Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

klein setje gespeeld. happy.

alle tafels waren regfilled en closeden na 5min, geen enkele whale te bespeuren, hoogstens wat tighte stations. beste tafels waren, 2 LAg regs, 2 nit regs, 2 tighte stations. kutlastig om value van te halen. een van de lastigste sessie in tijdje, dus perfect om men blingame/redline te testen.

giraffe :f_love:

geen sample en early paar dikke potten die ik opbouwde moeten folden door runner runners, maar overal blijft de redline breakeven, ondanks loose stealers, agressieve 3bet'ers, goede regs, en weinig fit/fold fish. Ziet er in elk geval super promissing uit !
zo'n redline bij regfilled monday tables = sex on a stick.

rogier overtuigd dat 0bb/100 sb en 25bb/100 bb niet mogelijk is, maar ik ben overtuigd met mijn playstijl LAG dat het wel mogelijk is, puur door men blindsgame en elke spot maximaal te exploiten , zonder men blueline te beinvloeden. toch op nl25. hoger en lager no idea, maar nl25 zeker van. morgen alles bekijken (blindgame) , samen met marked hands.

edit: lees nu pas de quote, hij slaagt de nagel op de kop. highstakes + GTO. GTO spelen op nl25 is like chess uitleggen aan een vlieg.

alvast 1 discutie handje, de grote downer: zal vlug posten wat ik ingame dacht, morgen in detail bekijken

als ik vilain ook FD in zijn range zet, snapfold ik dit flop, maar vilain was een 18/15/3 nit, die postflop 24/17/8 agg% over streets heeft en zo passief als een groenhuis maar kan zijn. ik had echt niet veel fd combo's in zijn range gezet na de raise op de flop (why zou hij nutflush ook zo sizen op de turn?). tegen overpairs/set heavy capped range heb ik denk ik wel implieds alsk river nog wat kan value halen (denk dat set zowiezo nog betaald), maar kzal het morgen in detail in equilater checken

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 3 players - View hand 2565658
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (BB): $25.00 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 87376
BTN: $16.38 - VPIP: 28, PFR: 20, 3B: 5, AF: 4,0, Hands: 61
SB: $25.00 - VPIP: 18, PFR: 14, 3B: 7, AF: 1,1, Hands: 223

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with 5 :spade: 7 :spade:
1 fold, SB raises to $0.75, Hero calls $0.50

Flop: ($1.50) 9 :club: 3 :spade: 6 :spade: (2 players)
SB bets $1.00, Hero raises to $2.60, SB raises to $6.75, Hero calls $4.15

Turn: ($15.00) 2 :spade: (2 players)
SB bets $12.00, Hero raises to $17.50, SB calls $5.50

River: ($50.00) K :diamond: (2 players)

Spoiler

Final Pot: $50.00
Hero shows 5 :spade: 7 :spade:
SB shows T :spade: 8 :spade:
SB wins $49.00
(Rake: $1.00)
1

Beantwoorden
Citeren
stukkrapoel
Oldschool Grinder

Ja obv zeg ik niet dat je GTO moet gaan spelen op 25NL ofzo maar er wordt gewoon veels te veel gefocust op die redline.

In je 75 hand denk ik trouwens dat je een denkfout maakt: 18/14 is nu ook weer net zo tight dat je opeens suited connectors uit zijn pre flop range kan gaan halen bvb, zeker niet 3 handed. En postflop mag hij passief zijn maar A :spade: K :spade: bv is op zn flop wel keihard de nuts. Dus zou je specieke notes moeten hebben hoe hij zijn draws speelt. Denk tbh dat ik ook gewoon de flop flatt en een turn bekijk.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tis de combo van:
:club: had geen specifieke notes op deze speler over hoe hij draws etc speelde, just general postflop agressie notes en die agressie is toch zo laag als het maar kan. denk niet al zo'n lage agg% te hebben gezien.

