tja 9 dure dollars door de plee gespoeld pff geef het voortaan wel aan het ventje voor de supermarkt met ze krantje...
ja dat van ladbrokes vond ik ook een beetje apart...
Nederlandse klantenservice is weg geloof ik he?
tja 9 dure dollars door de plee gespoeld pff geef het voortaan wel aan het ventje voor de supermarkt met ze krantje...
ja dat van ladbrokes vond ik ook een beetje apart...
Nederlandse klantenservice is weg geloof ik he?
Dat klopt inderdaad. Al kan er zeker 1 iemand (TinoLaan) daar wel Nederlands verstaan.
Dus als je echt geen Engels zou kunnen kan het ook in het Nederlands, maar het is wel beter om het in het Engels te doen als je sneller feedback wilt krijgen.
Thanx voor de reacties trouwens
O dat lukt wel hoor alleen een beetje lullig als ik een Nederlands ticket stuur en ze er niks van begrijpen:f_biggrin:
Dat is waar. Hopelijk heb je wat opgestoken van de coaching van Rogier van gisteravond.
Ja Rogier is inprincipe voor iedereen leuk om naar te kijken maakt zelf ook nog wel eens een foutje (zal wel komen door het coachen) en daardoor krijg je altijd leuke discussies waar die ook altijd open voor staat
Ik denk dat het ook goed is als een coach daarvoor open staat. Aangezien hij daar zelf ook van kan leren en het leidt ook tot meer interactie en dat lijkt me ook goed voor iedereen die de coaching volgen.
Zo even een kleine update
Wat geouwehoer gehad met hm eigenlijk nog steeds. Mtt's is iets raars mee aan de hand... voorbeeldje hij geeft bij 1 toernooi aan dat ik 122 rebuys heb gedaan... het mag natuurlijk duidelijk zijn dat ik dat niet gedaan heb! buyins zelf klopt ook geen hol van maar ja is toch maar een sidegame dus niet zo heel belangrijk..
Wat wel erg irritant is is dat mijn hud af en toe de tafels verwisseld waar sommige een leuke slag uit hebben kunnen slaan omdat mijn hud voor de naam van de speler staat.... als ik hem opnieuw start staat ie dan weer goed. Geen idee waar het aan ligt maar daar komen we hopelijk wel achter.
Nou even het positieve:f_drink: ben momenteel aan het testen of ik tegenwoordig speedpoker beheers (aangezien ik daar in het verleden veel geld weg heb gespewd).
Geloof dat het aardig lukt over de ongeveer laatste 12k handen doe ik 10,3 bb/100 en dat is inclusief het niet door hebben van de hud wissel... mag denk ik dan ook niet klagen al is het dan natuurlijk nog niet definitief dat ik het beat maar het lijkt me wel een goede indicatie! Speel nu wel zwaar over rolled maar ja uhvind het wel even goed met dat zoom uh speed:)
Vind het toch wel fijn om dat speed te spelen omdat je gewoon ff snel een half uurtje kan slopen..
Tot zover de update cheers
Dat van HM2 is wel wat apart. Ik neem aan dat je de toernooisamenvattingen bij PokerStars in het Engels hebt opgeslagen. Dat zou het probleem met die buy-inns kunnen oplossen.
Ja heb gewoon alles in het engels staan. Moet maar ff contact opnemen met de support denk ik
Heb je al eens geprobeerd het opnieuw te importeren?
Of gekeken of je iets geks ziet staan in de database zelf?
Of opnieuw een database aanmaken en daar opnieuw een import doen?
Lijkt me haast dat je dan het probleem wel getackeld moet hebben.
hmm nee dat heb ik nog niet gedaan maar dat duurt geloof ik ook even voordat dat klaar is.. Ga het wel ff proberen als ik een dagje niks doe. Wat ik aan een database zou moeten zien weet ik trouwens niet heb daar echt de ballen verstand van:f_biggrin:
bedankt voor het advies
Oorspronkelijk gepost door OmdatHetKan
hmm nee dat heb ik nog niet gedaan maar dat duurt geloof ik ook even voordat dat klaar is.. Ga het wel ff proberen als ik een dagje niks doe. Wat ik aan een database zou moeten zien weet ik trouwens niet heb daar echt de ballen verstand van:f_biggrin:bedankt voor het advies
Wat ik dan zou aanraden is een nieuwe database aanmaken en daar een nieuwe import in doen.
HM2 Hoe een nieuwe database aanmaken...
Dan kan je het even testen.
En blijft je huidige database ongewijzigd en kan je daarin niks verprutsen.
nee helaas...
Hm adviseert een nieuwe installatie maar heb er nog geen tijd voor gehad.. Hij doet nou namelijk helemaal niks meer normaal
Dat is vervelend. Hopelijk helpt het advies van support om HM2 weer goed te laten werken.
Ben al bezig:f_drink: hij lijkt het weer goed te doen! Nou vanmiddag gelijk even de hud reorganiseren en wat nieuwe pop-ups maken met wat nieuwe stats.
Moest sowieso al gebeuren maar nooit zin in gehad maar kan het nou beter gelijk goed doen.. Hopen dat het vanavond weer draait!
dacht dat de rooms werden samengevoegd van ipoker... merk er nog maar heel weinig van..
Maar goed hud doet het weer popup aangepast en dat speelt best lekker:f_drink:
Ik weet natuurlijk niet precies hoe groot de traffic op tier 2 was en het zal denk ik ook best even kunnen duren voor de traffic volledig is samengevoegd. Mooi dat de HM2 Hud weer goed werkt.
Oorspronkelijk gepost door TheManiac29
Super, toch een herinstallatie moeten doen?
Ja helaas wel:f_frown: maar wass een goede reden om de pop-ups onderhanden te nemen nog niet helemaal klaar maar het schiet op