denk tbh dat het probleem vooral stars is , die cash is daar zo dry als iets.
Ik haal verlies 2-5bb/100 op stars waar ik op andere room +10bb/100 heb..
Probeer eens ergens anders?
denk tbh dat het probleem vooral stars is , die cash is daar zo dry als iets.
Ik haal verlies 2-5bb/100 op stars waar ik op andere room +10bb/100 heb..
Probeer eens ergens anders?
unibet is voor spelers die niet kunnen pokeren en geld winnen verdienen
blijf wel nog even op stars
is niet like dat het niet beatable is, ik moet gewoon beter worden
daar doen we het toch voor? wat leer ik door met fish te spelen die met 2d pair of een gutshot broke gaan voor 100bi's?
Oorspronkelijk gepost door solartje
QQ+ reraised preflop altijd.
TT zal hij soms raisen, soms callen. (ik denk vaker raisen, want oop is TT echt een kuthand om postflop te spelen en ik isoraise daar op de BU vrij weid, maar passieve fish of nit reg zal hem soms ook gewoon setminen.)
44 (soms, not sure of hij die opend en twijfel of hij die flop raised. denk dat hij die op de flop vaak gewoon called en pas op turn raised)
A :spade:X handen die een FD hebben of een backdoornutdraw + pp zitten er maybe ook nog in.
2 pair zit er altijd nog in, maar gaan die flop raisen?.echt enige hand die sense maakt, die me beat heeft is TT
en 44 en QTs en dingen als QJs en KJs ook nog wel
btw waarom zou hij 44 niet openen? Je kan hier zowat altijd setminen hoor .. tis een cashgame waar je 100bb's diep zit .. en waarom zou hij slowplayen op de flop ? Board is ook niet superdroog ofzo .. als je 44 gaat callen en de turn raiset dan zou hij dat met TT zeker doen lijkt me.
TT preflop 4betten lijkt me ook vrij stom eigenlijk... Dan jaagt ie net alles weg wat ie wel beat + als hij callt heeft hij ook zijn setmine nog he ..
QQ+ zou die eventueel wel kunnen 4betten, doet ie wss idd wel.
Het zijn in cashgames wel heel andere ranges als op mtt / sng's omdat je zo diep zit he .. je kan hier al eens spelen met wat postflop handen .. mja oop is ie wel tighter wss, maar dan nog zijn er niet meer veel kaarten in zijn range waarmee die dit doet er zijn denk ik weinig tot geen handen waar je value uit haalt door die shove .. en er zijn er 'veel' die callen die jou domineren lijkt me.
Enige argument hier lijkt me protection tegen draws ma tbh .. jij 3bet preflop, lead de flop..ik call draws hier omdat jij het toch zo aggro speelt dus heb ik nog geen reden om de pot bij te spekken + goede implied odds lijkt me (en preflop zie ik niet veel drawhanden meer in zijn range aangezien die oop zit) ...
als ie wat wijder is call ik hem, is ie tighter dan fold ik hem denk ik zelfs .. overpairs is niet nuts in zo'n cashgame
wat leer ik door met fish te spelen die met 2d pair of een gutshot broke gaan voor 100bi's?
Wat vooral de vraag is hoe ze met 100BI's aan tafel zijn geraakt
unibet is voor spelers die niet kunnen pokeren en geld winnen verdienen![]()
blijf wel nog even op stars
is niet like dat het niet beatable is, ik moet gewoon beter worden
daar doen we het toch voor? wat leer ik door met fish te spelen die met 2d pair of een gutshot broke gaan voor 100bi's?
of voor goede spelers die wel kunnen pokeren en nog meer geld willen winnen natuurlijk
Ik zag jou een pagina terug zeggen dat je het toch wel vooral voor het geld deed .. is toch ook voor een stuk waarom je cash wilde spelen hypotheek and stuff afbetalen enzo ? Geen bijberoep maar poker voor geld enzo ?
