Ga naar het forum
Swimming with the f...

Meldingen
Alles wissen

Swimming with the fishes

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
231 Weergaven
BlubMH
Legacy Member

Hallo allen,

Na ruim een half jaar verlangend uit te hebben gekeken naar het moment dat ik 18 zou worden, maak ik nu eindelijk mijn pokerstrategy-account aan. In mijn enthousiasme helaas vergeten mijn gloednieuwe Stars-account te tracken, en ook na enig navragen bij hun support speel ik helaas niet getracked...

Maar goed, ik speel dus op Stars. Heb €20 gestort, om even een beetje het water te voelen. Dit werd omgezet in dollars, wat betekent dat ik met een BR van $25,85 ben begonnen. Ook gelijk maar HEM2 gedownload, ideaal! Even 30 dagen trial en daarna zeker aanschaffen denk ik.

Ik hoop met deze blog mijzelf een beetje op orde te kunnen houden. Ben nogal chaotisch (zoals je misschien wel merkt al, spring van van hak op de tak), en dat komt mijn BR-management niet altijd ten goede. Op deze manier kan ik dat denk ik een stuk beter onder controle houden, ik wil namelijk niet op mn bek gaan hier :coolface:

Ik hoop dat jullie gaan kunnen genieten van mijn blog, en ik zie jullie aan de tafels!

Oja, ik speel cashgames (NL2 ofc :coolface: ).

Beantwoorden
Citeren
7 reacties

Succes en welkom!

En gelukkige verjaardag natuurlijk :D.

Als je snel bij wilt leren raad ik je aan om geregeld wat gespeelde handen te posten in de handbeoordelingen. Die vindt je op het forum ;)

Beantwoorden
Citeren
ssacr
Poker Player

Veel succes en veel plezier!

Beantwoorden
Citeren
BlubMH Topicstarter
BlubMH
Legacy Member

Eerste sessie zit er op :) Speelde NL2 op het begin, en aan het einde nog even Zoom NL2, met een winst van $6,56 over 505 handen. Misschien nog niet zo'n groot volume, maar toch een lekkere winst :)

Bankroll is nu: $32,41

Beantwoorden
Citeren
BlubMH Topicstarter
BlubMH
Legacy Member

Oja, speel nu trouwens zo'n 100k depositor freeroll en een $0,55 1K GRTD toernooi

Beantwoorden
Citeren

Suc6!

Beantwoorden
Citeren
BlubMH Topicstarter
BlubMH
Legacy Member

ty! ben ondertussen ook lekker aan het zoomen, gaat heerlijk! heb net zelfs de 2k handen-kick uitgespeeld :P

edit: freeroll al vroeg eruit, 1K GRTD uit op plek 667/2761, 396 ITM helaas.

Beantwoorden
Citeren
BlubMH Topicstarter
BlubMH
Legacy Member

Wist dat dit ging gebeuren, mijn blog is nu al verwaarloosd

We zijn nu al een tijdje verder, en mn BR is ondertussen in de 50 dollar gekropen. Had vandaag bezoek van een mede-pokeraar en we hadden 4 MTT's opgestart van 1,10$, 1 cash voor 5 BI, de rest out op 1 na, daar sta ik nu 73/571, 570 ITM en 4422 ingeschreven, dus nog even doorknallen voor een mooie cash!

Railen kan: BlubMH ( als iemand in mij geinteresseerd is :P)

Beantwoorden
Citeren