Ik heb eigenlijk nog maar net nieuw blogje van december ofzo, maar voor de duidelijkheid toch maar dit apart blogje
Eerst even korte inleiding, waarom ik
In juli/augustus heb ik vrij succesvol tijdje de 45mans gegrind. Dit ging goed, maar toen wou ik sidegames gaan spelen die ik wel beat waarschijnlijk, maar natuurlijk buiten brm...
Nu is mijn BR dus volledig weg(buiten klein deeltje dat ik nog op bettfair heb vaststaan). Ik kon natuurlijk proberen helemaal van beneden terug up te grinden, maar ik vond het beter om gestaked terug opnieuw te beginnen.
Kort de belangrijkste puntjes.
Ik zal beginnen op de 3.5dollars met een startroll van 500(waarvan 300effectief om mijn account zal staan)
:diamond:Upmoven zal in overleg gebeuren, maar normaal zal dit rond 800dollar gebeuren
:diamond:ik ben vrij hoog aantal tafels gewoon(30+), maar ik zal beginnen met 12tafels om erin te komen. Indien de eerste sessies goed lopen, schakel ik over naar 20. Dit tot een 400tal games, waarna herbekeken wordt en eventueel aantal tafels verder omhoog wordt getrokken.
Dan ook puntjes waarvan ik van mezelf weet, waar ik nog lichte verbetering kan maken
loser callen/overpushen(op 3.5dollars, zal dit nog minder nodig zijn, maar op de 7's toch al meer). Dit omdat er op de 3.5zoveel value in fi pushs zit, dat je +EV's makkelijk kunt laten gaan
:spade:Dit is puntje dat solar mij heeft aangetoond. Looser repushen tegen minraies van co/bu in sb/bb voor effective stacks van 8/14bb.
Morgen start ik ermee. Ik heb helemaal niks te doen eigenlijk. Dus kan er mooi grinddagje van maken.