Mja je kan doorspelen op 10NL maar dan ga je wel nog ff naar onder gaan lijjkt me ..
wolf , agree dat het pbb een fold is hoor
tilte me ook toen ik callde dat ik het niet heb doorgedacht.
meer dan: "board is nat, heb KK, kutspot, is nat, meh push maybe called ie zen fd" was het niet. tja als je je broke handen zo speelt, kan je evengoed gewoon meteen op zen bankrekening storten. tilt van men eigen luiheid.
gestopt met grinden, ga wat neuzen in men hem
en wat filterjtes gebruiken.
denk dat ik sneller flops moet opgeven op flops waar ik nu b/c speel
ook belang van of een pot preflop 3bet was of niet maakt veel uit en hou ik nu zo goed als geen rekening mee.
tijd om men filtertjes op men eigen stats los te laten. zeker 5BI te rappen gewoon door wat meer aandacht te besteden aan 3bet preflop pots en raised flops + die stomme stackoffs eruit + verloren EV inhalen , etc, en in b4 crushing nl10
ow en funny fakt. heb 0.80$ profit dit jaar incl rb
SICKO !
lifetime stats sng (excl 15$/45 8/180 mtt)

lifetime stats op MTT + 15$/45 + 8/180

i rest my case
Solartje, ik zou me niet te druk maken over die KK hand en ook niet zozeer over de resultaten momenteel. Dit is nieuw en daar hoort leren en lesgeld bij.
Over die KK hand: Dat wil het er ook wel in hebben hier. Zou de meeste spelers ook niet te hoog inschatten daar. Tuurlijk kan een setje, ook 44 kan ie nog wel spelen ( stats?) maar mogelijk ook een AQ (mogelijk :spade:) en het board is maar op 1 manier nat op de flop, flush :spade:. Jij hebt geen spades. Verder mogelijk andere flushdraws. Die range kan afhankelijk van je tegenstander erg breed zijn. Neem aan dat je vast wel slechter gespeelde handen hebt dan dit.
Verder zien je stats er wel goed uit, maar zijn toch eerder de stats van een Lag Reg. Vraag me eerlijk gezegd of of je zonder ervaring deze stats moet hebben. Je bent vrij actief aan tafel en daar gaan mensen dus op terugspelen, met als gevolg meer moeilijke beslissingen waarbij wat meer ervaring wel wenselijk is volgens mij.
Zou als ik jou was eerst een stukje tighter gaan spelen en situaties opzoeken en handen spelen die min of meer standaard zijn.Dan kun je wat makkelijker uit de voeten. Speel ook niet teveel tafels, maar bouw het een beetje op, ook bij sessies.Wat me verder opvalt is dat je nogal wat dingen tegelijk aanpakt en gelijk geavanceerd. Zou ook daar zorgen voor een goede basis. Niemand kan alles tegelijk leren.
Denk dat je dit echt wel binnen korte tijd gaat verslaan trouwens. Die verliezen vallen best wel mee, zeker met het feit dat je pas begint meegenomen. Verder ben je leergierig en dat is altijd goed. Stars is wel moeilijker dan sommige andere sites mss, maar denk dat dat juist wel goed is, beter voor je spel als de Villains goed zijn moet je zelf ook beter worden. Hoe dan ook, komt wel goed!
Stats:
Vpip/pfr, moeilijk te zeggen wat optimaal is als ik niet op die limiet speel.. Is het nittier of fishier dan nl10, kan van beiden wel wat zijn hehe. Denk iig dat je tighter kan/zou moeten spelen ook als je postflopgame niet supersolid is. Maar no big deal. Postional stats zouden handiger zijn om leaks te spotten. Post je RFI per positie anders es
3B% zit goed. 8-11%
Ik denk dat je F23B echt wel vrij hoog mag/kan liggen omdat de gemiddelde speler te weinig 3bet. Dus 70-75% lijkt me goed als dat je overall stat is. Als je unexploitable wilt zijn en wanneer je ranges opstelt zou dat rond de 60% moeten liggen maar ik ga er dus vanuit dat we tegen een gemiddelde NL10 speler spelen.
Voor de rest is u sample niet zo groot.
I mean, er is een verschil tussen theoretisch correcte stats en goede stats. Normaalgezien zou je fold2CB rond de 40% moeten liggen maar is perfect mogelijk dat 50% veel beter is tegen je gemiddelde playerpool.
