Hi guys,
De meesten zullen me naderhand wel een beetje kennen. Maar voor degenen die ik nog niet op de tenen heb getrapt, volgt een vrij korte introductie.
Ik ben Krulle (zet hier liever men echte naam niet neer), morgen 23 jaar oud, en werk bij de Dienst der Gebouwen bij de Provincie West-Vlaanderen als technisch medewerker. Een verder niet zo interessante bureaujob dus.
Poker kan ik veruit als belangrijkste hobby beschouwen. Toch heb ik ook nog andere hobbys waaronder: bowling, pool, basketbal, gaming, films & muziek, en last but not least zuipen en blowen.
Wat speel ik atm?
- mtts & 180s
Komt er op neer dat ik zoveel mogelijk mtts probeer te grinden en bijkomend 180s grind om volume te maken en tijdens de week te kunnen spelen wanneer ik dus maar 4-5u tijd heb.
Wat kun je verwachten in mijn blog?
- Whineposts als het tegenzit.
- Nu en dan een handje waar ik twijfels over heb, of die ik gewoon fun vond.
- Af en toe een graphje of gewoon update hoe de grind gaat.
- Beetje algemene posts over mijn leven, of whatever in me opkomt.
- ...
Dit wordt waarschijnlijk niet eens een leuke blog om volgen. Dus ff goed nadenken vooralleer je "bolletje" post.
Wil gewoon ff een plek waar ik randomn shit kan posten en af en toe een handje kan bespreken. Denk dat ik er wel iets uit kan leren en het me misschien ook aanzet om beter mijn game te reviewen.
Groeten