Ga naar het forum
Solartje - Chris Fe...

Meldingen
Alles wissen

Solartje - Chris Ferguson challenge 0$ -> 10.000$

9,612 Berichten
248 Gebruikers
8 Reacties
249.5 K Weergaven
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

weinig poker atm :)

eventjes the crap out of the new patch van diablo aan het spelen. pbb ben ik het in een weekje ofzo weer beu en dan word het weer fulltime poker, kank weer updates posten van hoe slecht ik wel niet ben :)

in afwachting van nieuws, kan je altijd eens naar bouncebreak.com gaan kijken. That should keep u happy till i return with updates :D

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

kmoet zeggen, heb nu een 75paragon levels gespeeld op de reapers of souls en het is alweer wel een tegenvaller tbh. ik had gehoopt dat de ROS, evengoed als de expansion set van DII zou zijn, maar het voelt aan als te weinig en voor de prijs zeker te duur. Ik had ergerns de hoop dat ze met ROS hetgeen wat d2 zo goed en verslavend maakte maar miste in d3, zouden recoveren, but it didn't. blijf nog wel eventje spelen. hele spel d3+ros heeft dan toch 100bucks gekocht en zijn paar chars waar ik nog weinig mee gespeeld heb, maar het word geen spel waar ik 4 jaar mee ga spelen ofzo. unlucky, maar wel goed voor de poker :)

kheb wat zitten na te denken over poker: lastige is als amateur dat je periods hebt waar je veel kan en zin hebt om te spelen en periodes waar je niet speelt. ik merk gewoon dat als ik vb 2 weken dagelijks speel mijn game pak beter word, omdat alles wat je leert/adjust er fris inzit en je volgende dag meteen verder grind met je nieuwe Agame. probleem is dat als je vb paar dagen niet speelt (zoals ik nu eventjes wat meer zin had in game) je toch terug in je oude bad poker habbits valt, je al je leaks nogmaals moet opfrissen, je confidence niet ksyhigh is, etc wat gewoon resulteerd in een minder solid game. dat voordeel hebben fultime spelers dan wel, dat ze gewoon hun game elke dag improven. obv vergeet je niet alles ofzo, maar voelt aan als 5 stappen vooruit als je wel grind en 2 achteruit als je niet grind.

ik zit pbb nog tijdje thuis. best case moet ik pas in februari terug beginnen te werken (en dat zal in het begin niet fulltime zijn), waardoor ik eigenlijk een dikke 5 maand dagelijks met poker zou kunnen bezig zijn. geen of ik dit ook persé wil ofzo, maar het is een kans. een kans die ik pbb nooit meer zal hebben eens ik weer fulltime werk of er kids aankomen. dus maybe is dit men kans om men game snel ! goed genoeg tot deftige level te krijgen waarbij ik nice bedragje kan verdienen (1k/maand zou SUPER zijn) zonder dat het 4jaar duurt (zoals bij men sng heeft het ook 4 jaar geduurd eer ik de 15$ mtts beate, maar komt vooral om wat ik hierboven zei: periodes met veel pauzes tussen, idpv dagelijks grinden)

dus: maybe dat ik het pokeren even serieuzer opneem gedurende half jaartje nu het kan, en daarna gewoon men niveau probeer te behouden. speel denk ik veel te weinig om veel hoger dan nl100 te geraken.

ps ik heb geen idee van winrates, is 6bb/100 non-zoom 6max 4 tabling doable?

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Ik ben na een lange tijd van inactiviteit in ong. 1,5 maand van een roll die amper groot genoeg was voor nl25 naar een decent roll voor nl100 gegaan en ben bijna toe aan het shotten van nl200. Ik ben redelijk vroeg begonnen met het shotten van nl50 en vervolgens ook nl100 en zodoende kon ik al snel nl100 blijven spelen.