:club: en idd sc kunnen wel in zijn range zitten, maar 45s en 78s kunnen al niet in zjin range zitten, dus de paar fd die in zjin range zitten zullen Ax Kx type of hands zijn en daar verwacht ik gewoon een call mee van een passieve speler tegen mijn raise, want wat raise ik hier: set's en fd en soms air (al ga ik pbb niet snel air defenden vs een nit) . 2p hebk niet in men range en tp/overpair flat ik gewoon ip, waar denkt hij value van te halen als mijn range al set's/fd capped is, en ik sets zowiezo niet fold.

geen idee of omdat we 3handed waren dat ie "raar" deed, maar fd maakte no sense.

1/ anyway, heb zen sb fi range genomen (45%) , dan hebben we op de flop 60% equity tegen zijn hele range, maar geen sd value. hij cbet 45%, dus zelf tegen zijn cbet range (made hands +draws) hebk 58%, , dus de raise lijkt me std zonder sd value.

2/ op flop gefilterd , als zijn flop reraise range:
(9) sets,
(30) overpairs,
(75) TP,
(37) FD bevat.
wat het maximum is wat ie heeft; dan heb ik 49% equity. Ik moet na zijn raise 28% equity hebben om te kunnen callen, dus de call is ok op zijn reraise is ok. op de turn komt de fd toe en heb ik 75% equity omdat enige wat ons beat fd's zijn en dat zijn maar 37/144 combo's, dus de shove lijkt me ook ok.

3/ wat als hij zoals ik dacht geen non nut fd/tp/gutshots zo agressief speelt, maar die eerder gewoon flat, dan is zijn raise range. Ax :spade:+, set, overpair, hebk flop 48% equity, en river 76% equity.

4/ wat als hij enkel sets, overpairs,maar alle fd reraised flop, hebk flop 44% en turn 54%

denk dat in alle situaties (zelfs als hij ook fd's zo speelt) de hand goed heb gespeeld en ik niet had moeten folden op zijn reraise zelf als ik dacht dat hij fd in zijn range had, omdat er zoveel overpair combo's in zijn range zitten (30 overpairs vs 9 sets vs 28 fd) dat ik altijd kan odds callen. de enige vraag is idd: of op de flop flatten +ev'er is dan raisen.

geen idee hoe ik dat kan nakijken, maar gezien zjin cbet% laag is en vooral made/draws bevat denk ik niet dat ik genoeg laat folden. maybe was de flat pré idd beter tegen tighte cbetters en tegen een 75% cbetter vb de raise +ev'er is?

andere handjes van gisteren:

hand 1
Deze speler waar ik heeel vaak me speel en best wat history mee heb. super agressieve speler en ik weet nog steeds niet of hij een agro lag of een fish is. in elk geval super agresief preflop (zeker tegen mij en begon me af te vragen of hij men exploitable hoog foldto3bet aan het exploiten was) , 2 barreld bijna altijd om river op te geven, c/r graag, bluft graag, zeker geen smallball speler. tot nu toe had ik hem altijd wat ontweken, oop gefold , enkel ip eens callen en flopje zien en niet al teveel gaan catchen omdat hij teveel doorbarreld... eigenlijk best lastige speler.

3bet bb = 18%
notes dat zijn 3b range slecht balanced is: A5o, K8o etc.

besloten deze keer een stand te maken ip.
hit flop en std call, turn was'k niet happy, maar ik had in zijn stats gezien dat ie 79% flop cbet en niet scared was van 2d barrels (agrr over streets was 54/41/15) dus beslote nog1x te callen om river op te geven. was echt bang hier KQ te zien. geen idee of KT wel de hand was om een stand mee te maken, maar wachten op de nuts tegen dit soort spelers kost je bakken geld als je teveel fold. not sure wat'k van de hand moet vinden. vind hem wel ok postflop, maar vraag me af of de spot juist is preflop?

