Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

eeeeeeeen out freelancer.

dubbel CL potje. minraise turn om nice river sizing over te houden.
ul :) pbb sofste sng ever die freeroll en toch nog geen cashes.
hoe solid ben je dan :D

Poker Stars Freeroll No Limit Hold'em Tournament - t100/t200 Blinds - 9 players - View hand 2275293
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: t2030 10.15 BBs
UTG: t2881 14.40 BBs
UTG+1: t6587 32.94 BBs
UTG+2: t1840 9.20 BBs
MP1: t4003 20.02 BBs
MP2: t7992 39.96 BBs
CO: t3175 15.88 BBs
BTN: t20043 100.22 BBs
Hero (SB): t9779 48.90 BBs

Pre Flop: (t300) Hero is SB with 3 :diamond: 3 :club:
6 folds, BTN raises to t500, Hero calls t400, 1 fold

Flop: (t1200) 3 :heart: J :diamond: Q :spade: (2 players)
Hero checks, BTN bets t400, Hero calls t400

Turn: (t2000) 8 :club: (2 players)
Hero checks, BTN bets t1400, Hero raises to t2800, BTN raises to t14600, Hero calls t6079 all in

River: (t19758) 4 :spade: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: t19758
BTN shows J :club: J :spade: (three of a kind, Jacks)
Hero shows 3 :diamond: 3 :club: (three of a kind, Threes)
BTN wins t19758

Beantwoorden
Citeren

Die preflopcall is wel niet zo goed :$

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

hangt van de BB af .. hij kan hier wel profitabel setminen iig :P
Behalve als je tegen JJ set zit :coolface:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
hangt van de BB af .. hij kan hier wel profitabel setminen iig :P
Behalve als je tegen JJ set zit :coolface:

Dat is wel heel optimistisch seg :P

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

lol cashements :)

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2275379

Hero (BTN): $10.80
SB: $9.81
BB: $11.51
UTG: $10.00
MP: $6.71
CO: $4.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with 2 :diamond: 2 :club:
UTG raises to $0.40, MP calls $0.40, 1 fold, Hero calls $0.40, 2 folds

Flop: ($1.35) 2 :heart: 6 :diamond: 9 :club: (3 players)
UTG bets $0.50, MP raises to $1, Hero raises to $2.87, UTG calls $2.37, MP calls $1.87

Turn: ($9.96) 6 :club: (3 players)
UTG checks, MP bets $3.44 all in, Hero raises to $7.53 all in, UTG calls $6.73 all in

River: ($26.86) J :heart: (3 players - 3 are all in)

Final Pot: $26.86
Hero shows 2 :diamond: 2 :club: (a full house, Deuces full of Sixes)
UTG shows 9 :heart: 9 :diamond: (a full house, Nines full of Sixes)
MP shows 6 :spade: 6 :heart: (four of a kind, Sixes)
UTG wins $6.28
MP wins $19.37
(Rake: $1.21)

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2275382

Hero (BTN): $10.00
SB: $9.56
BB: $12.12
UTG: $10.15
CO: $3.95

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with A :heart: A :diamond:
1 fold, CO raises to $0.25, Hero raises to $0.75, 2 folds, CO raises to $3.95 all in, Hero calls $3.20

Flop: ($8.05) T :diamond: 9 :heart: 8 :heart: (2 players - 1 is all in)

Turn: ($8.05) J :spade: (2 players - 1 is all in)

River: ($8.05) 2 :spade: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $8.05
Hero shows A :heart: A :diamond: (a pair of Aces)
CO shows A :club: Q :spade: (a straight, Eight to Queen)
CO wins $7.69
(Rake: $0.36)

rare is, heb nog geen enkele grammeke tilt gevoeld. en nochtans al paar zieke handen meegemaakt.

@33 call.
Die gast was veel te tight.

alsk raise, moetk folden op zijn push (hij was CL en kan druk zetten)
alsk raise en hij called zitk oop en huge pot (hij was cl dus kan gerust callen)
gewoon setminen -

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

lol epic

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

dude joine tafel, snappushed FI elke hand 100BI.
vilain A called, en hij showed 69o buy weer bij.
ik snapcall KJ, showed ie AJ :)

run als een krant maar speel ok, amuseer me en ben men leakjes eruit aan het halen dus life's good :)

Beantwoorden
Citeren

22 en AA std, (set is altijd stacken op dit limiet of je moet hele erge aannames hebben dat ze niet stacken/raisen met minder dan een set, tegen die tijd zit je al limieten hoger lijkt me)

ff naar de stats.
1. Iets minder los spelen lijkt me beter, zeker omdat je uit het shallowpoker komt. button 60% openen lijkt me niet altijd optimaal, sb ook. Filter als je iets meer handen eens op deze specifieke spots om te kijken of het winstgevend is.
2. je kan iets meer folden op 3bets en heel misschien iets meer 4betten, ik neem aan dat je met stats speelt en ook wel herkent wat de goede stats zijn om aan te vallen)
3. River lijkt je me iets te te dun te valuebetten/te vaak 3barrelen, flop kom je zelfs met iets hoger nog wel weg hoor. Maar zeker voor die riverbarrels geld dat de sample nog niets zegt. Kan best dat je over 8k handjes gewoon heel anders speelt.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

allemaal std handjes, mja :D

doel: Break even sessie draaien , ondanks alle beats

Poker Stars $0.05/$0.10 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2275418