Dus naar mijn mening is het zeker goed te doen op korte termijn nl100 te bereiken en die 1k monthly winnings te realiseren. Daarnaast is 6bb/100 op regular nl100 tafels zeker haalbaar. Helemaal als je dagelijks speelt.
Daarnaast denk ik dat jij met al je studiewerk zeker wel in staat moet zijn snel up te moven. Enige wat er schort aan jou methodiek is dat je heel veel tijd in je studie steekt, maar vervolgens geen volume maakt. Daarnaast kun je imo al lang nl50 shotten als je een roll boven de $1k hebt.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

dagelijks grinden is een groot woord :) is niet bedoeling dat ik fulltime ga pokeren ofzo. doe men dayjob veel liever om die ooit te laten vallen, maar zo elke avond na het avondeten uurtje of 2 grinden lijkt me dan weer wel goed plan.

- true ben BRM nit. zit al ruim over de 1K met men cashgameroll :rolleyes: maybe dat ik wel softe 50's erbij kan nemen
- true ik studeer veel om weinig te grinden. denk dat ik soms liever studeer dan te spelen :rolleyes: tbh denk ik dat dat in het begin ook niet zo erg is. early studie > grinden, eens ik me confortable voel met men basisspel (ben bijna tevreden, btn is laaste grote hordel) zou idd grinden de voorhand moeten nemen
- true denk ook wel dat nl100 te doen valt tegen dat ik weer moet werken, daarom dat ik eraan zit te denken om nu even semi serieus te doen (ga ook niet spelen als een malle ofzo, ben nogsteeds ziek en de behandelijk is zwaar maar een dag is lang), idpv gewoon wat studie, wat poker, wat anders, wat grinden, zonder echt plan te hebben.

ps kan mezelf moeillijk aan je spiegelen, was jij niet al like een winning nl100+ reg voor je brm moest heropbouwen? ik heb echt 0% ervaring in cashen, maar 5 maand zou idd wel moeten lukken voor me. kmoet het gewoon willen en het gewoon doen.

succes alvast met je wederopbouwen. hopelijk doe ik het evengoed

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Erg herkenbaar, dat eindeloos studeren ipv omzet te maken. :(

Begin nu eindelijk een beetje aan te leren om er soms gewoon voor te gaan (en een reserve achter te houden).

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Mwah was helaas geen winning reg op NL100 en door tilt problemen ook mss niet op nl50 (was emotioneel destijds ook niet stabiel ivm privé situatie). Maar ik ben altijd al goed geweest een goede bankroll op te bouwen in korte tijd. Helaas zoals gezegd door tilt kon ik ook een halve bankroll verspelen. Gelukkig heb ik nu naar het lijkt de tilt onder controle;). Dus hoop ik dat ik dat achter me kan laten.

Maar terugkomemd op jou, afgaande op je blog lijkt me wel dat je het niveau van nl50 ook zeker wel aan moet kunnen.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

mini update:

- nog steeds aan't D3'en. al paragon level 420 ofzoiets. 3 chars zijn zo goed als af, denk nog door te spelen tot einde van de maand. t'nieuwe is er af, dus beetje uitbollen :)

- ik had al vanaf begin ziekte gepland om iets relaxing te doen. dacht eerst tai chi ofzoiets, maar uiteindelijk is het bonsai's geworden. heb me in beiden wat verdiept en denk dat bonsai ook voordelen in men werk ga geven, gezien er in openbare ruimtes ook bomen etc komen en wa kennis over bomen kan zeker helpen want ik ken er geen zak van.

- Wat gezocht naar goeie opleidingen en uiteindelijk in dilbeek een goede kweker gevonden, enkel verdeed die zen tijd niet meer met beginners cursussen. enkel nog gevorderd en expert. na paar uur rondlopen daar , te horen gekregen dat hij uitzonderlijk plaatsje bij de gevorderde zal vrijmaken voor me en me in het begin gewoon close opvolgen. heb alvast pak uren besteed aan opzoekingswerk, kwestie dat ik ook niet begin met helemaal niets van kennis. nuja tussen lezen en kijken en doen is er wereld van verschil maar ben best handig, dus heb er vertrouwen in. les is 1x per maand, gedurende een jaar en dan re-evalueren. Heb ook al men eerste pre bonsai gekocht. is al wat voorgevormd maar is nog mooi ruuw. ook simpel ding gepakt om de basis te leren (dat ding levend houden) die tegen stootje kan.

zou nice zijn als'k in paar jaar aan het grote werk kan beginnen. maar wie het kleine niet deerd...

dit is men eerste boompje. een jeneverbes. juniperus chinensis.
[IMGM] [/IMGM]
hopelijk ziet die er ooit zo uit:
[IMGM] [/IMGM]

- poker. wek gezien het game bijna gedaan is, is het idee om op 1 oktober eraan te beginnen.