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2565915

SB: $25.25 - VPIP: 16, PFR: 14, 3B: 6, AF: 0,0, Hands: 51
BB: $25.15 - VPIP: 36, PFR: 31, 3B: 19, AF: 4,5, Hands: 225
Hero (UTG): $27.33 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 87376
CO: $27.88 - VPIP: 28, PFR: 21, 3B: 11, AF: 1,1, Hands: 178
BTN: $49.94 - VPIP: 29, PFR: 0, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 17

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with T :spade: K :heart:
Hero raises to $0.75, 3 folds, BB raises to $2.50, Hero calls $1.75

Flop: ($5.10) 4 :diamond: K :diamond: Q :spade: (2 players)
BB bets $3.50, Hero calls $3.50

Turn: ($12.10) 7 :heart: (2 players)
BB bets $6.75, Hero calls $6.75

River: ($25.60) 4 :club: (2 players)
BB checks, Hero checks

Final Pot: $25.60
BB shows A :heart: J :diamond:
Hero shows T :spade: K :heart:
Hero wins $24.45
(Rake: $1.15)

hand 2: tegen 20bb shortie

pre: std
flop : std
turn paired de T, dus ik zet al pak minder Tx in zijn range, kan daar gewoon callen maar heb zo weinig behind en ik fold river toch niet meer, beslist om te shoven en crycall van de fish te zien , die ze hier vaak nog doen met hun hele range.

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2565916

MP: $41.81 - VPIP: 24, PFR: 20, 3B: 9, AF: 5,5, Hands: 100
CO: $29.32 - VPIP: 23, PFR: 18, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 262
BTN: $5.84 - VPIP: 56, PFR: 3, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 36
SB: $25.00 - VPIP: 15, PFR: 12, 3B: 5, AF: 2,7, Hands: 241
BB: $15.20 - VPIP: 23, PFR: 10, 3B: 0, AF: 1,7, Hands: 30
Hero (UTG): $29.88 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 87376

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with 8 :diamond: 8 :spade:
Hero raises to $0.75, 2 folds, BTN calls $0.75, SB calls $0.65, 1 fold

Flop: ($2.50) T :heart: 5 :heart: 4 :spade: (3 players)
SB checks, Hero checks, BTN bets $0.75, SB folds, Hero calls $0.75

Turn: ($4.00) T :spade: (2 players)
Hero checks, BTN bets $1.91, Hero raises to $4.60, BTN calls $2.43 all in

River: ($12.68) K :club: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $12.68
BTN shows 4 :diamond: 4 :club:
Hero shows 8 :diamond: 8 :spade:
BTN wins $12.11
(Rake: $0.57)

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Damn als ik op de manier zoals jij studie in je game stopt kon doen!!

Anyway, KTo dunno of ik dat open vs zo'n lagtard, maar ik speel zoom en defend 'm dan iig niet graag vanaf MP. As played liked me postflop fine.

88 kan je vs passive fish ook turn gwoon bomben om ze equity te denien, maar ch/r is ook fine. Verwacht alleen redelijk wat checkbacks nog hier van z'n draws.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

Ja, ik vind het ook fantastisch hoe je het doet

en de analyses maken ook sense en zijn te begrijpen voor simpele zielen als ik.

Alleen kan je zoiets toch niet uitrekenen op de moment dat je aan het spelen bent.

mss wel als je 1 tafel speelt en equilab open hebt enzo maar dan nog is het heel moeilijk denk ik.

maar iig massa's respect Solar.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

denk dat het vooral belangrijk is dat ik gevoel begin te creeren van equity van men hand tegen bepaalde range op bepaalde flops. een sng speler denkt totaal niet in combo's terwijl daar net het geheim schuilt in het goed inschatten van je equity. dat je op elke flop maar 6 combo sets kan hebben, hoeveel combo nutflushes zijn er etc zijn dingen die altijd gelden. denk dat je na een tijd wel beter gevoel krijgt (beetje zoals icm die je ingame niet kan uitrekenen, maar door ervaring wel goed pritty close kan inschatten) en als sng speler heb ik dat echt nodig . gewoon veel doen.

