weet niet of je skype en mikogo hebt anders wil ik wel eens meekijken.
weer sessie begonnen en begin met -17 ofzo, nu weer quitte en ff doorknallen, weer zn slecht begin..
Als er mensen willen railen mag dat, het liefst mensen die al evaring hebben met rush zodat ze me wat kunnen coachen, contact me @ skype
-63 en gestopt, geen zin in verhalen onder EV gerunt, ziek veel pech gehad en zullen ook wel slechte handen bijspelen back to NL5 probally
weer bijgekomen van gister, vandaag weer nieuwe dag zal vanmiddag wel weer wat gaan spelen nu eerst school, ook zal ik toch wat video's bekijken misschien dat dat al wat helpt om leaks uit mn spel te vissen...
lataa
Vandaag weeer kut, en kan weer verder op NL5, bonus bijna vrijgespeeld en vrijdag benieuwd naar mn rake, voor de rest ff /care
Vandaag weer down loopt gewoon niet, ook mn spel is niet meer optimaal dus ff wat rust
Precies, ff chillen, diep ademhalen, voorbereiden op het ergste en dan kan de volgende sessie alleen maar meevallen ^^
Oorspronkelijk gepost door Arjon
Precies, ff chillen, diep ademhalen, voorbereiden op het ergste en dan kan de volgende sessie alleen maar meevallen ^^
Haha ja dat is wel de juiste instelling, +1 arjon
Hmmm tinypic doet raar, maar vandaag dus +96,79!!!! in 1700 handen 3BI boven EV won met KK vs AA ( tegen iemand die preflop direct shoved) dus lucky maarja niet zo slim van hem verder mijn 50$ bonus vrijgespeeld en vandaag 16$ rakeback gekregen, oftewel heel nice allemaal!