2dingen: one emo stuff en one grind stuff. kzit beetje in een dualiteit kwa mindset. laatste tijd (donno of het door men leeftijd /aproaching midlife / thuis zitten en teveel denk tijd hebben, ligt, maar anyways...)

kvraag me af hoe emotioneel satisfying pokeren eigenlijk is. i mean , ik denk wel goede eigenschappen te hebben om er iets mee te doen, onafhankelijk waar die iets is, al denk ik iets verder dan de regular fish; maar vraag is: waarom wil ik gaan pokeren.

kzit al tijdje met de tekst van het liedje van london grammer in men hoofd...

zalig nummer, maar die zin =' waisting my young years' blijft al weken in men achterhoofd spoken... ik heb obv wel een life naast poker, alhoewel die door ziekte ook niet echt meer super uitgebreid is omdat ik fysiek pak minder kan (de spontaniteit is er af), maar wat als ik men vrije tijd doorbreng met pokeren (wat toch de point is als ik nu beslis even serieuzer bezig te zijn, zodat poker naast hobby ook een $$$ bij-job word). heel veel voldoening , op maybe een alpha male gevoel van superioriteit door beter dan de rest te zijn, geeft pokeren eigenlijk weinig terug emotioneel. denk net omgekeerd dat het emo vrij zwaar is.

in kort: zou ik men beperkte vrij tjid, in dit enige leven dat ik heb, niet beter spenderen met dingen die een mens emotioneel rijker maakt , eerder dan puur financieel. financieel hoef ik het atm niet (cross fingers dat dit zo blijft en ik weer kan gaan werken in paar maanden), dus why iets doen dat emotioneel geld kost die iedere mens nodig heeft, en fysiek geld oplevert die ik eigenlijk niet nodig heb....

langs andere kant, heb ik enorm grote interesse in het spel, ben ik altijd benieuwd naar het volgende level , naar wat er achter de duur van nl50, nl100, nl400 schuilt vb, naar de steeds diepgaandere logica. zelf ben ik een perfectionist en is pokeren wel een soort ultieme oefening in perfectionisme (zeker bij cash waar je zelf geen fouten mag maken , zodat je geld kan verdienen van andere hun fouten). ik poker nu ook al 4 jaar zonder echt er rijk van te worden, paar K wel, maar over 4 jaar is men hourly 10cent ofzo, dus zou leuk zijn als het ook wat opleverd maar tegen welke "prijs". simple; mijn tijd.

Ik zou het ook kunnen zien als een manier om $$ te winnen om zo emotioneel iets te beleven waar ik anders geen geld voor zou hebben (zoals maand rondreizen in asia, of cursus skydiven, of nu men bonsai cursus...)

anyway, kzit wat met verschillende hersenkronkels en wil daar graag wat duidelijkheid in voor mezelf voor ik weer 3-4 jaar van men vrijtijd daar in besteed. in het begin was het gewoon fun, nu.... door te lang thuis te zitten (ok nog maar 1.5maand maar kom nu al ZOT van niets nuttig te doen), denk je wel aan kwaliteit idpv kwantiteit... langs andere kant is dit perfecte kans om even serieus te improven naar de level waar het mogelijkheden bied financieel.