thanks voor complimentjes. heb dit tbh altijd al gedaan, al denk ik dat het bij cash gewoon meer value zit in studie dingen zoals database analyses etc. khad al paar comments hier gelezen , waar ze zeiden dat cg me maybe beter zou liggen en maybe hebben ze wel gelijk.

kvind het in elk geval leuker om te zien dat hard weekje studie vrij snel in je results te zien is, terwijl bij sng je gerust 1000game slechtere results kan halen ondanks dat je iets hebt bijgeleerd. feels mentally rewarding. ik vind studie minstens even leuk als grinden. i know dat het voor velen , eerder een last dan een plezier is, maar soms hebk echt gemeend zin om 8uur studie te doen. ik miste bij sng na paar jaar wat materiaal die me beter kon maken, cg is like vanaf 0beginnen. zoveel te leren wat gewoon zalig is !

deze vid ook even voor mezelf hier linken. op het einde interessant deel over hoe specifiek honest en dishonest weak regs te exploiten, zal nog van pas zijn; maar is voor later. één deel per keer.
http://nl.pokerstrategy.com/video/18262/

@ varune. zat idd zelfde te denken, as played ok, maar kicker te slecht om te openen met lagtard na me. pbb ofsute enkel KQ en suted al wat meer KTs door de implieds van een lag. moet men co/btn/sb nog meer adjusten aan de dynamics. stond ook in men sb leak lijstje en is hier ook van toepassing. ben al blij dat de postflop exploit goed was, normaal fold ik hier altijd turn als'k brainless klick.

Ik heb nog lange weg te gaan, ben nog maar pas begonnen, spew nog lolveel , ben terrible en vol met leaks, maar ik begin kalmpjes aan de weg voor me zien liggen. beetje zoals je ogen in het donker eerst wat moeten wennen. in het begin was het cg echt like DAFUQ ! begin eindelijk men eigen leaks te zien, leaks bij anderen te zien, te zien wie ik kan exploiten, waarom ik ze moet exploite en er is genoeg materiaal om me uit te leggen hoe ze te exploiten. ik zie een weg voor me waar ik naartoe kan werken en dat is gewoon leuk. cared ook niet waar ie naartoe gaat, of het de korste weg is, of de meest profitabele, t'is wel de weg met de mooiste scenerie :D Ik hou gewoon echt gemeend van poker en cg heeft met terug wat passie opgeleverd die ik wat kwijt was met sng.

Lol @ speach post . precies de oscar's :)

tetten dan maar om het goed te maken

Spoiler

@ wolfje: :coolface:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

bootcamp week 1 aan het inhalen. vid 1-2 aan het zien.
SPR zeer interesting concept.
link tussen

sizing-SPR-rangeadjusting,

exploiting-population read-GTO

ranges adapten door meer equity handen toe te voegen vs meer playbility handen toevoegen en welke sizing we gebruiken om de SPR in ons voordeel te beinvloeden.

merk idd wel dat het vooral NL50 zal zijn. i mean, ik beat nl25 en ben like nog een total fish, en die concepten lijken me al wat meer nl50 gericht te zijn, mar usefull en totaal nieuw voor me, dus weer iets om wat bewuster van te zijn. ik doe pbb wel al delen ervan, maar is vaak gewoon feeling based, dan bewust en logisch opgebouwd.

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

fy :rage:.. haha die had ik echt ni zien aankomen :D :D :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

hihi :coolface:

vandaag weer gegrind. ietsje te lang :facepalm: (max zit echt op 1k hands, moetk me ECHT aan houden. spew net op het einde nog een buy weg alsof het niets is door FPS.
anyway, weekgraph na dag 2 blindstudie .

