Die AKs zou ik niet zomaar opgeven met zo veel equity op n flop waarvan villain mss niet geloofd dat je die gehit hebt. Denk dat callen de beste lijn is, al zou ik n 4bet ook wel goed vinden hier, denk dat je niet altijd tegen n set hoeft te zitten hier
2de hand had ik zelf nog gecalled tegen een unknown op de flop met top paar en geen kicker en de turn zou ik vaak opgeven als de hand niet verbeterd.
3de hand ben ik het wel met rogervieri eens op het 4betten na.
Aangezien dat niet gaat als er nog geen 3 bet is geweest
Er is alleen een bet en een raise (2bet) tot nu toe geweest op de flop.
Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 2736239
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter
BB: $2.33
UTG: $0.42
UTG+1: $3.06
MP1: $2.00
Hero (MP2): $2.56
CO: $1.77
BTN: $1.73
SB: $2.22
Pre Flop: ($0.03) Hero is MP2 with K
Q
UTG calls $0.02, 2 folds, Hero raises to $0.10, CO calls $0.10, 2 folds, BB calls $0.08, UTG calls $0.08
Flop: ($0.41) A
A
T
(4 players)
BB checks, UTG checks, Hero checks, CO bets $0.10, BB folds, UTG folds, Hero calls $0.10
Turn: ($0.61) 6
(2 players)
Hero checks, CO bets $0.10, Hero calls $0.10
River: ($0.81) J
(2 players)
Hero bets $0.50, CO raises to $1.47 all in, Hero calls $0.97
Met die lage bet dat hij bette had ik het gevoel dat hij op een draw zat. Als ik hit op river, beter dan check/call of check/raise.
Nu door zijn raise op de river, moest ik folden?
Oorspronkelijk gepost door winnerke123
Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 2736239
DeucesCracked Poker Videos Hand History ConverterBB: $2.33
UTG: $0.42
UTG+1: $3.06
MP1: $2.00
Hero (MP2): $2.56
CO: $1.77
BTN: $1.73
SB: $2.22Pre Flop: ($0.03) Hero is MP2 with K
Q
![]()
UTG calls $0.02, 2 folds, Hero raises to $0.10, CO calls $0.10, 2 folds, BB calls $0.08, UTG calls $0.08Flop: ($0.41) A
A
T
(4 players)
BB checks, UTG checks, Hero checks, CO bets $0.10, BB folds, UTG folds, Hero calls $0.10Turn: ($0.61) 6
(2 players)
Hero checks, CO bets $0.10, Hero calls $0.10River: ($0.81) J
(2 players)
Hero bets $0.50, CO raises to $1.47 all in, Hero calls $0.97Met die lage bet dat hij bette had ik het gevoel dat hij op een draw zat. Als ik hit op river, beter dan check/call of check/raise.
Nu door zijn raise op de river, moest ik folden?
In multiway pot fold ik hem sowieso op de flop. Je hebt waarschijnlijk 4 outs en er bestaat gewoon de kans dat je al drawing dead bent. Zelfs met 25% pot bets kan je hier gewoon niet callen.
Hij heeft hier nu waarschijnlijk A10 of AJ.
Ok, bedankt voor de uitleg. Dacht al dat hand niet goed gespeeld was ondanks lage potbets. Maar je hebt inderdaad gelijk
Daarnet met een grote vis aan tafel gezeten. Reraisde willekeurig, speelde bijna elke hand en als hij hit ging hij AI op flop en als hij niets had bette hij 1 bb en callde hij wel alle reraises op flop en turn. Wat meer handjes tegen hem gespeeld, hij maakte mijn sessie goed
Dat soort spelers wil je meer zien. Hopelijk kom je hem vaker tegen en heb je er een notitie van gemaakt.
Indien interesse, post ik verder in mijn oude blog (voorkomt dat ik terug een blog open).
Ik zou voornamelijk handen posten om zo bij te leren en te stijgen naar limieten.
Start: NL 2
Ik zal proberen zeer strikt te spelen, wat normaal gezien moet zorgen dat ik vrij vlot NL2 beat.
Indien interesse, post ik verder in mijn oude blog (voorkomt dat ik terug een blog open).
Ik zou voornamelijk handen posten om zo bij te leren en te stijgen naar limieten.Start: NL 2
Ik zal proberen zeer strikt te spelen, wat normaal gezien moet zorgen dat ik vrij vlot NL2 beat.