donno of ik de enige ben die hierover nadenkt. door te pokeren breng je niet echt iets bij aan de samenleving. je bent eerder een volture die rond haar prooi zit te vliegen tot die een fout maakt en dan aanvalt, but the game can be SO interesting sometimes !!
same eigenlijk met gamen.... wil ik echt mijn vrije tijd door brengen met uren op knopjes drukken en een fictief character van alles te laten doen, idpv gewoon het zelf te doen. (ok lastig met ziekte, maar dan nog...). ik ga richting de fucking 40 (word er 37 vrijdag), al voel ik mij 25 (en zie ik er ook 25 uit gelukkig ) maar kzit er echt mee in men hoofd. how valuable is my time and how do i want to spend it.

ik zou morgne ook al kunnen beginnen met grinden, maar kwil hier eerst een antwoord op, voor ik eraan begin. doelloos grinden is pas echt verspilling van tijd. en de echte doelen van waarom ik de voorbije 4 jaar heb gespeeld heb ik ook behaald, dus ik heb er nieuwe nodig die me het waard zijn.

feel free om te commenten of me goede redenen te geven

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Dat poker veel tijd in beslag neemt als je ergens wil komen is een feit. Vervolgens is de kans ook groot dat je uiteindelijk nooit op stakes zal komen waar je veel geld verdient. Echter is het in mijn ogen juist leuk om ergens op te kunnen hopen/dromen, dat je dit mogelijk ooit toch bereikt. Daarnaast haal ik persoonlijk zelf veel voldoening/plezier uit het beter worden als speler. Als ik dan niet op de stakes kom waar iedereen over droomt 'so be it'.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

khad het eerder over wat diepere betekenis... beter worden als speler kan toch niet de meest +ev ding zijn in je leven. like als je nog 1week te leven zou hebben, zou je die dan spenderen aan poker? aan de weinige reacties te zien n benk blijkbaar de enige old fart die over zo'n dingen denkt.

short update:
wat spelers aant railen:
- brokebros hebben wat geshipped. hopelijk hun eigen bar en loads of degen stories te read.
- 6max nl speler die 100k in 100 dagen gaat grinden op nl400-nl1k (poker toch niet death.)

- bday gehad dit weekend. 37 y old geworden ( :facepalm:) gaan indoor skydiven in roosdaal (rate it 11/10), ben natural en na 20sec zatk al alleen te zweven. daarna wat in terneuzen rondgehangen. wat wandelen, kermis, film gaan zien (into the storm. was wel ok, verhaal was bed, maar tornado's waren nice.) daarna vanuit hotel balkon naar storm zien aan de zee terwijl de shampagne flessen (die ik ook gewonnen had met pool) geledigd werden.
free hotel (bon gewonnen in poolwedstrijd vorige jaar). vandaag familie, next week friends.

- niet echt meer over dieper meaning van life zitten te denken. ga zeker alsk poker een plan opstellen voor hoe de money te spenden. hoef niet 100% van profits te spenden, om upmoven niet in de weg te staan, maar kwil echt wat gaan spenden. zonder het te spenden, heeft pokeren geen zin atm denk ik. zijn betere dingen te doen in life, die me meer gevoel geven dat ik echt van het leven geniet, dan uren binnen achter pc buttons te clicken zonder uit te cashen. Skydiven word dus zowiezo één van de spenders, reizen, pbb iets met goede doelen. kwil ook wat meer tijd spenderen met men neef (die nu 8 is en eindelijk age word dat ie wat leuke dingen kan doen). kga hem zeker meenemen om te skydiven, icekarten , etc. ook gaat een deel naar Lewife. bedrag die zij free kan spenden , voor girlnight met friends of whatever.

- moet nog steeds aan men bucketlist beginnen. big game fishing moet er zowiezo opkomen. een merlijntje , een tonijn een een baracude vangen moet er gewoon op. expensive (tripje naar venezuela) maar met poker maniez wel ok om te doen.

dus ik begin pbb met serieus pokeren 1 oktober , maar ik ga eindelijk wat $$ burnen. i deserve it. goed cashout plan idea's.? eentje die ik kan aanpassen aan elk volume, elke bi. had onlangs iets gelezen om cashout plan telinken met EV winnings idpv real profit. hoeveel % uitcashen.? hoe verdeel ik de % ?