Het werkt gewoon zoals ik het gepland heb. men postflop is wel mee aan het verbeteren en dat voel je in men bb defends wel, maar overal redline is gewoon te danken aan de blindstudie. _love:

enige wat ik echt meer over ga moeten studeren is squeezes. is de enige blindplay die ik nog niet volledig beheers en kost me wel wat moneyz, zeker alsk postflop dan cbet met air... spew spew..., maar overal HAPPY van de results weer en kan nu eindelijk ook de weak regs wat meer te baas. profit komt niet meer enkel van de 6bi up weekendagen met russians !

ok lolsample, maar ben vrij zeker dat die redline gewoon horizontaal gaat blijven longterm, en men blue/greenline lekker naar omhoog kan groeien. denk dat ik eindelijk kan beginnen te dromen om men evbb van 4 richting 10 te laten groeien.

ow , en run wat boven ev obv. win men flips vs de shorties.

Beantwoorden
Citeren
likeit27
PokerStrategist

Ziet er goed uit Solartje _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

idd, mja geen sample, run 300$ boven ev laatste maand, men game veranderd continu en ik table/seat select wel wat, dus heb weinig idee van wat men true winrate is, maar ik mag idd niet klagen, al ga ik pbb nog geen shotjes nemen op nl50. nl25 feels like home at the moment, dus denk nog even door te spelen tot ik 2K heb. altijd al een brm nit geweest.

gisteren wel men eerste free maniez van die stars challenges :) na 2 walkovers en 3flips te winnen uiteindelijk 1$ rijker geworden. _cool: met de challenge wel weer 2/3 gewonnen dus ik blijf meer winnen met de challenges dan met de bonus, maar kblijf het wel fun vinden :)

iets wat'k nog niet had gepost, is dat ik nu een kinda, sorta , semi balanced donk range ook heb. ik donkte vroeger nooit, maar heb ontdekt dat de play best +ev kan zijn. range bestaat uit combinatie van soort blockbets met draws en low pp die ik zo meer dan voor setvalue kan spelen op Axx board bluffs vb, high fold2cbet exploiting etc. kinda of thing of om multiway de pot op te bouwen omdat general tendencies multiway flop vaak rondgechecked word wat me value kost met nuts oop. nog geen idee hoe +ev het kan zijn, maar is alvast nice om een kinda balanced checking, calle, raising en nu ook donking range te hebben. sommige spots kan je echt ATC +ev donken.

vandaag niet grinden. Patch 2.1 van diablo is uit , dus obv dat dit weekendje gamen word :)

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

12 gems al binnen op diablo3 ? :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

hahaha jups. gisteren men eerste lvl25 gem gemaakt.

eergisteren na 330 paragon levels eindelijk een krindershot gevonden met quasi perfect stats en per ongeluk gesalvaged. ben er nog steeds niet over :)

KUT diablo timing , kwas eindelijk weer serieus met pokre bezig komt diablo met nieuwe patch. denk dat ik dit weekend toch meer ga game dan pokeren :P

Beantwoorden
Citeren
Skrolk
Oldschool Grinder

Hey kerel,

Had je nog zin en tijd om te komen pokeren de 20ste?

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

hey ,

zin zeker en vast, had het al met de madam besproken enal, omdat'k echt wil komen.
probleem is gezondheid die momenteel echt tegenzit en zo'n trip tot daar en terug in midden van de nacht is maybe net iets te belastend. kmag ook niets zuipen, smoren en eten is ook lastig, wat het beetje minder fun maakt. Kan gewoon niets op voorhand plannen atm. alsk een goede dag heb, dan zou het maybe nog lukken, alsk slecht word daar of onderweg slecht word ben'k gepoept. Denk dat ik deze keer ga passen, maar kzou alsk beter ben wel nog willen komen. was best gezellig !.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door solartje
alsk een goede dag heb, dan zou het maybe nog lukken, alsk slecht word daar of onderweg slecht word ben'k gepoept. Denk dat ik deze keer ga plassen

:coolface: rare uitdrukkingen hebben jullie in belgië

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

haha :D is niet belgie ze, ligt gewoon aan mezelf.

anyway, zit je zomaar blogs te surfen, verveel je jezelf...
kan ik je deze documentaire aanraden.

