Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
542 Berichten
48 Gebruikers
1 Reacties
18.1 K Weergaven
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

beetje laat antwoord maar die zitten toch met die playerpools

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

zo ff kijken hoe het hier is... erg rustig geloof ik want vond mijn blog terug op pagina 2:f_cry:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het is inderdaad vrij rustig. Hopelijk blijf je nu weer wat actiever bloggen.
Al is er genoeg actie in de no limit sectie.
Hoe gaat het de laatste tijd op pokergebied?

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

Tadaa! Daar was ik weer een keer:)

Tijdje even niet meer met poker bezig geweest (geen zin en tijd) maar een vriend wilde het 1 en ander leren over poker en heb hem maar even geholpen. Tja nu begint het zelf ook weer te kriebelen dus pak ik het maar weer op!

Heb nog een heeeel klein beetje op coral staan en ben van plan daar weer echte biertjes van te maken!! Zal op deze manier wel een lange weg worden maar dat geeft ook weer uitdaging.

Deze week zelf ook een beetje aan het inlezen geweest en de hud even op orde gebracht.

Plan de cerveza _drink:

:heart: opwerken met sng"s daarna weer cash natuurlijk!

:heart: tafels slopen

:heart: bier bestellen

Vanavond de eerste paar gespeeld en werd van 4 tafels al redelijk gek dus zal weer een beetje moeten wennen...

En dan hier het eerste resultaat

Spoiler

roi van 32,7! super klein sample natuurlijk maar ben het wel gewend op dit niveau

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Altijd leuk om goed te beginnen na een pauze.
Het zou mooi zijn als je deze positieve lijn weet vast te houden.
Al zal je deze hoge ROI natuurlijk niet halen op lange termijn.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

hey hoi sdk! Nog steeds aanwezig zie ik! Word een beetje zeldzaam hier zie bijna alles nog nieuwe voorbij komen.

Denk dat een roi van 25% best haalbaar moet zijn op de laagste niveaus hoor als beginnner zul je datt niet halen maar ik ben er van overtuigd dat dit moet kunnen.... Kan mezelf natuurlijk ook keihrd overschatten maar dat zien we vanzelf wel.. Vi d het ook wel grappig om dat uit te proberen omdat je normaal natuurlijk nooit meer op deze liieten zou spelen. Ben benieuwd of mijn voorspelling uit gaat komen😊

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

zo vandaag er weer een paar gespeeld! Echt maar een paar trouwens maar doe er nu ook maar 4 tegelijk is me nu nog even druk genoeg..
Ging wel lekker maar moest af en toe toch wel even heftig nadenken maar ja het is al een hele tijd geleden dat ik sng's gespeeld heb dus is dat niet zo raar.
Roi is nog gestegen ook naar 41.7 _biggrin: lol sample natuurlijk maar beter omhoog dan naar beneden!! en we zien wel hoe het loopt!

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Nou succes dan met upgrinden!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien of je de 25% zult halen over 1k+ games. Al is het begin veelbelovend.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

Nou was ik niet echt van plan er zoveel te gaan spelen maar ik zal het steeds bijwerken dus we zien wel hoe we eindigen 😊

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

zo weer even 4 sngtjes gespeeld 2x 6max en 2 fr bij allebei 2x 1e 2x 3e dus ging weer helemaal lekker!

Verbaas mezelf over hoeveel rust ik in het spel heb en hoeveel plezier, is de pauze denk ik toch ergens goed voor geweest!
Was er ook echt even klaar mee maar nou ist gewoon weer leuk. Was toen ook wel een beetje veel allemaal.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

O ja sdk we staan nu op 55,4 dus ik bouw wat marge op:s_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

zo weer even een zelfde setje gespeeld:s_biggrin:

De 2 fr tafeltjes gesloopt en beide 1e de 6 max helaas maar 1x 2e...

Wel een beetje meer marge opgebouwd sta nu op 59,1%

Spoiler

Duidelijk hotrun maar niet alles is mazzel natuurlijk

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi dat het zo lekker gaat momenteel:f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

Zo en weer terug op de cashgames!!!

Begin van de eerste sessie even een paar keer slikken en heel snel afleren waarom je sommige dingen absoluut niet moet doen!! en andere dingen juist wel!

Nou ja de eerste sessie was iig heerlijk om het spel en om de dikke cijfers:) een hele idiote hand tegen een whale gespeeld (de hand die ik zeker niet zo moest spelen) en een fml zweet in je bilnaat met klotsende oksels call tegen een vette fish.

Spoiler

o ja de 25 % dik gehaald op de sng's maar ja nog zo een klein sample dat het eigenlijk niet relevant is en nog steeds weinig zegt...

Nu lekker slapie doen en dromen hoe snel ik weer kan upmoven:f_cool:

Het slopen is weer begonnen!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Het blijft knap dat je nog steeds op een ROI van 25% zit op de SNG's. Dat doe ik je niet zo snel na. Al speel ik natuurlijk al een tijdje geen 50c SNG's meer. Mooi dat de cash games je ook goed af gaan.

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

:f_biggrin: vandaag de silver status gekocht :f_biggrin: zag dat ik nog taf monies had en rogier gaat vanavond coachen altijd leuk! anders had ik er waarschijnlijk toch niks mee gedaan dus nou kan ik weer ff een uurtje lachen gieren brullen!

Zal zijn legendarische zoom flip coaching nooit vergeten!:f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

O ja mijn geld overgezet naar everest leuke bonus en dacht dat ik daar tracked was maar helaas....

En uh sdk jij zal dit waarschijnlijk lezen dus even een vraagje:f_biggrin: ik was altijd tracked bij ladbrokes maar ze zijn over gegaan naar i poker en nou zeggen ze dat ik dat niet meer ben.... Kan dat zomaar?

Beantwoorden
Citeren
OmdatHetKan Topicstarter
OmdatHetKan
PokerStrategist

Since you show up in such a great number last time we have a surprise for you guys, today's coaching from Rogier will be available for everyone. Instead of Silver level we make it again Basic _thumbsup: _drink: _cool:

Wish you a great day and hope you don't miss it :)

LEKKER HOOR DIT...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer dat die coaching vandaag gewoon Basic is.
Dus daarvoor had je geen Silver status hoeven kopen.

Dat is wel merkwaardig dat je sinds Ladbrokes bij Ipoker niet meer tracked speelt.
Al weet ik niet zo hoe dat zit. Dus raad ik je aan om een ticket te sturen naar onze klantenservice, zodat je goede feedback zult krijgen.

Beantwoorden
Citeren