-gezondheid. fase 1 is done. zit nu in de helft van men IV AB kuur. morgen begin ik met tweede helft, weer 6 weken. voordeel: maar 3 dagen per week, nadeel: is bakster van 3 uur. vooral benieuwd naar de effecten ervan. nadelen beginnen nu ook aan te voelen op maag etc., but it's the name of the game. no pain, no gain. overal zijn er pak symptomen weg, andere geminderd en andere niets veranderd. energy level is lager, maar de kuur is ook gewoon zwaar. na de hele kuur, hopelijk pak recuperen en dan pas echt kank evalueren hoe het gaat. anyway, ik ben voor het eerst positief omdat men gezondheidsgraph eindelijk stijgt, but i got a long road ahead.

funny fact: ik krijg nog steeds elk jaar wat pocket money voor men bday (ja zelfs nog op mijn leeftijd. blijkbaar nemen sommigen geen nee als een antwoord.) nu ik weet nooit wat zelf te kopen en ik twijfel altijd en denk dan van: ok spaar ik tot ik echt weet wat ik wil.... well heb net even geteld en heb bijna 700€ liggen en no idea wat ermee te kopen. gsm = lol. niets houd het bij mij 1 maand vol, dus zou worst spend money ever zijn... weet ECHT niet wat ermee te doen. 1st world problems.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Beantwoorden
Citeren
schelleXL
Oldschool Grinder

happy BDAY solar.

Ik ben vooral blij dat de gezondheid de goede kant op gaat en dat je leuke dingen gedaan hebt met je verjaardag.

Ook de ideeeen van je bucketlist spreken me wel aan.

Maar om een merlijn te vangen ga je wel fysiek top moeten zijn denk ik.

Maar ja, jij vangt graag big :f_biggrin: _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

idd, denk dat ik na 2minuten al opgeef, maar heb men hele leven om die bucketlist te doen. en deel gaat inderdaad pas kunnen als gezondheid beter is. is één van de reden waarom we laatste jaren geen verre reizen meer gedaan hebben.

thanks voor de bday wishes :)

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

cashout plan is klaar en ben er happy mee. houd rekening met alles wat ik wou.

tl : dr

10.000hands avg/ week

nl25 - 6bb/100 expected winrate - 25% cashout - 37.5$ /week - 130$/maand
nl50 - 4bb/100 expected winrate - 25% cashout - 50$ /week - 200$/maand
nl100 - 3bb/100 expected winrate - 65% cashout - 195$/week - 800$/maand - 10k / year (excl rb). incl RB zou 1K$/month zijn.

upmove NL50 verwacht week 3 (november 2014)
shots NL100 @ 3k BRM verwacht na week 12 (januari 2015)
NL100 @ 5k BRM verwacht na week 26 (maart 2015
NL200 @ 10k BRM verwacht 1 jaar later.

ik ga dit weekend pbb al beetje spelen om er weer in te komen. is ondertussen ook al paar weken geleden, dus even opwarmen en dan beginnen we 1 oktober met de grind.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

pic werkt precies niet meer maar cared niet :)

anyway , ben begonnen met de opwarmer.

good news:

:diamond: overal agro LAG game is er nog steeds
:diamond: postflop zelf wat leuke kleine dingen gedaan die ik anders niet zou doen door autopilot en die nu sense beginnen te maken. tis niet veel, maar die 2 barrels die wel doen folden idpv check/fold leveren na een tijd toch wat centjes op.
:diamond: De regs heb'k het best onprettig gemaakt :) had'k voor men break hard aan gewerkt en die lijn doorgetrokken. bu/sb/bb gewoon super hard hun fold23bet/fold2cbet/cbetflopenturngaps abusen.

OVERALL: redline is breakeven en eigenlijk best tevreden over men overal game. toch niet zo verloren als ik eerst dacht. vond hem zelfs zeer goed

bad news:
:club: discipline om sterke hand te folden is weg.
:club: spew 2 bi's weg.
:club: runde bi under ev KK<TT
:club: nieuwe AB kuur is weer zwaar. dus lockdowns en lange sessie uit den boze

OVERALL: blue line is zakkende. had'k niet gespewed, wask ev 3BI up. Dus gewoon kwestie van die folds weer te maken en tegen dat ik de 1.5k br hit, denk ik dat ik me niet al teveel zorgen hoef te maken om te upmoven. moet wel die fouten eruit halen. denk dat ik een 10-tal handen kan vinden die echt easy niet hadden moeten gebeuren over 750 handen . zal zweten worden om die easy fouten compleet uit men game te halen.

Vragen:
heb nog wat vraagjes over men 4bet bluf range vs een out of line 3betvssteal player. kan ik handen als KQs vb beter in men coldcall zetten omdat ik ahead sta van hun topoffolddus3betikmaar-range of kan ik daar beter mee 4betbluffen omdat ik massa's blockers heb voor KK/AK/AQ/QQ. is elk geval note dat ik 4betbluff nu wat meer moet gaan bestuderen.

welke factor is dominant in je 4betbluff range bepalen: blockers hebben of ahead van zijn bluffrange staan (of zijn foldto4bet stats maar heb je nooit genoeg handen van op deze limieten, dus niet bruikbaar)

tl : dr

spews:

Spoiler

flop is std. heb 2 passieve stations na me een een tighte reg die ik flop nog zie checken. dus ik bet uit voor value gezien de stations nooit zelf gaan betten en ik geen check aruond wil.
hu, moet ik hier turn altijd bet/folden denk ik.
4way is dit een check/fold turn denk ik. in ieder geval easyest riverfold in the world. i blame it on the break :rolleyes:

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584064
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $46.69 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 89428
BB: $13.52 - VPIP: 36, PFR: 13, 3B: 0, AF: 0,8, Hands: 69
UTG: $44.68 - VPIP: 81, PFR: 22, 3B: 6, AF: 2,1, Hands: 37
MP: $37.43 - VPIP: 29, PFR: 26, 3B: 20, AF: 4,0, Hands: 34
CO: $25.00 - VPIP: 20, PFR: 14, 3B: 1, AF: 8,0, Hands: 217
BTN: $25.00 - VPIP: 17, PFR: 14, 3B: 5, AF: 2,1, Hands: 314

Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with 7 :club: 7 :diamond:
UTG calls $0.25, 2 folds, BTN raises to $1.25, Hero calls $1.15, BB calls $1, UTG calls $1

Flop: ($5.00) T :club: 7 :spade: 6 :club: (4 players)
Hero bets $2.90, BB calls $2.90, UTG calls $2.90, BTN calls $2.90

Turn: ($16.60) 2 :club: (4 players)
Hero checks, BB checks, UTG bets $6.75, BTN calls $6.75, Hero calls $6.75, BB folds

River: ($36.85) Q :spade: (3 players)
Hero checks, UTG bets $11.00, BTN raises to $14.10, Hero calls $14.10, UTG folds

Final Pot: $76.05
Hero mucks 7 :club: 7 :diamond:
BTN shows K :club: Q :club:
BTN wins $74.05
(Rake: $2.00)

Spoiler

ietsje moeilijk om turn te folden nu ik trips hit, river is snapperdesnapfold. langs ene kant bad news dat die J op de turn valt, want dan zitten er minder Jx in zjin range, langs andere kant beat ik nu overpairs, maar daar zitten er ook weinig van in zijn range. ik zet zijn range na turn dus op FD met overcards en sets. kzie geen 2p's. meeste combo's zijn fd's en die zie ik hem turn wel doorbarrelen dus ik call turn om river te evalueren. river moet ik hier folden, maar level mezelf hier en crycall. kzie hem zijn fd's niet 3x barrelen.

EDIT: als'k hem enkel op Jx en FH zet , heb ik op de turn 61% ,dus de turn is std call, en op de river beat ik 15 Jx combo's en word ik door 6 fh combo's gebeat. al bij al..... maybe was de call toch niet zo slecht op de river. ik zie hem Jx ook zo spelen.

