Zoals je ziet is mijn nonshowdown nu rond BE en showdown rond mn winnings;), zo hoort het dus!

Zoals je ziet is mijn nonshowdown nu rond BE en showdown rond mn winnings;), zo hoort het dus!
zit ook op 3/4 ITM met daily dollar rebuy overal 1x rebuy gedaan ( gewoon zodat ik max stack had + add on ) dus minimaal ingekocht zegmaar...
ja alleen double stack, en add on 1tje 99 vs 44 lost, ik flop me flushdraw en hij krijgt runner runner straat beetje jammer, daarna AQ vs AJ lost dus out. mincash andere 2 105k en 81k stack;) Railers zijn welkom contact @ skype
laatste tafel speler opent teveel handen waarna hij met een 3bet fold.. probeer ik 1x loop ik tegen AA aan, out op 279e plek naja 3/4 ITM dus wel winst, + leuke dag op cash. Mag niet klagen vandaag!
Net ff wat gespeeld en -8$ naja niet zo erg, hij repte niks en ik kon dus perfect bluffen, jammer dat ie een setflopt
Uiteindelijk vandaag met RUSH 8$ up ofzo, paar honderd handjes gespeeld maar, en heb 2,20 rush rebuy gedaan (4x ingeschreven, wat uiteindelijk toch wel een dure bleek te worden, dus -7 voor de dag.. ) niet erg maar moet me geld niet gaan lopen verkloten met zulkse variance dingen.
Verder heb ik 70$ geswapped van FTP naar stars ( thnx caro en yoghi voor t helpen ) en daar ga ik met mijn nieuwe progamma ( table of intrest ) 24 tafelen. Zostraks al 200 handjes gespeeld en 2BI up ( NL2 btw ) ga daar gewoon een super nit uithangen en niet loose of lomp doen, en dan kijken waar t schip strand. Zal straks nog een dikke sessie spelen als het beetje lekker loopt..
Speel 15 tafels cash en wat MTTs, als er mensen zijn die willen meekijken vraag mikogo @ skype..
vandaag wel solid dagje cash, MTTs runnen belabberd en ging NL2 HU tegen Jerra runde daar ook super slecht, mocht me focussen op 1 ding en niet op honderde dingen want dan tikt mn BR toch weg..