Hero (BTN): $11.02
SB: $10.00
BB: $12.10
UTG: $4.31
CO: $10.00

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with A :club: K :club:
UTG raises to $0.20, 1 fold, Hero raises to $0.80, 2 folds, UTG raises to $4.31 all in, Hero calls $3.51

Flop: ($8.77) 4 :diamond: 3 :diamond: J :club: (2 players - 1 is all in)

Turn: ($8.77) T :diamond: (2 players - 1 is all in)

River: ($8.77) J :diamond: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $8.77
Hero shows A :club: K :club: (a pair of Jacks)
UTG shows K :heart: A :diamond: (a flush, Ace high)
UTG wins $8.38
(Rake: $0.39)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

en nog mooitje. lol @ preflop kings flatten.

(66 was een flat pré trouwens, maar staat bij men to do lost. heb nog wat last om blinds te defenden en gewoon te callen voor value en hoe dit beetje te balancen)

Poker Stars $10.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2275503

Hero (SB): $19.08 - VPIP: 16, PFR: 12, 3B: 5, AF: 2.5, Hands: 846065
BB: $11.15 - VPIP: 20, PFR: 16, 3B: 12, AF: 2.1, Hands: 382
UTG: $10.00 - VPIP: 28, PFR: 19, 3B: 6, AF: 4.0, Hands: 47
MP: $10.63 - VPIP: 12, PFR: 10, 3B: 7, AF: 9.0, Hands: 197
CO: $11.24 - VPIP: 24, PFR: 17, 3B: 9, AF: 1.0, Hands: 88
BTN: $10.00 - VPIP: 25, PFR: 17, 3B: 3, AF: 0.9, Hands: 156

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with 6 :club: 6 :diamond:
3 folds, BTN raises to $0.25, Hero raises to $0.80, BB calls $0.70, BTN calls $0.55

Flop: ($2.40) 6 :heart: 2 :heart: 4 :spade: (3 players)
Hero bets $1.40, BB calls $1.40, BTN calls $1.40

Turn: ($6.60) K :heart: (3 players)
Hero bets $3.47, BB calls $3.47, BTN folds

River: ($13.54) 5 :club: (2 players)
Hero bets $6.47, BB calls $5.48 all in

Final Pot: $24.50
Hero shows 6 :club: 6 :diamond:
BB shows K :diamond: K :club:
BB wins $23.40
(Rake: $1.10)

alsnog up , ondanks de hele resem aan coolers. wiii me.
voel dat het kalmkes aan het betere is. komt wel in orde, ondanks rogier mij
de biggest clueless fish ever vind (na yoshiwa obv).

pro: 0,0% tilt, is wel leuk. ligt pbb aan de lol bedragen
pro: unopened ranges preflop is ok
pro: loop al minder ez folds te snapcallen, lastigere folds lukken ook (like kings op flop folden),

to do: men sb/bb kijken wanneer'k ze call of 3bet en why.

leaks: niet genoeg value halen . volgens rogier misk nog barrels postflop.
leaks: men floats in het begin van men sessies wat dempen (zeker niet doen bij 3bet pots preflop)

adjustments: wat langer nadenken bij lastige calls.
adjustments: sneller tafel quiten nadat ik de whale's heb gebust.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Waarom bet je de river .. vind ni perse slecht ma toch draws zijn allemaal aangekomen.. niettemin zet ik hem hier ook wel op koning of pocket

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

je moet hem ook helemaal niet op een hand zetten. Hoeveel straight en flushcombo's denk je dat hij heeft en hoeveel combo's van andere handen. Dan merk je wel dat dit gewoon een valuebet is.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
je moet hem ook helemaal niet op een hand zetten. Hoeveel straight en flushcombo's denk je dat hij heeft en hoeveel combo's van andere handen. Dan merk je wel dat dit gewoon een valuebet is.

Bwa vraag is of je nog door veel slechter gecalled gaat worden. Kx zitten er geen combo's in zijn range. 2pairhands ook niet echt lijkt mij. Dan moet je al gaan hopen dat hij deze line gaat downcallen met midpairhands. Want enkel met 22/44/55 ga je nooit genoeg frequentie hebben vs flushes.

Wel geen idee of je dan moet gaan c/f zelfs, want veel air zit er op river ook niet meer in zijn range en zie reggisch NL10 speler zijn midpairs hier ook niet in bluff veranderen.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

natuurlijk zal je wel af en toe beat zijn maar op deze limieten kunnen ze nog wel Kx hebben, ze doen nog wel random stuff zoals je kan zien.