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584066

BTN: $25.00 - VPIP: 26, PFR: 24, 3B: 11, AF: 1,2, Hands: 140
SB: $27.01 - VPIP: 25, PFR: 18, 3B: 5, AF: 1,5, Hands: 55
BB: $25.00 - VPIP: 15, PFR: 12, 3B: 2, AF: 1,0, Hands: 133
Hero (UTG): $37.44 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 89431
MP: $25.00 - VPIP: 23, PFR: 17, 3B: 9, AF: 7,0, Hands: 48
CO: $34.67 - VPIP: 20, PFR: 17, 3B: 8, AF: 0,0, Hands: 59

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG with A :diamond: J :heart:
Hero raises to $0.75, 3 folds, SB calls $0.65, 1 fold

Flop: ($1.75) 2 :spade: 6 :heart: J :spade: (2 players)
SB checks, Hero bets $0.96, SB raises to $3.50, Hero calls $2.54

Turn: ($8.75) J :club: (2 players)
SB bets $5.50, Hero calls $5.50

River: ($19.75) 3 :club: (2 players)
SB bets $9.90, Hero calls $9.90

Final Pot: $39.55
SB shows 2 :club: 2 :heart:
Hero mucks A :diamond: J :heart:
SB wins $37.77
(Rake: $1.78)

improvements:

Spoiler

normaal 2d barrel ik hier nooit, maar als hij Ax had, had hij flop gewoon gecbet. makes weinig sense om met Ax hier te check/call voor hem, dus als hij check/called zet ik hem hier eeder op 2d pair , draws en 2d barrel ik hem van zijn hand af, terwijl ik hier vaak 1x zou stabben en dan zou opgeven

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584069

BTN: $13.25 - VPIP: 12, PFR: 9, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 33
SB: $26.85 - VPIP: 38, PFR: 28, 3B: 5, AF: 1,8, Hands: 106
Hero (BB): $35.77 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 89441
UTG: $27.42 - VPIP: 13, PFR: 12, 3B: 13, AF: 0,0, Hands: 95
MP: $35.98 - VPIP: 27, PFR: 17, 3B: 13, AF: 5,7, Hands: 94
CO: $12.86 - VPIP: 18, PFR: 15, 3B: 0, AF: 1,0, Hands: 40

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with 9 :diamond: 9 :club:
4 folds, SB raises to $0.75, Hero calls $0.50

Flop: ($1.50) 3 :diamond: 8 :club: A :diamond: (2 players)
SB checks, Hero bets $0.82, SB calls $0.82

Turn: ($3.14) T :heart: (2 players)
SB checks, Hero bets $2.00, SB folds

Final Pot: $3.14
Hero wins $3.00
(Rake: $0.14)

discutiehand: 3 street bluff

Spoiler

gedachte: pre std (slechts 3 3bethanden, waar ie er 2 van fold)
flop: ik heb FE en handequity met backdoors dus fine
turn: pik ik extra equity op en ik zie villain op deze board mijn cbet vaak weinig respect geven, dus ik 2d barrel.
river: nu hij turn oko gecalled heeft, heeft ie nooit Ax. A2/A8 defend ie niet, 22/88 soms, maar die zie ik hem op de turn raisen voor value. ik heb nu wel de Ax, maar denk dat ik hier zelf zonder de A , ATC kan pushen omdat hij hier lastig broke kan gaan met de handen waarmee ie defende en geen Ax heeft. ik pushte om een crycall van 99+ te krijgen.

handen op river. QQ+ 4bet ie pre, dus denk over's (99-TT-JJ), FD's, unders (33-77) en denk dat hij heel groot deel van die range hier gaat folden (if not zjin hele range), waardoor de push met ATC altijd +ev is.

