Ga naar het forum
Steamblog - De laat...

Meldingen
Alles wissen

Steamblog - De laatste stap.

190 Berichten
74 Gebruikers
0 Reacties
15.6 K Weergaven
martijnde666
Oldschool Grinder

Ben jij Zeurrr ook nog tegengekomen als MSS speler aan de nl10 tafels?
Ik heb m een stack gesponserd ;)

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

We request a new blog entry! :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Qubie

+1

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Infie

+1

+2

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door solartje

+1

+2

laat die man ook van z'n vakantie genieten....

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Onzin84

Oorspronkelijk gepost door solartje

+1

+2

laat die man ook van z'n vakantie genieten....

Onzin

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Zo. We zijn weer terug van vakantie.

@ martijn: ik heb op vakantie mn pokerstars app geinstalleerd en die heb ik getest op de zoom 10NL :D

@Qubie: Hmmm... heb mn mailbox 3x ondersteboven gehad, maar kan geen mailtje van je vinden ♠ gestuurd naar steambull1@hotmail.com? Zo nee, kun je hem daarheen sturen vanuit je sent items? Zo ja, kun je hem nog een keer sturen vanuit je sent items?? :D

Het goede van vakantie is dat je eens rustig kunt nadenken. Ik had geen internet op mijn plek, dus poker zat er buiten het testen van mn pokerapp niet in. Nog maar eens nagedacht over mn maingame voor de komende periode, maar zelfs 3 weken hebben mij geen licht gebracht. Zie nog steeds veel voordelen in 6-max en heb ook heel veel spots en ranges in mn hoofd zitten, maar die game wil op de een of andere manier niet lekker lopen. HM geeft helaas ook aan dat ik gigantisch onder EV run in die dingen.

Komende weken eerst eens een goede sample neerzetten voordat ik verdere conclusies trek. Grootste voordeel is dat ze continue genoeg runnen en ik ze dus op alle tijden van de dag kan spelen.
Maar dan moet ik er wel genoeg winst op maken... Voorlopig grinden en analyseren!

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Ha Steambull,

Gaat de coaching vanavond ook weer door? Je had eerder gepost dat het pas volgende week weer begint maar aangezien je weer terug bent en de coaching er ook weer tussen staat op de homepage...

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Steambull

@Qubie: Hmmm... heb mn mailbox 3x ondersteboven gehad, maar kan geen mailtje van je vinden ♠ gestuurd naar steambull1@hotmail.com? Zo nee, kun je hem daarheen sturen vanuit je sent items? Zo ja, kun je hem nog een keer sturen vanuit je sent items?? :D

inderdaad naar verkeerde email adres gestuurd. Bij deze, sent.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Ha Steambull,

Gaat de coaching vanavond ook weer door? Je had eerder gepost dat het pas volgende week weer begint maar aangezien je weer terug bent en de coaching er ook weer tussen staat op de homepage...

Nee, dit was een foutje dat nu opgelost zou moeten zijn. Vanaf volgende week zal de coaching wel weer doorgaan.

Wellicht zal dit vanaf nu ook de maandag zijn!

Beantwoorden
Citeren
euroshopper
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr

Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Ha Steambull,

Nee, dit was een foutje dat nu opgelost zou moeten zijn. Vanaf volgende week zal de coaching wel weer doorgaan.

Wellicht zal dit vanaf nu ook de maandag zijn!

wbn

Beantwoorden
Citeren
Winterdream
PokerStrategist

Hai.

Het is maandag.

...Pompiedom..

Dag.

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Winterdream
Hai.

Het is maandag.

...Pompiedom..

Dag.

zag hem gister avond nog bij me aan tafel zitten op de 15$ 45 mans ;) meer weet ik ook niet :P

Beantwoorden
Citeren
PhantomR32
PokerStrategist

Volgens mij is er iemand jaloers op vakantievierende Steambull :P
Hij zou toch 23-8 hervatten las ik net een pagina eerder, hoezo zou hij vanaaf dan al coaching doen?

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

Tijdje niet op pokerstrategy geweest. Succes met je doelen steambull.