8.1 op imbd, en de beste documentaire ooit over lyme, MS, ALS etc.
http://www.imdb.com/title/tt1202579/?ref_=ext_shr_fb_tt

docu is van 2008 en de opvolging is net uit op dvd. benieuwd hoe die is

cvs, fybro, ALS, ME, MS, lyme, het word allemaal in de doofpot gezet en in belgie is het net zoals in de states waar de docu gefilmd is. ik kan met alles meespreken en deze film heeft me meermaals diep geraakt omdat het gewoon men dagelijks leven is en ik dezelfde frustraties, complicaties meemaak. I KNOW, het ging niet meer over men ziekte gaan, maar over poker, maar kvond deze NET iets te goed om niet te posten.

ben vrij zeker dat je wel iemand kent die één van de ziektes in de film heeft en dan is dit een must see. Na Aids is dit de ziektes van de 21ste eeuw en pbb één van de grooste coverups ever, maar alsk het aantal zieken zie in de mijoenen wereldwijd gaat de bom ooit ontploffen.

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje
Na Aids is dit de ziektes van de 21ste eeuw

definieer "de ziekte"

aantal patiënten nope
aantal doden nope

Wil overigens niet je betoog onderuit halen oid en daar heb ik ook te weinig verstand van maar je moet dingen niet groter maken dan ze zijn wereldwijd gezien want er zijn wel grotere problemen op ziektegebied dan de door jou genoemde ziektes. Wat het overigens niet minder erg maakt per individu uiteraard.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

ja agree met sam wel. Feit dat er weinig aan gedaan wordt is omdat er andere prioriteiten zijn (zoals aids)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

tl : dr check de video

lang verhaal:

Spoiler

gildo, gaat niet over weinig gedaan of niet (alé niet alleen). alles word tegengehouden dat er iets aan gedaan word, pbb onder druk van verzekeringen , en er word verkeerde verouderde info gegeven. het is zoals tegen huisartsen zeggen: aids is niet een SOA, neuk er maar op los, terwijl praktijk aantoont dat het wel overdraaglijk is, er onderzoek is die aantoont dat het wel is, en de theorie doet vermoeden dat het het wel is, maar TOCH geen condoom gebruiken want tis niet dubbel blind bewezen blalala. why niet? omdat elk onderzoek geblocked word zodat het niet bewezen kan worden.

mja ligt maybe aan mij, dat ik schandalig vind dat dit ano 2014 nog kan zo'n coverup.
check de video en zeg mij dat het in hun hoofd zit of dat ze faken . ik had tranen in men ogen, echt gemeend.

ze gaan dit jaar hun CVS centra weer openen, betaald door riziv (daar hebben ze dan wel geld voor). in kort: centra waar ze lyme behandelen als psychologische ziekte , waar je dus hele tijd met schrinks mag praten en wat kiné krijgt en te horen krijgt dat je positief moet zijn inhet leven. deze centra , in testfase enkele jaren waren 3 jaar geleden gesloten omdat het geen genezing gaf. onder druk van lyme gemeenschap om meer te doen, is dit hun oplossing: die nutteloze centra weer openen. i mean , pak je mensen echt voor debiel ofzo. lyme is copie van syfylis die behandeld word door jaar AB, aids word levenslang behandeld, maar als je dat doet met lyme ben je een malafiet. lolz

samwise , in de zin van: aids bestaat al decennia en is nog steeds bad, de hele groep ongekende ziekte is pas laatste jaren , na 2000 een epidemie aan het worden (daarom 21ste eeuw), terwijl aids en syfilis in europa al bjina niet meer voortkomt. wereldweid is aids, kanker gewoon terrible, maar % in belgie (en belgie beslis toch nog steeds zelf welke ziektes ze herkennen en steunen) is dit echt HUGE %.

heb het even opgezocht. 50 nieuwe aids patienten in 2007 en pbb 1000-tal aids patienten in heel belgie. mijn dokter alleen zit nu aan 2500 patienten enkel met lyme/fybro. aantal doden, same.

maar daar gaat het niet om: het gaat om; hoeveel worden er juist behandeld in belgie van aids en hoeveel onbehandelden/verkeerd behandelden zijn er met die andere ziektes? zoals ze het in de film goed zeggen, als zij er niets mee te maken willen hebben, fine, maar laat dokters die hun leven willen wijden aan die mensen wel te helpen toch gewoon doen. het werkt ! geen enkele patient heeft ooit klacht ingediend tegen lymedokters, NOOIT ! enige klachten komen van verzekeringsmaatschappijen en andere dokters die er geen reet van kennen.

snap je point wel hoor, hoef je niet te excuseren ofzo voor men geval, net zoals ik ook niet zeg dat iedereen gaat sterven hiervan ofzo of dat aids niets is (i mean, twas maybe geen goede vergelijken , al is het dat wel (zelfde type ziekte), maar niemand weet hoeveel er reeds drager zijn. als het true is dat al die speciallekes gevolg zijn van een vector ziekten spreken we ook over miljoen personen wereldweid, terwijl dit begon in de stad lyme 35j geleden met enkelen... aan dit tempo waar zit je over 20 jaar? de 21ste eeuw is nog lang he ;). kans dat we ooit verdwijnen door een bacterie/virus is iets groter dan dat we sterven van een aardbeving of meteoor of whatever.

nuja tis geen pissing contest ofzo, tis gewoon dat dit niet één of ander ongekende ziekte is waar je er 10 van in de wereld hebt, en wat er voor aids word gedaan is super, daar worden miljoenen aan donaties, onderzoek , etc gedaan. ALS: zie je nu heel de wereld water over hun hoofd kappen al snapt 95% niet wat het inhoud, leuk denk ik dan, terwijl dit gewoon de doofpot word ingeduwd en alles en iedereen die maar probeerd de wetenschap/kennis te verbeteren word geblockeerd ook in belgie. stiekem hoop ik dat het onderzoek van ALS zal helpen om de lyme ook vooruit te helpen, omdat ik ook vermoed dat ze gerelateerd zijn.

tis gewoon totaal ander niveau van $, terwijl het gewoon ook een immuniteitsprobleem is net als aids, syphilis, etc.

weet je dat ik tot vorig jaar nog bloed mocht geven , (nadat patienten klacht zijn gaan indienen wegens vermoeden dat ze het via bloedtransfusie hebben gekregen hebben ze het veranderd). rode kruis zei : onmogelijk, niet waar, maar toch stond het dit jaar plots op de lijst van vragen. :D hypokriet niet? nu mag ik niet meer geven, maar ik WEET dat ik drager ben, 80% weet het niet en zit nu nog bloed te geven aan het rode kruis en mensen te besmetten. LEUK !!

maar langs andere kant zeggen ze dat het niet overdragen kan worden van mens op mens en dat na 2 weken AB wat ik heb gekregen je genezen bent en geen lyme meer kan hebben, maar ze schrappen me dan wel levenslang om nog bloed te geven net als een aids patiënt?

het is gewoon absurd hoe de realiteit rond lyme ineenzet, en ik vind het schandalig dat het kan blijven duren en dat geen kat er iets van weet.
ik vind dat lyme en co gewoon ENORM veel aandacht zou moeten krijgen, omdat het heel simpel te vermijden en te genezen zou zijn , had ik en de andere duizenden het geweten, maar het nu levens kapot maakt.

just imagine this : Stel u voor dat de teek idpv lyme, aids of syphilis zouden hebben , t'zou front page news zijn en paniek all over the place.

just imagine this: als'k zie dat het aantal teken met besmetting groeit, stel na X jaar, dat alle teken in de wereld dragers zijn geworden. good luck om dan een boswandeling te doen. tis iets eenvoudiger om gebeten te worden door een teek dan besmet te worden met aids. i just mean, it's a big deal, onafhankelijk van wat ik zelf meemaak.

en ik vind het erg , voor julie ! dat het zo is, voor mij maakt het geen reet uit. ben toch al infected.

1

Beantwoorden
Citeren