haha aan de duimpjes te zien sowieso al 1 iemand die er niet op zat te wachten:)
Lol die duimpjes kunnen mij niet laag genoeg zijn vind het toch maar onzin.. Heb dat geloof ik al eens zitten verkondigen
So more thumbs down please
haha aan de duimpjes te zien sowieso al 1 iemand die er niet op zat te wachten:)
Lol die duimpjes kunnen mij niet laag genoeg zijn vind het toch maar onzin.. Heb dat geloof ik al eens zitten verkondigen
Uh nee deze digibeet kon het niet voorelkaar krijgen om het vrouwtje zichtbaar te krijgen in de spoiler
Zo de maand is weer voorbij!
Ben even stil geweest hier op het forum was dan ook nogal druk bezig met van alles en nog wat.
Deze maand verhuist even geen internet gehad dus van spelen kwam er even weinig, heb de feest dagen ook nog even een beetje langer doorgezet tot half januari :).
Ondertussen ben ik ook nog bezig om een bedrijfje op te zetten nou ja eigenlijk overnemen en uitbreiden. De doelstelling hiervan is om dit uiteindelijk eind dit jaar helemaal rond te hebben er valt namelijk nogal wat te reorganiseren (updates zullen nog volgen) dus heb genoeg te doen:)
Edit: hier gaat iets niet goed
Ben wel zo veel mogelijk aan het leren geweest, de handjes op het forum keer op keer door genomen en af en toe een aantal vids er tussendoor. Het gaat eigenlijk steeds beter en ben voornamelijk een stuk kalmer dan voorheen wat voor mij nogal een punt was zoals de meesten waarschijnlijk wel weten.
Iig niet stil gezeten deze maand maar wel een lol volume.
Natuurlijk wel weer een vieze maar lekkere upswing
Doelen voor volgende maand zijn dan ook:
minimaal dezelfde tijd aan het bestuderen besteden.
minimaal 50k handen spelen
einde van de maand limietje hoger shotten.
Nou ja dat laatste is meer een wens als een doel en zal moeten kijken of ik daar aan toe ben op dat moment en of ik mij er comfortabel bij voel.
Volgens mij is mijn hele hm in de war...
Zou alles in euro's omgezet hebben maar volgens mij rekent die nou in yen ofzo...
pfffffffffffffffff krijg hem niet meer aan de praat... kan ik weer de hele handel overzetten....
lol ik ben gewoon een hele dikke prutser
Hm de schuld geven van alles en nog wat aan het downloaden op deze oude rammel laptop pokertracker open en dan zeuren dat ie het niet doet.
En dan nog dit...

Noet: minder drinken
Lijkt me een prima plan om minder te drinken, maar dat soort gewoontes afleren is makkelijker gezegd dan gedaan.
Hoe bevalt HM2 t.o.v. Pokertracker?
Nou voor cashgames vind ik hm lekkerder werken maar voor toernooien en sng's heb ik liever pokertracker.
Denkt dat pt4 over het algemeen wat gebruiksvriendelijker is dan hm2 maar hm2 is wel veel uitgebreider.
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
haha aan de duimpjes te zien sowieso al 1 iemand die er niet op zat te wachten:)Lol die duimpjes kunnen mij niet laag genoeg zijn vind het toch maar onzin.. Heb dat geloof ik al eens zitten verkondigen
![]()
Duimpjes zijn hier niks waard op PS, kijk maar naar wolf zijn blog.
tja als ze hier was geweest vanavond had ze morgen ochtend hetzelfde dansje kunnen doen...
Oorspronkelijk gepost door CheckRaise1990
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
haha aan de duimpjes te zien sowieso al 1 iemand die er niet op zat te wachten:)Lol die duimpjes kunnen mij niet laag genoeg zijn vind het toch maar onzin.. Heb dat geloof ik al eens zitten verkondigen
![]()
So more thumbs down pleaseDuimpjes zijn hier niks waard op PS, kijk maar naar wolf zijn blog.
Moeten ze gewoon afschaffen
Edit: als het blijft zou het eigenlijk zo moeten zijn dat je 1 keer per maand zou moeten kunnen stemmen of zo en niet once a lifetime