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Mooi. augustus is voorbij.
Heb de afgelopen maand ongeveer 1200$ kunnen afschrijven, dus ben blij dat het september is. Heb ik in ieder geval een reden om te denken dat het weer beter kan gaan.
Afgelopen week 2 vids gemaakt over endgames in 18/45/180 mans dus mn ICM kennis weer aangescherpt. Is me goed van pas gekomen.
Deze maand ook WCOOP. Af en toe een event van meepakken als het binnen mn werktijden ligt. Ook de 45s wat opgeschroefd. Leuke format met genoeg $$-potentie. Kom alleen wat vaker mn collega's van pokerstrategie tegen (onmybike, liessens en solartje). Moet ik toch maar op de $30s blijven om ze te ontlopen.

Wil binnenkort na een paar goede sessies, zodat ik het idee heb dat het niet van mn roll afgaat, weer ergens een topcoach huren om met me meee te kijken. Ik heb met Bernardc een lijntje kunnen leggen. Lijkt me een topkandidaat.
Heb wel weer ff zin in een upswing, kennen jullie dat gevoel?

Denk dat ik donderdag mn 100.000 vpp ga halen en dus voorlopig weer verzekerd ben van mn SN status. Volgend jaar toch echt de 2 of 3 ton halen. afhankelijk van het feit of mn plannen allemaal doorgaan.

DonBartos is me iig voor gegaan. Zo loopt er ook nog een challenge met hem wie er dit jaar het eerst bij de 200k vpp is. Denk uberhaupt niet dat ik het nog ga redden, maar hij loopt gewoon ook wel 15k ptn voor, dus wordt al lastig.

but who knows... De winnaar trakteert de ander op een zuipavondje, dus ben nog op en top gemotiveerd.

Beantwoorden
Citeren
Steambull Topicstarter
Steambull
Legacy Member

Afgelopen week een gesprek op mijn werk gehad. Heb de optie van een jaar lang onbetaald verlof besproken. Directeur is akkoord. Fantastisch nieuws natuurlijk. Dat betekent dat ik mn baan in het onderwijs niet kwijt ben en dat ik toch een jaar lang kan proberen of het wat voor me is, 50 uur per week wegkwijnen achter mn PC op een slecht geisoleerde zolder, ver verwijderd van de bewoonde wereld. Klinkt aantrekkelijk, niet?

Jammer dat het net samenvalt met de langste downer van mn 'carriere'. Heb nu vanaf augustus 200 BI verspild, pre rakeback. 100 BI post rakeback. Op een ABI van $21.50. Niet erg lekker als je net je plannen wilt doorzetten.

Frustrerende is toch wel de lengte, niet eens zozeer de 'diepte'. Ben in al die jaren toch wel aardig wat dry spells te boven gekomen, maar meestal loste zich dat weer snel op, maar deze duurt nu al 2,5 maand. Kwam Shame-Li toevallig tegen, een zeer goede MTT-(SNG) reg, die me vertelde dat hij de -15k had aangetikt, oooohhhh, het kan altijd erger!

Heb me erg gefocust op de 6-max hyper in september. Hoewel ik me nog nooit zo verdiept had in een gametype is het me niet gelukt ze te verslaan. Ze zijn wel enorm goed voor je VIPstatus. De $30's vragen $1.17 rake per game. Je kunt er tegen de $100/uur mee raken. Ik denk dat ik ze toch links ga laten liggen. Want hoewel ik er het meest vertrouwen in heb dat ik ze theoretisch goed speel, de resultaten blijven achterwege. Dan toch maar weer back to the roots. De gewone turbo SNG's.

Tijd voor de ommekeer. Ik ben onderhand door alle stof gegaan, heb de zure appel tot het klokhuis op en de gifbeker is helemaal leeg. Wie geeft me zijn luckbox even te leen?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes man! Hoop dat het nu beter zal gaan, want dit lijkt me een frustrerend begin :facepalm:

Ik heb geen luckboxes, maar een duimpje kun je wel krijgen ♠_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren

C:\Program Files\PokerStars>PSConsole.exe
> start enable_luckbox
> username: Steambull
Luckbox enabled for user: Steambull
> save
Settings saved
> quit
C:\Program Files\PokerStars>_

done. :coolface:

Beantwoorden
Citeren
CarlyTuur
PokerStrategist

Ommekeer moet zowiezo komen, kan niet anders. :coolface: Success en hoop dat het reuze mee zal vallen. Dus van mij ook ♠_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren