Ga naar het forum
Steamless blogt

Meldingen
Alles wissen

Steamless blogt

11 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
291 Weergaven
Steamless
PokerStrategist

Hoi!

:diamond: Wie ben ik? :diamond:

Steamless, 25 jaar oud, werk ongeveer 1 jaar, woonachtig in Antwerpen.

Ik speel al enkele jaren poker, maar slechts het laatste jaar 'serieuzer'. In het begin was dat met vrienden voor de fun, tot iemand me doorverwees naar de website van PokerStrategy. Vol goede moed aan de slag gegaan met het $50 startkapitaal, maar tot de conclusie moeten komen dat je er puur op goede wil echt niet komt. Gevolg: $50 down the drain... Daarna nog enkele keren nieuwe deposit gemaakt (telkens zo'n €20), maar echt veel beterschap zat er niet in. Uiteindelijk ben ik minder en minder gaan spelen omdat ik er echt geen plezier meer in had. Een spelletje poker was pure frustratie vanwege de stomme calls en onnodige bluffs. Op een gegeven moment lag m'n account op Party Poker zelfs enkele maanden volledig stil tot ik 2 maanden geleden de laatste $6 over de balk wou smijten. Ik heb me toen ingeschreven voor een $6 MTT met het gedacht dat ik ze nooit meer terug zou zien. Uiteindelijk goed gespeeld en 2e geworden waardoor ik terug een leuke BR had.
€100 heb ik over gezet naar William Hill om daar een bonus vrij te spelen, de rest heb ik op Party Poker laten staan. Ondertussen staat m'n BR van William Hill op mijn eigen bankrekening en heb ik enkel de roll van PP nog.

Tussentijds heb ik vorig jaar ook enkele keren deelgenomen aan de Belgium Open Freeroll. Leuke ervaring!

:diamond: Waarom deze blog? :diamond:

Ik wil deze blog bijhouden om te voorkomen dat ik terug als een randdebiel m'n geld ga weggeven door slecht te spelen.