet.). Fruit zitk al aan 2 stuks wat maximum was volgend arts, dus donno, wat te eten.

Duvels drinken... :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door solartje
viet: watk eet is vrij vaak hetzelfde. (maybe dat ik daar wel wat variatie in breng in de future, om te voorkomen dak het beu word), maar buiten men avondeten , is al de rest constant en excl avondeten hebk al 2000 Kcal. lijkt me ook niet echt nuttig atm om echt iedere keer het uit te rekenen. met avond eten heb je zowiezo toch 500 Kcal binnen en 2500 Kcal is wat'k nu minimaal wil eten. Haalk toch zo?

caroline: 80gram koolhydraten per 100 gram waarvan maar 2 gram suikers en ik moet echt veel carbs binnen proberen te krijgen. (raar is, heb net opgezocht glycemische index zou hoog zijn, terwijl het de dieetiste was die me dit aanraadde omdat er veel vezels in zitten..)

Ik ben geen hand judge hater, ik ben groupie :heart:

Ik zou wel een andere dieetiste zoeken. Rijstwafels zijn echt zo niets
Daar heb je echt weinig aan.

En voor je lactose probleem heb je druppels. Lactasedruppels. Die doe je in je eten, wacht 10 minuten en de lactase heeft de lactose opgegeten. Et voila, lactosevrij eten.

Je kunt ook veel lekkere dingen bakken he, ook met minder/weinig suiker.

amandelcakes enz.

Als je wilt heb ik wel recepten.

Stop in hemelsnaam met rijstwafels. Dat is dikke vrouwenvoer omdat er niets in zit, maar je maag denkt dat je toch wat gegeten hebt. Je eet rijstwafels met magere smeerkaas als je met je dikke kont in een roze legging gepropt voor de tv zit en naar gtst kijkt.

Lust je roggenbrood? Dit met oude kaas en roomboter schiet aardig op qua kcal en vezels. Franse roomboter is overigens lactosevrij.

Gadverdamme, ik lijk wel een wijf hierzo.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door michel2311

.......want kwil aan men kleurtje werken dit weekend :coolface:

Ik moet toch de kant van de vrouw kiezen in deze kwestie en haar (hoe moeilijk ook) gelijk geven. :coolface:

Ik zal dit koesteren tot het eind van mijn leven, ok?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

die lactose pilletjes en crap werkt totaal niet bij me.
maar men vrouwtje maakt wel zelfgemaakte en lactose vrije ijs, lasagna, etc.
dus kwa avondeten en dessert hebk wel keuze genoeg, tzijn die tussen-in maaltijden die maybe idd wat beter kunnen.

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

geen pilletjes, maar druppels he
Is een groot verschil

Beantwoorden
Citeren
Kidd0Beatrix
Poker Player

die lactose pilletjes en crap werkt totaal niet bij me.
maar men vrouwtje maakt wel zelfgemaakte en lactose vrije ijs, lasagna, etc.
dus kwa avondeten en dessert hebk wel keuze genoeg, tzijn die tussen-in maaltijden die maybe idd wat beter kunnen.

Oh, mijn arme oude feministenhart toch weer. Ik heb me tot nu toe steeds ingehouden. Maar na een glaasje op een terras in de zon kan ik het niet meer.

Ga zelf eens die keuken in en kook eens wat lekkers voor die vrouw, Mr hand judge.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Eet dan 2keer warm op een dag?
Voor de rest zou ik dan veel vette vis/vlees eten en veel grotere porties van alles.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ok thanks,

maybe dat er op inet wel een site te vinden valt, met recepten voor avondeten met veel vet vlees/vis .

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Als je wilt verdikken:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

COMON RONNIE !!!!!!!!!!!!!!! _cool:

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

vind ik leuk

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

eindbaas !

Heb de indruk dat hij er soms zelf mee speelt. even laten terugkomen om andere hoop te geven en dan even in sneltempo paar centuries knallen en were 3 racks voorsprong nemen.

Leuke last frame van de dag. 10-7 voor, morgen meer van dit !
Heerlijk ! verlof, snooker, zonnetje, gezond eten : _love:

vandaag wel 2 keer slecht geworden. vrouw'ke weet nog niet zo goed wat mag en niet mag, en bananen milkshake met vanille en kip zout-zuur met rijst, was dus geen goed idee. bij de banaan is men suiker gecrashed en bij de zout-zuur is ie tot dik boven de 200 gegaan. Word dus geschrapt vant lijstje. kellogs word ook geschrapt (teveel processed zetmeel). is beetje zoeken en zien waar ik hevig op reageer en waar niet, maar op de momenten dat ik ok ben, voel ik me nu echt wel stuiteren. Energy in overvloed ! mentaal nog wel wat moe, maar fysiek kank soms gewoon niet stilstaan.

ook even gepokerd. handjudge freeroll. pool die me continu zat te 3betbluffen, was gewoon zo easy te readen, maar ie bleef bij elke hero call van me hitten, daarna 2 x flips en niets holden. std busto :) weer maandje free handjudgen. niet dat ik het erg vind, leer er soms ook wel bij, maar zou leuk zijn om eens te cashen. 500 hand judgen en not a penny earnen is beetje meh :)

ow en tip: check volgende week de news op de mainpage ;)

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

tbh je judged toch omdat je het leuk vindt om te doen en andere mensen dingen bij te leren + de credits die je van die mensen/PS krijgt voor dat werk ;p ben zelf nu judge sinds januari oid maar heb nog nooit die freeroll gespeeld, kon keer niet maar de overige keren gewoon vergeten. Mja boeit mij verder ook niet veel, ook al zou er geen freeroll zijn zou ook np zijn ;p

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

idd, beweer toch niets anders ;)

heb ze ook nog maar 2 keer mee gedaan ofzo, maar als je er wat centjes voor krijgt zeg ik toch niet nee ;)

Beantwoorden
Citeren