Ook zo stats als BB foldvsteal zegt zo weinig want das gemixed tegen 3 posities..
Kwil altijd wel eens sweaten
Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
Stats:Vpip/pfr, moeilijk te zeggen wat optimaal is als ik niet op die limiet speel.. Is het nittier of fishier dan nl10, kan van beiden wel wat zijn hehe. Denk iig dat je tighter kan/zou moeten spelen ook als je postflopgame niet supersolid is. Maar no big deal. Postional stats zouden handiger zijn om leaks te spotten. Post je RFI per positie anders es
3B% zit goed. 8-11%
Ik denk dat je F23B echt wel vrij hoog mag/kan liggen omdat de gemiddelde speler te weinig 3bet. Dus 70-75% lijkt me goed als dat je overall stat is. Als je unexploitable wilt zijn en wanneer je ranges opstelt zou dat rond de 60% moeten liggen maar ik ga er dus vanuit dat we tegen een gemiddelde NL10 speler spelen.
Voor de rest is u sample niet zo groot.
I mean, er is een verschil tussen theoretisch correcte stats en goede stats. Normaalgezien zou je fold2CB rond de 40% moeten liggen maar is perfect mogelijk dat 50% veel beter is tegen je gemiddelde playerpool.
Ook zo stats als BB foldvsteal zegt zo weinig want das gemixed tegen 3 posities..
Kwil altijd wel eens sweaten
thanks farma.
mja heb maar wat random stats gepost, maybe dat er je iets echt opviel dat echt out of line is. agree dat het eerder een lag reg stats zijn en ja ik kan tighter speler , en easyer postflop spots hebben, blalla maar bet bet bet kan iedereen en is gewoon de stijl die bij me past en ik het liefste speel.
anyway, hier nog wat stats. idd zeker positioneel weinig handen, mja kan maar shooten
heb gezien dat meeste van men BB defends een call zijn , en heel weinig raises. maybe verklaart dat al een groot deel van men BB leakje. maybe meer: raisen vs BU oop en callen vs SB ip?
Ik snap iets niet solartje.
Je hebt jaren gestudeerd en de meest ingewikkelde berekeningen gemaakt om je sng-spel tot in de perfectie te beheersen. Berekeningen die ik nog niet eens zou kunnen verzinnen, laat staan toepassen. Na al die jaren studie heb je nu volgens mij het idee dat het goed zit en je eindelijk volume kan maken om eens wat dollies binnen te harken.
En nu speel je cash.
lol divvie :tongue:.
@toontje, ik speel beiden nog hoor
maar idd er zit longterm maybe wel een swap in naar cashgames. ook de coachings privé en hier op ps op de 45's gaan gewoon door etc. is gewoon voorbereidend werk zeg maar, voor alsk in jaartje of 2 (best case, als vrouw geneest en er baby's rondlopen die paar jaar veeeel aandacht vragen) , niet nog moet beginnen met het leren van cashgames. tis gewoon nooit slecht en het is handig als je maar uurtje hebt hier en daar, om die te vullen. bij langere sessies zalk 45/180's blijven spelen en pbb mtt's eens men diepstack game beter geworden is door de cashgames.
tbh hebk dat altijd al beetje gehad hoor :rolleyes:, eens ik iets een beetje door heb, is de fun eruit en verander ik vaak naar iets anders. donno why, is gewoon men karakter. weet liever van alles iets, dan één ding super te zjin en cluessless te zijn in al de rest. moniez wise bij poker is dat pbb niet ideaal
Heb dat met veel dingen hoor. oa ook bij sporten die ik beoefend heb. basketbal 3jaar, volleyall 2 jaar, karate 2 jaar, poolstokspringen 2 jaar, lange afstandlopen 4 jaar, pool 6 jaar, etc...
bij poker idem: stt had'k eindelijk door en begon de 16$ turbo's te beaten en toen ook de overstap naar de nano stakes op de 45man en nu ik denk de 15$ te kunnen beaten , weer overstap naar iets anders.