Als je checked is het idd om te check/folden want check/callen is echt slecht omdat ze idd op deze limieten niks in een bluf gaan omzetten.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ik vond het ook niet simpel hoor die 66. die K is echt kutkaart.
rogier zat in rail toen deze hand zich speelde. maar als je flopped sets gaat folden postflop dan word je echt exploitable.

thing is, dat ik hem preflop op 22-JJ zet + (QQ maybe. die wil zich maybe niet isoleren tegen beter (want ik call of 5bet enkel KK+) en kan wel zen queens ip vs mij spelen) en AQs+ AKo+
KK+ moet daar altijd repoppen voor value denk ik pré, tenzij ik een huge fold to4bet heb, (wat niet het geval is)

kutte aan de K is niet alleen (of zozeer dat zijn flushes toekomen. zoals oscaar zegt, is AQs bijna de enige die daar kan toekomen (is één combo)), maar vooral dat handen als TT-JJ-QQ door die K op de turn, al sneller gaan folden om men 2d barrels. lagere geflopte sets zullen door de toegekomen FD ook niet echt happig callen op een 2d barrel. dus turn is gewoon KAK.

tbh, had ik hem denk ik zo gespeeld; turn check en river gebet.
haal liever men 2d barrel value op de river gedaan dan op de turn, omdat ik denk op de river vaker calls te krijgen van lower sets, etc. + als ik turn bet en hij called, krijg ik heel vaak een bet op de river te zien. nadeel is dat ik men stack er dan nooit inkrijg bij een bet-check-bet line, maar dan is de vraag willen we dit wel in een 3bet pot, oop, op een mogelijke FD?

Maar rogier zei bet bet broke, dus volg ik hem daarin. maybe dat ie zelf oko kan reageren why hij bet bet broke > bet check bet verkiest?

oscaar; river check/folden is je equity opgeven. kan je toch beter turn checken en river betten/callen?

liessens: zitte nog 12 AK combo's in zen range.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

natuurlijk zal je wel af en toe beat zijn maar op deze limieten kunnen ze nog wel Kx hebben, ze doen nog wel random stuff zoals je kan zien.

Als je checked is het idd om te check/folden want check/callen is echt slecht omdat ze idd op deze limieten niks in een bluf gaan omzetten.

Als je deze stats op iemand hebt VPIP: 20, PFR: 16, 3B: 12, AF: 2.1, Hands: 382 ga ik er toch wel vanuit dat het reg is. Oké goede kans dat het reg is met leaks all over the place, maar hem zelfs, maar 1Kx combo geven, vind ik gewoon optimistisch met deze line. Kan alleen niet zo goed inschatten hoe vaak hij hier all the way gaat downcallen met midpairs

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje
ik vond het ook niet simpel hoor die 66. die K is echt kutkaart.
rogier zat in rail toen deze hand zich speelde. maar als je flopped sets gaat folden postflop dan word je echt exploitable.

thing is, dat ik hem preflop op 22-JJ zet + (QQ maybe. die wil zich maybe niet isoleren tegen beter (want ik call of 5bet enkel KK+) en kan wel zen queens ip vs mij spelen) en AQs+ AKo+
KK+ moet daar altijd repoppen voor value denk ik pré, tenzij ik een huge fold to4bet heb, (wat niet het geval is)

kutte aan de K is niet alleen (of zozeer dat zijn flushes toekomen. zoals oscaar zegt, is AQs bijna de enige die daar kan toekomen (is één combo)), maar vooral dat handen als TT-JJ-QQ door die K op de turn, al sneller gaan folden om men 2d barrels. lagere geflopte sets zullen door de toegekomen FD ook niet echt happig callen op een 2d barrel. dus turn is gewoon KAK.

tbh, had ik hem denk ik zo gespeeld; turn check en river gebet.
haal liever men 2d barrel value op de river gedaan dan op de turn, omdat ik denk op de river vaker calls te krijgen van lower sets, etc. + als ik turn bet en hij called, krijg ik heel vaak een bet op de river te zien. nadeel is dat ik men stack er dan nooit inkrijg bij een bet-check-bet line, maar dan is de vraag willen we dit wel in een 3bet pot, oop, op een mogelijke FD?

Maar rogier zei bet bet broke, dus volg ik hem daarin. maybe dat ie zelf oko kan reageren why hij bet bet broke > bet check bet verkiest?

oscaar; river check/folden is je equity opgeven. kan je toch beter turn checken en river betten/callen?

Turn is altijd bet vs midpairs met :heart:

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door solartje

snap totaal niet wat je hier bedoeld, ook omdat ik een turn check dikke zever vind wrslk :D turn is een ideale barrelcard dus als je daar gaat checken rep je gewoon veel meer een hand dan wanneer je doorbarrelt. Je bent dus ten eerste veel meer balanced bij een bet en ten tweede bet je gewoon voor pure value.

en ik zeg toch ook dat ik niet hou van de river check/folden maar vind check/callen gewoon nog veel slechter

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

@liessens je zou verbaast zijn hoeveel mensen AK zo spelen

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

@liessens je zou verbaast zijn hoeveel mensen AK zo spelen

Als regs daar die flop ooit met AK callen, is het obv snapbet river, maar kan het idd niet voorstellen

Beantwoorden
Citeren