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584070

CO: $28.47 - VPIP: 26, PFR: 24, 3B: 11, AF: 1,2, Hands: 140
BTN: $25.00 - VPIP: 25, PFR: 18, 3B: 5, AF: 1,5, Hands: 55
SB: $25.00 - VPIP: 15, PFR: 12, 3B: 2, AF: 1,0, Hands: 133
Hero (BB): $25.00 - VPIP: 25, PFR: 20, 3B: 7, AF: 1,7, Hands: 89441
UTG: $25.00 - VPIP: 25, PFR: 14, 3B: 0, AF: 2,0, Hands: 28
MP: $27.20 - VPIP: 20, PFR: 17, 3B: 8, AF: 0,0, Hands: 59

Pre Flop: ($0.35) Hero is BB with 5 :spade: A :spade:
3 folds, BTN raises to $0.75, 1 fold, Hero raises to $2.40, BTN calls $1.65

Flop: ($4.90) 2 :spade: 8 :club: 8 :diamond: (2 players)
Hero bets $2.90, BTN calls $2.90

Turn: ($10.70) 3 :spade: (2 players)
Hero bets $6.00, BTN calls $6

River: ($22.70) A :club: (2 players)
Hero bets $13.70, BTN folds

Final Pot: $22.70
Hero wins $21.68
(Rake: $1.02)

graph:

men button play is terrible, dus hierbij paar Button hands, open voor kritiek.

Spoiler

pre: 4bet vs call? (17/11/4 speler), dus ik vermoed call is fine
sizing: crap
line: had beter op flop gewoon gecalled met men highcard right en turn check/fold

durfde turn niet door te barrelen. dacht dat hij maar weinig fd's zo zou spelen
Hand #1
Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584084

Hero (CO): $35.84
BTN: $25.27
SB: $23.14
BB: $33.29
UTG: $32.84
MP: $33.15

Pre Flop: ($0.35) Hero is CO with Q :spade: A :heart:
2 folds, Hero raises to $0.75, BTN raises to $2.25, 2 folds, Hero calls $1.50

Flop: ($4.85) 5 :heart: 9 :club: T :club: (2 players)
Hero checks, BTN bets $2.75, Hero raises to $5.50, BTN calls $2.75

Turn: ($15.85) 9 :diamond: (2 players)
Hero checks, BTN bets $17.52 all in, Hero folds

Final Pot: $15.85
BTN wins $15.14
(Rake: $0.71)

Hand #2

pre: villain is agro lag reg met 16% 3bet
hier had'k beter de vorige hand line genomen; nl check/raise flop right?
geen sd value zonder highcard , maar wel outs en FE.
sizing: wat is goede sizing? 9$ 11$ ?

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 2584085

BB: $25.52
UTG: $19.56
MP: $31.37
Hero (CO): $29.84
BTN: $49.75
SB: $60.94

Pre Flop: ($0.35) Hero is CO with Q :spade: K :diamond:
2 folds, Hero raises to $0.75, 2 folds, BB raises to $2.50, Hero calls $1.75

Flop: ($5.10) 4 :diamond: J :club: 9 :diamond: (2 players)
BB bets $3.50, Hero calls $3.50

Turn: ($12.10) 7 :club: (2 players)
BB bets $5.75, Hero folds

Final Pot: $12.10
BB wins $11.56
(Rake: $0.54)

View all 2 hands

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Laatste 2 handen beide 4bet/fold pre.
Al zou je bij de hand met AQo ook nog kunnen folden.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ok thanks, toch voor de blocker 4betbluff gaan dus.
heb ik hier dan ip dan nog ooit wel een coldcall range? (oop geen coldcall range hebben lijkt me te verklaren, maar what about ip vanuit lp vs een blindresteal?)

ps al men pics op tinypic zijn weg na een dag. andere ook dat probleem? alternatief (zonder acc te moeten aanmaken?)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Das altijd zo bij tinypic, beter imgur ofzo

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

ok thanks wolfske: ziet er idd best handige site uit ! nice.

repost dus giraffe en cashout.

Beantwoorden
Citeren
solartje Topicstarter
solartje
Poker Player

Multitasking: slechter voor je IQ dan marihuana roken. vooral deel over dat je hersenen 20min nodig hebben om een te stabiliseren van iets dat je deconcentreerd... vb je bent aan het pokeren en plots telefoon, of iemand roept je op FB, en je gaat toch even piepen..

link

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

yeah kga dan snap autopiloten :P

not that it matters though, wordt nogsteeds gewoon gecoolerd op dezelfde manieren als normaal

Beantwoorden
Citeren