lol divvie :tongue:.@toontje, ik speel beiden nog hoor
maar idd er zit longterm maybe wel een swap in naar cashgames. ook de coachings privé en hier op ps op de 45's gaan gewoon door etc. is gewoon voorbereidend werk zeg maar, voor alsk in jaartje of 2 (best case, als vrouw geneest en er baby's rondlopen die paar jaar veeeel aandacht vragen) , niet nog moet beginnen met het leren van cashgames. tis gewoon nooit slecht en het is handig als je maar uurtje hebt hier en daar, om die te vullen. bij langere sessies zalk 45/180's blijven spelen en pbb mtt's eens men diepstack game beter geworden is door de cashgames.
tbh hebk dat altijd al beetje gehad hoor :rolleyes:, eens ik iets een beetje door heb, is de fun eruit en verander ik vaak naar iets anders. donno why, is gewoon men karakter. weet liever van alles iets, dan één ding super te zjin en cluessless te zijn in al de rest. moniez wise bij poker is dat pbb niet ideaal
![]()
Heb dat met veel dingen hoor. oa ook bij sporten die ik beoefend heb. basketbal 3jaar, volleyall 2 jaar, karate 2 jaar, poolstokspringen 2 jaar, lange afstandlopen 4 jaar, pool 6 jaar, etc...
bij poker idem: stt had'k eindelijk door en begon de 16$ turbo's te beaten en toen ook de overstap naar de nano stakes op de 45man en nu ik denk de 15$ te kunnen beaten , weer overstap naar iets anders.
Mja het is maar hoe snel je tevreden bent en wat je doorhebben noemt .. de $15 beaten is niet een topreg zijn op de $15. (no offence maar beat je ze trouwens ? Ik dacht dat je bleef spartelen op de $15? )
Ben verder wel beetje akkoord met toon (ook niet beledigend bedoeld) maar je wil geld winnen en een goeie reg op de $15s verdient al deftig wat. Het is ook niet dat er zo enorm veel tijd in kruipt .. door de week sessies van 2 uurtjes en in het weekend langer en je komt aan 150-200 games per week (easy zelfs want zo doe ik het ook).
Als je een topreg bent op de $15 is de kans ook deftig dat je een heel goeie reg bent op mtt's tot $20 .. en dan stroomt het geld toch binnen? Dan kan je deepstacked leren spelen nog veel goedkoper in een mtt zelfs .. Mja just my 2 cents voordat ze me weer betweter en weet ik veel wat noemen
Enige voordeel van cash ten opzichte van sngs is wel dat je kan blijven upmoven dus dat de uitdaging blijft bestaan
@ wolf: het is niet alleen de duur, maar ook gewoon snap kunnen weggaan
bij cash, snap pauze knop en kan gerust kwartier weg zijn en back. bij sng lukt dat echt niet. wat als die kleine plots zie ergens opkruipen en heb 4 FT's lopen? of met haar handen in kasten zit waar ze niet moet zijn en Hu zit met 10bb? of ik plots zijn pamper moet verversen? of die een builhui heeft, etc...
en opb crush ik de 15$ niet, of ben ik geen topreg. ben zelf losing geweest vorig jaar en denk around BE dit jaar en moestk nu nog wat grinden en de laatste changes aanpas, dan denk ik dat ik gewoon een goede 15$ reg zou zijn.
Heb toch nog eventjes te gaan voor er kids zijn hoor :(.
tijd genoeg om EN top 45reg te worden EN NL100 te beaten.
coaching pagina aangemaakt :
en de afspraken voor de privé coaching van men trio aan het afwerken. ga één jaar , drie spelers onder men wings nemen. meer hierover soon pbb.
of die een builhui heeft
Dan zou ik dringend naar de dokter gaan want da's nie normaal.
Yeah het sample is te klein. Als je BB stats post is die general vpip/pfr ook bijna nietszeggend.
Post anders eens:
BB fold/call/3b v CO
BB fold/call/3b v BTN
BB fold/call/3b v SB
hahahaha men fouten zijn epic
nice catch samni !
mja spreek 7 talen maar kan er geen enkele deftig schrijven.
komt ervan als je een portugees op NL toelaat