DAY 1 : set 1 :eerste setje slecht afgelopen

♠_evil: BOOS op mezelf. voelde na uurtje spelen dat vermoeidheid naar boven kwam, maar khad maar 350 handen gespeeld en wou wat meer volume hebben, als excuus. result duidelijk te zien in graph.
begon met spew tegen spewtard die ik geen credit gaf.
kga dan marginale handen vs deze maniac spelen, wat je net NIET moet doen, en gaan met teveel marginale handen naar sd etc. vermoeidheid word erger, voel herxheimer reactie aankomen
begon eindelijk wat te recoveren van de spews, maar speel dan handje tegen reg waar ik overpair moet folden na een 3bet pre en een raise op de turn. kvoel tilt aankomen
en tilt en meteen sessie gestopt.
laatste tilt hand
Spoiler
speler had 38/13 stats, weinig handen. passieve vis dus.
preflop value3bet is std, de coldcall4bet was al begin van het hele probleem. ship of fold en vs hem snapfold, omdat een passieve vis nooit 4bet als bluff. postflop makes no sense.
Poker Stars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (5 handed) - Poker Stars Converter Tool from http://flopturnriver.com
BB ($28.10)
UTG ($4.98)
MP ($20.55)
Button ($26.72)
Hero (SB) ($32.93)
Preflop: Hero is SB with 10:club:, 10:diamond:
2 folds, Button raises $0.50, Hero raises $1.65, 1 fold, Button raises $3.50, Hero calls $2.25
Flop: ($8.25) 7♣, 4♣, 5♣ (2 players)
Hero bets $4.20, Button raises $22.72 (All-In), Hero calls $18.52
Turn: ($53.69) A♦ (2 players, 1 all-in)
River: ($53.69) K♦ (2 players, 1 all-in)
Total pot: $53.69
Spoiler
Button had Q♦, Q♣ (one pair, Queens).
Hero had 10:club:, 10:diamond: (one pair, tens).
Outcome: Button won $51.69
pissed op mezelf. waarom stop je niet. begin was'k hyper concentrated met de meditatie en studie net voor de sessie. Denk dat ik 1 hand gemarked heb als mogelijke fout over eerste 300 handen en dan verkloot je het gewoon puur omdat ik niet wou stoppen en denk ik wel 1 fout per 10 handen te kunnen vinden.
zit nu vollop in herx . heb het koud, tril helemaal, dus hopelijk gaat het straks over, kunnen we nog wat spelen, en anders word het voor morgen.
not happy AT ALL ! liever drie keer KK<AA dan 70$ spewen.
ik denk echt alle soorten NL25 spelers te crushen , maar kmoet echt wat meer met men gezondheid rekening houden , want ziekte maakt me nogal "explosief" ,heb kort lontje en is duur grapje.
Denk dat dit gewoon men aller grootste leak is : niet optijd stoppen. ik moet de tekens van opkomende herxreactie beter kennen en in het oog houden. denk dat deze challenge 3x zo moeilijk word als in normale gezonde toestand. mja, laat maar komen. moeilijk gaat ook