Ja, mee eens OHK
Ik begin me toch af te vragen hoe dat nou zit....
Elke room gaat maar naar dat gallige ipoker... Het zal wel vreselijk goedkoop zijn maar de storingen beginnen ondertussen lachwekkend te worden...
Bij elke room krijg je dan ook nog het standaard riedeltje over opnieuw installeren.. De schuld ligt duidelijk bij de gebruiker... wel vreemd dat iedereen er last van heeft.
Wat een aftandse bende is het dat hele playtech gebeuren De Euroshopper van de skins, garantie tot de inzet... Belachelijk!
Het is ook nog zo een beetje de enige manier om tracked te kunnen spelen maar ja dat hoeft van mij op deze manier ook niet...
Van het geld wat je kwijt raakt door het je eigen schuld want met onze software is niks mis kan je beter een abbo nemen bij een andere site...
Voordeel minder tilt en waarschijnlijk goedkoper....
Bah
Kan me nog iets herinneren over overname.. tips... upgraden...
Nou de tip om eerst de bende stabiel te krijgen is geloof ik keihard genegeerd..
Wat een bende!
Je gaat hier nog meer van tilten dan een hele vette downswing
11/07/13
PokerStrategy.com wordt een Playtech-bedrijf
PokerStrategy.com, 's werelds grootste pokerschool en -community, wordt onderdeel van Playtech, 's werelds grootste online gamingsoftware-leverancier, die genoteerd is aan de beurs van Londen.
Vandaag kondigen we aan dat PokerStrategy.com wordt overgenomen door Playtech. Playtech is 's werelds grootste online gamingsoftware-leverancier, die aan de beurs van Londen (LSE: PTEC) genoteerd is. Dit bedrijf staat in de pokerwereld bekend als het bedrijf achter het iPoker-netwerk, waar velen van jullie actief zijn.
PokerStrategy.com zal in beginsel hetzelfde blijven en haar onafhankelijkheid in de markt behouden. We zullen met al onze huidige partners blijven samenwerken en tevens ook nieuwe rooms blijven toevoegen om een zo breed mogelijk aanbod te bieden, zonder restricties.
Achter de schermen zullen we ook nauw met Playtech gaan samenwerken voor het upgraden van de pokersoftware en het verbeteren van het iPoker-netwerk. Dit zal gebeuren met de hulp van de pokercommunity en met jullie tips en adviezen. Ons doel is om iPoker te helpen haar pokerproduct te verbeteren voor spelers van alle skill-niveaus (van recreationeel tot professioneel).
Het huidige management-team van PokerStrategy.com, dat bestaat uit CEO Damian dami Sokol en COO Pavel Cornie4ever Stehno, zal aanblijven. Mede-oprichter Dominik Korn Kofert blijft bij PokerStrategy.com als consultant.
RSS « Terug naar het overzicht
Is geloof ik niet echt gelukt.... paar nieuwe dingetjes erbij gekomen om het op te leuken...
Maar stabiele software schijnt nog al moeilijk te zijn... Het zijn natuurlijk bij een overname altijd mooie woorden en beloftes....
He kak!
Eerste verliesdag van het jaar te pakken... 1,5 bi down..
Mag niet zeuren natuurlijk maar vind het toch maar niks die verliesdagen....
Voornamelijk een beetje tilted door de software maar goed zal er morgen even naar kijken wat ik precies allemaal fout gedaan heb..
Pff had een studie avondje met mezelf afgesproken maar het begint toch een beetje te kriebelen...
Maar weer snel verder studeren...
Hou het toch maar voor gezien voor vandaag:)
De Highland park staat al op tafel
Filmpje erbij en het komt allemaal goed:) morgen weer verder.
Al met al toch wel redelijk wat gedaan vandaag.
Misschien word het ooit nog wat
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
Hellow![]()
pffffffffffffffffff lukt weer eens niet
Hellow again
![]()
Deze post is 7 keer bewerkt, voor het laatst door OmdatHetKan: Vandaag, 23:34.
Oorspronkelijk gepost door spoonz
Hellow![]()
Hellow again
![]()
![]()
♠_love:
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
Oorspronkelijk gepost door spoonz
Hellow![]()
Hellow again
![]()
![]()
♠_love:
Waar kan ik soliciteren als mod? Dat edit gedeelte lukt namelijk al aardig
Even een kleine update
Ben op het moment aan de ene kant heel goed bezig en aan de andere weer niet...
Aan de ene kant ben ik heel hard bezig om een hoop te leren en dit gaat ook best goed! aan de andere kant heb ik daarna eigenlijk weinig zin om nog te spelen en kan me dan ook niet goed concentreren.. Als ik eerst ga spelen heb ik weer geen zin om te leren...
Ben er soms gewoon al na een half uur zat van..
Misschien maar voornemen om de ene dag een dikke grind neer te zetten en de andere dag vol aan de studie te gaan... Moet nog even kijken hoe ik dit ga oplossen..
in ieder geval is de vooruitgang wel goed te merken..
Zo dat was niet best vandaag...
Liep vaak tegen de nuts aan enzo.. Ook nog 3x ak tegen ak 1 xaq tegen aq en 1 x aa tegen aa.
Geef ook nog een paar vreselijke suckouts op zich niet echt slecht gespeeld ofzo maar het liep gewoon voor geen meter het zat gewoon niet mee..
Hier het beschamende grafiekje van de dag....
Spoiler

Ik kom hier een bolletje zetten omdat ik dat kan
Nee je werkt goed aan je game enzo dus kom ik wel eens meeneuzen (en die meisjes zijn ook mooi meegenomen)
thanx wolfske
Zo de Belgische Trappisten en de droge worst staan klaar! Nu ff lekker naar een potje zoom van Rogier kijken altijd spannend!
Congrats met je nominatie voor blog van de maand.
Ik hoop dat het je nog extra motiveert om dit niveau aan te houden. Beetje appreciatie is op zijn plaats. Nu die blog van de maand nog binken