Klopt helemaal, good luck met je avontuur
Mag je zelf weten of je met dit blog doorgaat of nieuwe opent, wel leuk als je alles in 1 thread hebt :).
Zal verdergaan in dit blog. Bedoeling is gewoon om bij te leren en vooral eens hoger te geraken dan NL2.
Om te voorkomen dat ik tilt of fouten maak (zoals vroeger) is alles uitgeschakeld of geblokkeerd in pokerstars behalve NL2 en toernooien tot 1$.
Ik speel geen ZOOM meer (tot vandaag ZOOM gedaan, maar ik denk dat mijn fout is als beginner).
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (8 handed) - PokerStars Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com/Hand-Converter.php
UTG ($0.75)
UTG+1 ($2.06)
Hero (MP1) ($1.93)
MP2 ($2.28)
CO ($1.75)
Button ($1.51)
SB ($1.86)
BB ($2.15)
Preflop: Hero is MP1 with K
, K
2 folds, Hero raises to $0.08, MP2 calls $0.08, 1 fold, Button calls $0.08, 2 folds
Flop: ($0.27) 2
, 5
, 3
(3 players)
Hero bets $0.18, MP2 raises to $0.49, 1 fold, Hero calls $0.31
Turn: ($1.25) 6
(2 players)
Hero checks, MP2 bets $0.66, Hero ????,
PokerStars No-Limit Hold'em, $0.02 BB (8 handed) - PokerStars Converter Tool from http://nl.flopturnriver.com/Hand-Converter.phpUTG ($0.75)
UTG+1 ($2.06)
Hero (MP1) ($1.93)
MP2 ($2.28)
CO ($1.75)
Button ($1.51)
SB ($1.86)
BB ($2.15)Preflop: Hero is MP1 with K
, K
2 folds, Hero raises to $0.08, MP2 calls $0.08, 1 fold, Button calls $0.08, 2 foldsFlop: ($0.27) 2
, 5
, 3
(3 players)
Hero bets $0.18, MP2 raises to $0.49, 1 fold, Hero calls $0.31Turn: ($1.25) 6
(2 players)
Hero checks, MP2 bets $0.66, Hero ????,
Ik zou hier op de flop folden. Vaak zit je hier tegen een set/ flushdraw. Want als er nog een klaver zou bij vallen, wat zou je dan doen? Ik staarde me ook altijd blind op een KK AA, maar in zo"n situatie muck ik tegenwoordig rustig zulke handen. Tenzij je een read op deze persoon hebt dat hij je probeert weg te bluffen.
Moet je geen rekening houden met vb. 77-1010.
Zo'n play is meestal wel een set en dan moet ik inderdaad leren folden op de flop.
Best lastig zonder reads op de tegenstander, maar het is wel een flop waar veel set mogelijkheden in zitten en is folden waarschijnlijk beter.
Speel ik hier tegen een big fish dan zou ik all-in gaan. Die hebben wel vaak 77-1010. Ook heb ik ze wel eens all-in zien gaan met Ax.
Bedoeling is om op het begin echt correct te spelen om zo BR te zien groeien en op te moven naar NL5.
Hold'em manager 2 is terug geactiveerd en opgestart.
@Batsie85: met welke BR ben jij gestart?
Ik heb een vraag in verband met time management.
Hoe plaatsen jullie het poker in jullie planning indien je rekening houdt met sport / werk / woning / sociaal leven / .... ?
Laatste dagen veel gepokerd, maar dit moet ik aanpassen omdat ik ook met andere zaken moet rekening houden. Op zich vind ik het zeer belangrijk dat poker goed wordt ingepland zodat het lukt om dit verder te blijven spelen. Constant achter de computer is natuurlijk geen oplossing
Hoe plaatsen/plannen jullie dit in?
Ik ben begonnen met 20 , maar beter is om met 40 te beginnen.
Ik poker vaak als de vriendin niet thuis. En is ze wel thuis dan zeg ik tot 8 uur ben ik boven aan het pokeren en daarna gaat de laptop weg.
Ik poker vaak als de vrouw naar bed gaat, maar de laatste tijd val ik dan ook al bijna in slaap dus dan komt er niets van
Zo nu en dan ook tussen de bedrijven door.